hesap alımları açık şu an
evet
Bu sbotlar aktive edildimi edilmedimi? Yani ben 25 tl yatıkdıktan sonra hem aktive parası hemde uzatma parası verecekmiyim anlatırmısınız?
hesap alımları açık şu an
evet
hesap alımları açık şu an
evet
Bu sbotlar aktive edildimi edilmedimi? Yani ben 25 tl yatıkdıktan sonra hem aktive parası hemde uzatma parası verecekmiyim anlatırmısınız?
Merhaba, oncelikle neden fiyati bu kadar ve surekli devam ediyor dimi bu sbot yani her ay yeniliyorsun ve old ile new arasindaki fark ne ? Sistemde sorun olldugundan beri oynamiyordum.
Merhaba, oncelikle neden fiyati bu kadar ve surekli devam ediyor dimi bu sbot yani her ay yeniliyorsun ve old ile new arasindaki fark ne ? Sistemde sorun olldugundan beri oynamiyordum.
old new diye birşey yok begenmeyen fiyatı çok goren baska yerden alır bireysel satıcılar var 10 liraya 3 sbot diyor aktive edilmemiş sbot account birde aktive parası alınıyor ve 10 lira gibi ufak ucretlerde bile dolandırıcılık yapılabiliyor kaldı ki extraloob.com guvenceniz var içiniz rahat olur bir kere.
Merhabalar,
450 adet sbot stoğunu satışa çıkartıyorum. Hesabın tanesi 25 liradır. Hesabı aldığınızda tamamen sizin olur, Aktiflik gibi bir sorunu yoktur. Direk satın alır, 30 gün ekler, kullanmaya başlarsınız. 2 veya daha fazla toptan alımlarda fiyat 20 liradır.
Satın almak için ;
3447 / 0841351 Cihan AĞAGİŞİ / Türkiye İŞ Bankası
Hesabına ücreti yatırıp, bana pm atmanız yeterli.
Teşekkürler.
ya ben size pm atamıyorum en az 20 mesaj almış olmanız gerek diyo bi msn werirseniz sevinirm sbot alacağım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap