yüklemede sorun yaşamazsınız diyorsunuz fakat size ait olan gambayi sitesi new customerler için 30 tl yükleme ücreti alıyor onuda belirtirseniz daha iyi olur!!!
biggrint1
😄
yüklemede sorun yaşamazsınız diyorsunuz fakat size ait olan gambayi sitesi new customerler için 30 tl yükleme ücreti alıyor onuda belirtirseniz daha iyi olur!!!
biggrint1
beyler adam size new acc değil old acc vereceğim diyor gamebayi o zaman sizlerden 15 TL uzatma parası alıcak ok
Sadece siz süre uzatıcaksınız adam aktive ettirmiş
Benimde konum var 😊
viewtopic.php?f=622&t=256756
ama Pahalı Gelebilir ...
beyler adam size new acc değil old acc vereceğim diyor gamebayi o zaman sizlerden 15 TL uzatma parası alıcak ok
Sadece siz süre uzatıcaksınız adam aktive ettirmiş
Benimde konum var 😊
viewtopic.php?f=622&t=256756
ama Pahalı Gelebilir ...
wrong login credentials GIBI BI HATA VERDI NEDEN ACABA BILGI SAHIBI ARKADASLAR İLGİLENENLERE SIMDIDEN TESEKKURLER
30 gun yuklemesınıde yaparım peki bı konuda daha yardımcı olursan bu acc nın sıfresını nasıl degıstırıcem benden baska kımse kullanmaması ıcın ? bu konudada yardımcı olurmusunuz bıde http://www.bot-cave.net sıtesınde login olunmuyo neden ?
30 gun yuklemesınıde yaparım peki bı konuda daha yardımcı olursan bu acc nın sıfresını nasıl degıstırıcem benden baska kımse kullanmaması ıcın ? bu konudada yardımcı olurmusunuz bıde http://www.bot-cave.net sıtesınde login olunmuyo neden ?
30 gun yuklemesınıde yaparım peki bı konuda daha yardımcı olursan bu acc nın sıfresını nasıl degıstırıcem benden baska kımse kullanmaması ıcın ? bu konudada yardımcı olurmusunuz bıde http://www.bot-cave.net sıtesınde login olunmuyo neden ?
Forum ıd ile bot ıd aynı değil bot id le siteye giremezsin forum ıd lazım
Bİ TANE MSJ ATMISIN ONUDA BANA KREDI YUKLE DIYE 😊 SENDE YEME BENI 20TL ALDINIZ FAZLASINAMI GOZ DIKTINIZ SIMDI :)
saol kardeş sbotu teslim aldım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap