Icerige atla
Extraloob

SBOT Hesap >25 TL< 450 Adet Stok !

· 144 Yanıt · 40K görüntüleme · Sayfa 2 / 7
Yanıtlar
A
AlendeLoN ⭐ 16y
#21
yüklemede sorun yaşamazsınız diyorsunuz fakat size ait olan gambayi sitesi new customerler için 30 tl yükleme ücreti alıyor onuda belirtirseniz daha iyi olur!!!

biggrint1

😄
T
#22
beyler adam size new acc değil old acc vereceğim diyor gamebayi o zaman sizlerden 15 TL uzatma parası alıcak ok

Sadece siz süre uzatıcaksınız adam aktive ettirmiş

Benimde konum var 😊

viewtopic.php?f=622&t=256756

ama Pahalı Gelebilir ...
R
#23
beyler adam size new acc değil old acc vereceğim diyor gamebayi o zaman sizlerden 15 TL uzatma parası alıcak ok

Sadece siz süre uzatıcaksınız adam aktive ettirmiş

Benimde konum var 😊

viewtopic.php?f=622&t=256756

ama Pahalı Gelebilir ...

aktif edilmiş diye bir şey söylemiyor sadece şuanda new customerlere yükleme yapılıyor diye bildirmiş dikkatli okumanı tavsiye ederim 👍
E
ekinoks ⭐ 15y
#24
Evet 1 kere yükledikten sonra sende old costumer oluyorsun.. xD
H
HardlineTR ⭐ 16y
#25
beyler adam size new acc değil old acc vereceğim diyor gamebayi o zaman sizlerden 15 TL uzatma parası alıcak ok

Sadece siz süre uzatıcaksınız adam aktive ettirmiş

Benimde konum var 😊

viewtopic.php?f=622&t=256756

ama Pahalı Gelebilir ...

Aktive etmek nedir arkadaşım olmayan şeylerden para almayın
I
ikbodrum1 ⭐ 16y
#26
SBOT ACC SI ALDIKTAN SONRA BOTU CALISTIRMAK ICIN HER AY YUKLEME YAPMANIAZ GEREKIYO SADECE SBOT ACC SI ILE BITMIYO BILDIGIM KADARIYLA
I
ikbodrum1 ⭐ 16y
#27
wrong login credentials GIBI BI HATA VERDI NEDEN ACABA BILGI SAHIBI ARKADASLAR İLGİLENENLERE SIMDIDEN TESEKKURLER
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#28
wrong login credentials GIBI BI HATA VERDI NEDEN ACABA BILGI SAHIBI ARKADASLAR İLGİLENENLERE SIMDIDEN TESEKKURLER


Satın aldığın sadece hesap, 30 gün yükletmen gerekiyor.
I
ikbodrum1 ⭐ 16y
#29
30 gun yuklemesınıde yaparım peki bı konuda daha yardımcı olursan bu acc nın sıfresını nasıl degıstırıcem benden baska kımse kullanmaması ıcın ? bu konudada yardımcı olurmusunuz bıde http://www.bot-cave.net sıtesınde login olunmuyo neden ?
B
BayPipo ⭐ 16y
#30
30 gun yuklemesınıde yaparım peki bı konuda daha yardımcı olursan bu acc nın sıfresını nasıl degıstırıcem benden baska kımse kullanmaması ıcın ? bu konudada yardımcı olurmusunuz bıde http://www.bot-cave.net sıtesınde login olunmuyo neden ?

seni kazıklamışlar oluyo 😁 😁
H
HardlineTR ⭐ 16y
#31
30 gun yuklemesınıde yaparım peki bı konuda daha yardımcı olursan bu acc nın sıfresını nasıl degıstırıcem benden baska kımse kullanmaması ıcın ? bu konudada yardımcı olurmusunuz bıde http://www.bot-cave.net sıtesınde login olunmuyo neden ?

Forum ıd ile bot ıd aynı değil bot id le siteye giremezsin forum ıd lazım
I
ikbodrum1 ⭐ 16y
#32
30 gun yuklemesınıde yaparım peki bı konuda daha yardımcı olursan bu acc nın sıfresını nasıl degıstırıcem benden baska kımse kullanmaması ıcın ? bu konudada yardımcı olurmusunuz bıde http://www.bot-cave.net sıtesınde login olunmuyo neden ?

Forum ıd ile bot ıd aynı değil bot id le siteye giremezsin forum ıd lazım


sbot a gırıs yapmaya calısırken de soyle bı hata verıyo yukarıda bı arkadas senı kandırmıslar dedı dogrumudur ?

hata: wrong login credentials dıye bı hata ?
S
ShadoVV ⭐ 15y
#33
kredi yuklu olmadıgı ıcın öyle hata alıyorsn
I
ikbodrum1 ⭐ 16y
#34
Bİ TANE MSJ ATMISIN ONUDA BANA KREDI YUKLE DIYE 😊 SENDE YEME BENI 20TL ALDINIZ FAZLASINAMI GOZ DIKTINIZ SIMDI 😊
V
varhan ⭐ 17y
#35
ödeme yaptım mesaj gönderdim seni bekliyorum leetnock
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#36
Bİ TANE MSJ ATMISIN ONUDA BANA KREDI YUKLE DIYE 😊 SENDE YEME BENI 20TL ALDINIZ FAZLASINAMI GOZ DIKTINIZ SIMDI :)


Sorun nedir ?
V
varhan ⭐ 17y
#37
saol kardeş sbotu teslim aldım
N
newbiechr ⭐ 15y
#38
iyi fiyat
D
doctor22 ⭐ 15y
#39
cok iyi.. bi sorun yaşanmıyor sanırım alabilirm
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#40
saol kardeş sbotu teslim aldım


Güle güle kullan 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: