Icerige atla
Extraloob

SBOT Hesap >25 TL< 450 Adet Stok !

· 144 Yanıt · 40K görüntüleme · Sayfa 4 / 7
Yanıtlar
L
Leekage ⭐ 16y
#61
Abi 100 silke sbot uzatabilirmisiniz ?
E
eLempTRa ⭐ 18y
#62
para yatırıldı
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#63
para yatırıldı


Pm ile verdim şifreyi, güle güle kullan 😘
B
BearGrylls ⭐ 19y
#64
kardeş şimdi botu aldığımız an kullanabiliyormuyuz ? yani 1 ayl yüklü mü bunlar
C
Cee'd ⭐ 15y
#65
450*25 = 11,250
iyi para valla onlıne oyun oynanıcak dıye adam kendıne araba falan alabılır ^^

+ Hayırlı işler
E
emre-magul ⭐ 15y
#66
cevap gekliyorum adminim sbot alıcam acil..
A
aLpacino ⭐ 15y
#67
450*25 = 11,250
iyi para valla onlıne oyun oynanıcak dıye adam kendıne araba falan alabılır ^^

+ Hayırlı işler


2 Ve daha üzeri alımlarda fiyat 20 TL 😁
E
emre-magul ⭐ 15y
#68
şimdi ben hiç sbot kullanmadım..

beni sbot hakkında bilgilendirirmisiniz?..
şimdi ben parayı yatırdığımda bana ne veriliyor?..
kullanıcı adı şifremi?.. ben bu şifreleri ne yapıyorum?..
bu hesap bittiğinde tekrardan 25 tl mi vericem yoksa 15 tl mi vericem?..
heryerde 50tl hesap diye duydum bu niçin ucuz?.. bi eksikliğimi var?..
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç tane char açılıyor?...

heryerden başka birşeyler duyduğum için hiç bir bilgi edinemedim..
bana özel mesaj da atabilirsiniz burayıda takip edebilirim gerçekten sorularıma cevap bulursam parayı hemen geçiricem hesabınıza.. şimdiden teşekkürler...


Pm atamıyorum mesaj yazmam gerekiyor.. Oteki hesabımda yazdım mesaj 20 tane ban yedim anlamadım orasınıda.. Bunlara cevap verirseniz sevinirim.. Sbot acil almam lazım...
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#69
şimdi ben hiç sbot kullanmadım..

beni sbot hakkında bilgilendirirmisiniz?..
şimdi ben parayı yatırdığımda bana ne veriliyor?..
kullanıcı adı şifremi?.. ben bu şifreleri ne yapıyorum?..
bu hesap bittiğinde tekrardan 25 tl mi vericem yoksa 15 tl mi vericem?..
heryerde 50tl hesap diye duydum bu niçin ucuz?.. bi eksikliğimi var?..
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç tane char açılıyor?...

heryerden başka birşeyler duyduğum için hiç bir bilgi edinemedim..
bana özel mesaj da atabilirsiniz burayıda takip edebilirim gerçekten sorularıma cevap bulursam parayı hemen geçiricem hesabınıza.. şimdiden teşekkürler...


Pm atamıyorum mesaj yazmam gerekiyor.. Oteki hesabımda yazdım mesaj 20 tane ban yedim anlamadım orasınıda.. Bunlara cevap verirseniz sevinirim.. Sbot acil almam lazım...


Para yatırdıgında sadece şifre alıyorsun, 15 lira veripte uzatabilirsin ( 30 gün )
2 bilgisayarda kullanılabiliyor. Yanlış hatırlamıyorsam 30 karaktere kadar sınırı var.
E
emre-magul ⭐ 15y
#70
şimdi ben hiç sbot kullanmadım..

beni sbot hakkında bilgilendirirmisiniz?..
şimdi ben parayı yatırdığımda bana ne veriliyor?..
kullanıcı adı şifremi?.. ben bu şifreleri ne yapıyorum?..
bu hesap bittiğinde tekrardan 25 tl mi vericem yoksa 15 tl mi vericem?..
heryerde 50tl hesap diye duydum bu niçin ucuz?.. bi eksikliğimi var?..
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç tane char açılıyor?...

heryerden başka birşeyler duyduğum için hiç bir bilgi edinemedim..
bana özel mesaj da atabilirsiniz burayıda takip edebilirim gerçekten sorularıma cevap bulursam parayı hemen geçiricem hesabınıza.. şimdiden teşekkürler...


Pm atamıyorum mesaj yazmam gerekiyor.. Oteki hesabımda yazdım mesaj 20 tane ban yedim anlamadım orasınıda.. Bunlara cevap verirseniz sevinirim.. Sbot acil almam lazım...


Para yatırdıgında sadece şifre alıyorsun, 15 lira veripte uzatabilirsin ( 30 gün )
2 bilgisayarda kullanılabiliyor. Yanlış hatırlamıyorsam 30 karaktere kadar sınırı var.



kredi kartım var şimdi hemen odeme yapabiliyormuyum.. yoksa yarın bankadanmı odeme yapıcam.. birde 30 gün içinde eklimi 25 tl verip hesabı alıp birde 15 tl verip 30 gün mu yuklicez..
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#71
şimdi ben hiç sbot kullanmadım..

beni sbot hakkında bilgilendirirmisiniz?..
şimdi ben parayı yatırdığımda bana ne veriliyor?..
kullanıcı adı şifremi?.. ben bu şifreleri ne yapıyorum?..
bu hesap bittiğinde tekrardan 25 tl mi vericem yoksa 15 tl mi vericem?..
heryerde 50tl hesap diye duydum bu niçin ucuz?.. bi eksikliğimi var?..
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç bilgisayar aynı anda kullanabiliyor?
kaç tane char açılıyor?...

heryerden başka birşeyler duyduğum için hiç bir bilgi edinemedim..
bana özel mesaj da atabilirsiniz burayıda takip edebilirim gerçekten sorularıma cevap bulursam parayı hemen geçiricem hesabınıza.. şimdiden teşekkürler...


Pm atamıyorum mesaj yazmam gerekiyor.. Oteki hesabımda yazdım mesaj 20 tane ban yedim anlamadım orasınıda.. Bunlara cevap verirseniz sevinirim.. Sbot acil almam lazım...


Para yatırdıgında sadece şifre alıyorsun, 15 lira veripte uzatabilirsin ( 30 gün )
2 bilgisayarda kullanılabiliyor. Yanlış hatırlamıyorsam 30 karaktere kadar sınırı var.



kredi kartım var şimdi hemen odeme yapabiliyormuyum.. yoksa yarın bankadanmı odeme yapıcam.. birde 30 gün içinde eklimi 25 tl verip hesabı alıp birde 15 tl verip 30 gün mu yuklicez..


yarın bankadan yatırın. 15 tl ile de gamebayi.com dan uzatırsınız botu.
E
emre-magul ⭐ 15y
#72
Bir telefon numarası alabilrmiyim sizin.. Pm İle.. Yarın parayı hesabınıza yatıracamda..
E
emre-magul ⭐ 15y
#73
25TL hesabınıza yatırdım..
E
emre-magul ⭐ 15y
#74
Teşekkürler botumu aldım kullanıyorum.. yanlış anlaşılmalarda olsa..
M
M.Yilmaz ⭐ 17y
#75
hesabınıza 25 TL yatırdım pm bekliyorum
K
#76
ptt den oluyor mu
O
ozzyy ⭐ 19y
#77
hesap alımları açık şu an
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#78
hesap alımları açık şu an


evet
S
#79
10 TL satan var artk 25 TL 3 tane verir adam hemde en güvenilir sitelerden biri reklam olmasın diye site ismi vermiyorum.
R
#80
Merhaba, oncelikle neden fiyati bu kadar ve surekli devam ediyor dimi bu sbot yani her ay yeniliyorsun ve old ile new arasindaki fark ne ? Sistemde sorun olldugundan beri oynamiyordum.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: