Zuahahah 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Dolmuşcuya yapılan şaka Maserati inside ^^
· 138 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 7
Yanıtlar
@SpiffX,
d.mod. görevinden alınmıştır, 7 gün banlanmıştır 😎
d.mod. görevinden alınmıştır, 7 gün banlanmıştır 😎
Emre'cim Tebrik ediyorum Verilen cevaplarla ortamı germeyip hatta espri yapıp rahatlattığın için 😉
SpiffX 👋
SpiffX 👋
yahu sizin amacınız ne? yok o ona yer veriyor o ona artistlik yapıyor o onla dalga geçerek konuşuyor o bu o şu. kafamı yapıyonuz,yoksa sadece benmi yanlış anlıyorum anlayamadım sizi. insanlar konuşa konuşa ❗
Bende anlamadımki .. Emre bunları ciddiyetle söylüyorsa ortada ciddi sorunlar var demekki..
Espiri bunların hepsi Furina. 😄
Espriyi uzatmayın o zaman.. Espri derken 1 D.mod gitti.. Millet birbirine girdi .. Bu mudur espri ?
Espiri'ye terbiyesizce cevap verdiği için banlandı.Uzatmayalım artık.
topic biraz dinlensin motorun soğumaya ihtiyacı var.
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Uzamasın iş. Bir iki kişinin daha kellesi gitmeden kapatalım gitsin.
milletin artık uğraşacağı birşey kalmadı,birbiriyle uğraşıyor herkes. yeni arayışlar bulun kendinize,ne bileyim kaprisli sevgili edinin.
Bro bak buraya birazdan risksiz eğlence başlıyor. Dayak yeme , dolmuşçu kovalaması , mağazaya top dikmek vb. içerikli değil 2 tuşa bakıyor sadece 😆
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
milletin artık uğraşacağı birşey kalmadı,birbiriyle uğraşıyor herkes. yeni arayışlar bulun kendinize,ne bileyim kaprisli sevgili edinin.
😄
@SpiffX,
d.mod. görevinden alınmıştır, 7 gün banlanmıştır 8)
canın sağolsun.. 😘
Bu konudan hiçbir eğlence çıkmaz.. Videoda eğlenceli değil , Emre zaten hiç eğlenceli değil.. Konuyu iyice Mayın tarlasına dönürdüler.. Mayına basan patlıyor..
topic biraz dinlensin motorun soğumaya ihtiyacı var.
🍺
[F New]Solo Gitarist
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
test
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
test
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap