Icerige atla
Extraloob

SBOT Hesap >25 TL< 450 Adet Stok !

· 144 Yanıt · 40K görüntüleme · Sayfa 7 / 7
Yanıtlar
K
kocaaga003 ⭐ 15y
#121
ya bi yardımcı olursanız sevinirim su sbotun gününü uzatacağım yardım lütfen burdan yapamazmıyım bunu
M
#122
elinizde halen var mı acaba?
E
emre-magul ⭐ 15y
#123
ya bi yardımcı olursanız sevinirim su sbotun gününü uzatacağım yardım lütfen burdan yapamazmıyım bunu



hallettin mi kardeşim ?
L
lazzy79 ⭐ 17y
#124
Letnock pm atamıyorum görğşebilirmiyiz
M
mura ⭐ 15y
#125
elınızde halan daha uyelık war mı ?
N
#126
Evet, stokta hala var mı? Ona göre yatırıp alacağız.
W
Wayfarer ⭐ 15y
#127
Merhabalar, sbot almak istiyorum elinizde varsa ve bu saatte yatırabiliyosam bi koşu atm'ye gidicem:) sizden cevap bekliyorum.
W
Wayfarer ⭐ 15y
#128
@Warrison;
Botun elime ulaşma güvencesi nedir? bi tarafta admin bi tarafta kullanıcı var sonuçta.. ve 1 ay kullanım yüklü diyorsun, 1 aydan sonrası?
H
hasan19364 ⭐ 16y
#129
Güzel fiyat Bol kazançlar
U
uqu_rr ⭐ 17y
#130
Hala stoklarda s bot var mı acaba bilgilendirirseniz alım yapacagım. Tesekkurler 🤝
U
uqu_rr ⭐ 17y
#131
Kardes orda mısın ?
E
emre-magul ⭐ 15y
#132
@Warrison;
Botun elime ulaşma güvencesi nedir? bi tarafta admin bi tarafta kullanıcı var sonuçta.. ve 1 ay kullanım yüklü diyorsun, 1 aydan sonrası?


1 aydan sonrası ister kendin uzat ister ücretini yatır gamebayi uzatsın
@Warrison;
Botun elime ulaşma güvencesi nedir? bi tarafta admin bi tarafta kullanıcı var sonuçta.. ve 1 ay kullanım yüklü diyorsun, 1 aydan sonrası?



Bir ay yüklü değil hesaba... ! Yanlış bilgilendirme olmasın.. Botun hesabına 25tl para veriyorsunuz.. 15 lira ilede bir ay yükletiyorsunuz.. hazır olarak kulanılması 40 liraya mal oluyor.. ben de buradan aldım güvenebilirsiniz.. yanlız hesabınızı aktifleştirecez bi 15 tl daha verin diyenlere aldırış etmeyin yok oylee birşey.. direk 25+15 lira verip kullanıma hazır oluyor..
B
#133
edit
S
#134
msne alabilirmiyim bro pmden
C
chaous ⭐ 17y
#135
Arkadaslar Bunun Yerıne Gıttı Gıdıyor a Koy acc yı Drek alalım oradan mesajla bıldır sende bılgıleri
W
westlive ⭐ 18y
#136
hayırlı satışlar
K
karakus41 ⭐ 15y
#137
beyler biz bu adama nasıl ulascaz bişey wermemiş bize ?
O
oux53 ⭐ 16y
#138
Merhaba hala satışlar devam ediyormu acaba lütfen cevaplayabilirmisiniz ?
Q
QuaD ⭐ 15y
#139
arkadaslar satışlar devam ediyor mu ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: