NIye bu konu duyurularda ? butun uyelerın satıs konuları duyuru halıne gelsın o zmn ayrımcılık bu yapılan
SBOT Hesap >25 TL< 450 Adet Stok !
· 144 Yanıt · 40K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
NIye bu konu duyurularda ? butun uyelerın satıs konuları duyuru halıne gelsın o zmn ayrımcılık bu yapılan
Gel senide admin yapalım o zaman, ayrı renkler ayrımcalık oluyor 😊
NIye bu konu duyurularda ? butun uyelerın satıs konuları duyuru halıne gelsın o zmn ayrımcılık bu yapılan
Gel senide admin yapalım o zaman, ayrı renkler ayrımcalık oluyor :)
Yapmayanın 😈
Kardeş 2 soru sorcam
Şimdi botu kullanabilmek için credi yle beraber tam olarak kaç para harcıcaz (yani ilk credi normal 15 tl lik uzatmadan daha mı pahalı)
Ayrıca İş Bankasında hesabımız olmadan parayı yatırabiliyomuyuz
Şimdi botu kullanabilmek için credi yle beraber tam olarak kaç para harcıcaz (yani ilk credi normal 15 tl lik uzatmadan daha mı pahalı)
Ayrıca İş Bankasında hesabımız olmadan parayı yatırabiliyomuyuz
Tamam tşk ederim ama ben pm atamıyorum 😄 parayı alınca nasıl ulaşcam tel numarası verir misin ? pm atarsan numaranı sevinirim
??? parayı yatırınca sana ulaşabileceğim telefon numarasını ya da facebook adresini fln verirmisin ?
yarın parayı yatırcam büyük ihtimalle
yarın parayı yatırcam büyük ihtimalle
??? parayı yatırınca sana ulaşabileceğim telefon numarasını ya da facebook adresini fln verirmisin ?
yarın parayı yatırcam büyük ihtimalle
20 mesaj atıp, özel mesaj ile ulasabilirsin.
NIye bu konu duyurularda ? butun uyelerın satıs konuları duyuru halıne gelsın o zmn ayrımcılık bu yapılan
Gel senide admin yapalım o zaman, ayrı renkler ayrımcalık oluyor :)
ne kadar komıksın ya =) cok dusundunmu bu esprıyı ??
NIye bu konu duyurularda ? butun uyelerın satıs konuları duyuru halıne gelsın o zmn ayrımcılık bu yapılan
Gel senide admin yapalım o zaman, ayrı renkler ayrımcalık oluyor :)
ne kadar komıksın ya =) cok dusundunmu bu esprıyı ??
Hayır, Sen bi dolaş gel bakalım 2 hafta 😊
Gel senide admin yapalım o zaman, ayrı renkler ayrımcalık oluyor :)
ne kadar komıksın ya =) cok dusundunmu bu esprıyı ??
Hayır, Sen bi dolaş gel bakalım 2 hafta :)
işine gelmeyınce banla 😄 ohh 😄 vermısler elıne bı yetkı 😄 yaş kaçtı senın pardon ??
verecek cevabın yok cunku kelımelerınle cvp veremıyorsun . burası bi paylasım sitesi adminlerın ustunluk kurup uyelerle dalga gecme yerı degıl . yada kendı cıkarların ıcın mılletı banlamak degıl . bu yüzden üye kaybedıyorsunuz karsınızdakıne önce saygılı davranmayı ögrenın
işine gelmeyınce banla 😄 ohh 😄 vermısler elıne bı yetkı 😄 yaş kaçtı senın pardon ??
verecek cevabın yok cunku kelımelerınle cvp veremıyorsun . burası bi paylasım sitesi adminlerın ustunluk kurup uyelerle dalga gecme yerı degıl . yada kendı cıkarların ıcın mılletı banlamak degıl . bu yüzden üye kaybedıyorsunuz karsınızdakıne önce saygılı davranmayı ögrenın
Peki, anlayacağından umutsuz olsamda sana anlatmaya çalışayım.
Sitenin sahibi olarak sbot satışı yapmaktamıyım şu an? evet. Yani istesem yasaklarım, diğer üyeler güvenilmezdir, satın almayın, sadece benden alın, diyebilitemde var. Ben böyle birşey yapmıyorum, sizde alın, satın, buna karışmıyorum. Bu mu olay oluyor şimdi? Hiç izin vermemek daha iyi olurdu heralde? Ayrıca ayrımcalık felan birşeyler zırvalamışsın. Sende bir sitede 4 yıl geçir, sektörde 5-6 yıl yer edin, seninde sitelerin olsun, sende kendine bir iki kıyak geçersin 😉
Alttan alıp, sevecen yaklaştıkca, hemen üste çıkmanın alemi yok. Eğer başka soru, sorun varsa pm den devam edebiliriz, seve seve devam ederim anlatmaya, düşünmeden hareket edip atıp tuttuğun konudaki yanlışlarını.
B
BaaD_BooY57
⭐ 15y
Tamda ihtiyacım olan şeydi çok teşekkürler
Cuma günü yatırıp alırım botumu
slm ben sbot üyeliği satın almak istiyorum hala elinizde acc bulunuyormu acaba eğer varsa şimdi hesabınıza
havale geçsem şifre ve ıd teslimatını hemen yapabilirmisiniz acaba ? cevabınızı bekliyorum
havale geçsem şifre ve ıd teslimatını hemen yapabilirmisiniz acaba ? cevabınızı bekliyorum
slm ben sbot üyeliği satın almak istiyorum hala elinizde acc bulunuyormu acaba eğer varsa şimdi hesabınıza
havale geçsem şifre ve ıd teslimatını hemen yapabilirmisiniz acaba ? cevabınızı bekliyorum
Stok var, evet yapabiliriz.
sizinle yatırınca nasıl irtibata geçicem pm atamıyorum laf olsun diyede sağ sola bişiler yazmıyayım
edit
iyi fiyat hiçbiyerde 60tlden aşağı yok...
nası olcak kı kımden alcaz heap ıd pw
şimdi ben hiç sbot kullanmadım..
beni sbot hakkında bilgilendirirmisiniz?..
şimdi ben parayı yatırdığımda bana ne veriliyor?..
kullanıcı adı şifremi?.. ben bu şifreleri ne yapıyorum?..
bu hesap bittiğinde tekrardan 25 tl mi vericem yoksa 15 tl mi vericem?..
heryerde 50tl hesap diye duydum bu niçin ucuz?.. bi eksikliğimi var?..
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç tane char açılıyor?...
heryerden başka birşeyler duyduğum için hiç bir bilgi edinemedim..
bana özel mesaj da atabilirsiniz burayıda takip edebilirim gerçekten sorularıma cevap bulursam parayı hemen geçiricem hesabınıza.. şimdiden teşekkürler...
beni sbot hakkında bilgilendirirmisiniz?..
şimdi ben parayı yatırdığımda bana ne veriliyor?..
kullanıcı adı şifremi?.. ben bu şifreleri ne yapıyorum?..
bu hesap bittiğinde tekrardan 25 tl mi vericem yoksa 15 tl mi vericem?..
heryerde 50tl hesap diye duydum bu niçin ucuz?.. bi eksikliğimi var?..
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç tane char açılıyor?...
heryerden başka birşeyler duyduğum için hiç bir bilgi edinemedim..
bana özel mesaj da atabilirsiniz burayıda takip edebilirim gerçekten sorularıma cevap bulursam parayı hemen geçiricem hesabınıza.. şimdiden teşekkürler...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap