Icerige atla
Extraloob

Dolmuşcuya yapılan şaka Maserati inside ^^

· 138 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
F
Furina ⭐ 19y
#81
Tamam pol ben hatalıyım özür dilerim böyle şeyler yaptığım için ben global modum böyle şeyler yapamam.

Yaşına veriyorum ama başına değil bunu unutma. Gözümdeki yerin çok değişti bunu da diğerinin yanına koy , unutma. Global değil site açıp sahibi olsan da -ki bu zor bişey de değil pahalı bişey de değil- bu senin kişisel yaşamını değiştirmediği sürece benim gözümde herhangi bir değere sahip değil.
Ben konuyu uzatma çabasında değilim ama sana yakıştıramadım

+Bilmem kaç ☕
D
destiny OP ⭐ 18y
#82
Tamam Pol kavga etmek burda yakışmaz zaten etmekte saçma.Yorumun için teşekkürler.
E
El Verano ⭐ 18y
#83
'' Kavga etmek '' ?
Yahu iki takdir ettiğim,gözlemlediğim kadarıyla site içinde faydalı olmaya çalışan iki g.mod...
Bir takım şeyler konuşulmalı,kabul edilmesi gerekiyorsa ise kabul edilmeli.
P
#84
Ne kavgası canım :? Tartışmakta mı yasak 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#85
amma uzamış mevzu yahu eğlencenize baksanıza bence çok makara bir video olmuş yok böyle bir şaka harbiden 😄
D
destiny OP ⭐ 18y
#86
😄
E
El Verano ⭐ 18y
#87
Ne kavgası canım :? Tartışmakta mı yasak :D

'' ex kanka '' asldmasldnkasjdasöasd!!! 😁
D
destiny OP ⭐ 18y
#88
amma uzamış mevzu yahu eğlencenize baksanıza bence çok makara bir video olmuş yok böyle bir şaka harbiden :D


Sırada dolmuşu durdurup ''Kars'a kadar ne kadar 2 kişi'' diyecez. 😁
T
Tarantella ⭐ 19y
#89
amma uzamış mevzu yahu eğlencenize baksanıza bence çok makara bir video olmuş yok böyle bir şaka harbiden :D


Sırada dolmuşu durdurup ''Kars'a kadar ne kadar 2 kişi'' diyecez. 😁



😐
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#90
rofl.
D
destiny OP ⭐ 18y
#91
Veya kurabiye atıcaz.En son fikrim bu biraz aşırı kaçar ama olsun bilmiyorum yani yapabilirsek cidden yerlere yatılabilir 😄 1 adet nike futbol top 24 tl ucuzlardan bir mağaza içine kaleci diker gibi içeri abanıcaz bakalım ne olucak 😄
A
#92
amma uzamış mevzu yahu eğlencenize baksanıza bence çok makara bir video olmuş yok böyle bir şaka harbiden :D


Sırada dolmuşu durdurup ''Kars'a kadar ne kadar 2 kişi'' diyecez. 😁



:|


Tadında bırakın. ^^
D
destiny OP ⭐ 18y
#93
Son fikrim cidden aşan birşey yani yapmak yemez ama yaparsak yerlere yığılıcak gibi bir video olur. Düşünsenize mağazanın içine top dikiyorsunuz 😄

Ha birde o gün kayıta alınamayan otobüs durağını yumurta ile bombalama adam kovaladı ama yakalayamadı Allah'tan 😄
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#94
Umarım benim olduğum dolmuş a denk gelirsiniz... 😊
P
#95
Ben bu yüzden manager değilim işte ^^
Kolay gelsin size 😉
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#96
tadında bırakın derim bende illede bişi atıcaz diosanız 1 kilo yoğurdu alın dolmuşa atın kaçın
denemeyin ha 😄
D
destiny OP ⭐ 18y
#97
tadında bırakın derim bende illede bişi atıcaz diosanız 1 kilo yoğurdu alın dolmuşa atın kaçın
denemeyin ha :D



rofl 😄 😄 😄 😁 😁 😈
.NET
.NET ⭐ 19y
#98
Son fikrim cidden aşan birşey yani yapmak yemez ama yaparsak yerlere yığılıcak gibi bir video olur. Düşünsenize mağazanın içine top dikiyorsunuz 😄

Ha birde o gün kayıta alınamayan otobüs durağını yumurta ile bombalama adam kovaladı ama yakalayamadı Allah'tan :D

Pff saçmalıyosun. Bi şaka yapmışsın. Ama bu kadar ileri gitmek..
Adam kolunuzdan tutup direk götürücek polise
[F New]Solo Gitarist
C
Castiela ⭐ 18y
#99
Veya kurabiye atıcaz.En son fikrim bu biraz aşırı kaçar ama olsun bilmiyorum yani yapabilirsek cidden yerlere yatılabilir 😄 1 adet nike futbol top 24 tl ucuzlardan bir mağaza içine kaleci diker gibi içeri abanıcaz bakalım ne olucak :D

ilkokulda ''bugün cuma enseni kapa'' diyip enseye tokat felanda atıyormuydun sen ?
D
destiny OP ⭐ 18y
#100
Ya gerçekten en gideceğim max. bu video'da yaptığımdır.Sadece şaka yapıyorum yani zaten dediklerimi yapmak yemez yani 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: