Tamam pol ben hatalıyım özür dilerim böyle şeyler yaptığım için ben global modum böyle şeyler yapamam.
Yaşına veriyorum ama başına değil bunu unutma. Gözümdeki yerin çok değişti bunu da diğerinin yanına koy , unutma. Global değil site açıp sahibi olsan da -ki bu zor bişey de değil pahalı bişey de değil- bu senin kişisel yaşamını değiştirmediği sürece benim gözümde herhangi bir değere sahip değil.
Ben konuyu uzatma çabasında değilim ama sana yakıştıramadım
+Bilmem kaç ☕