Icerige atla
Extraloob

Dolmuşcuya yapılan şaka Maserati inside ^^

· 138 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 2 / 7
Yanıtlar
E
EmmaW ⭐ 19y
#21
yiğithan bizim sınıfda değil bizim sınıfta olaylara karışan 1 kişi fln var adı vezni ama yanlış hatırlamıyorsam yiğithan atıldı okuldan..
D
destiny OP ⭐ 18y
#22
Vezni geç onu 😄 , Yiğithan atıldımı ? Neden biliyormusun ?
E
EmmaW ⭐ 19y
#23
bilmiyorum atıldı diyorlardı bikerede ders varken dışarda görmüştüm heralde bi olayamı ne karışmıştı zaten o bayaa olayların içindeydi en sonunda attılar
I
#24
Seda Helin Uzun onu tanıomsn ?
E
EmmaW ⭐ 19y
#25
malesef 😞
.NET
.NET ⭐ 19y
#26
Pff ben de bişey zannetmiştim.
[F New]Solo Gitarist
E
EmmaW ⭐ 19y
#27
bide facebook da video vardı adamlar iett otobüsüne biniyormuş gibi yapıyordu ayakkabısını bağlayıp iniyordu ^^
F
fatihy93 ⭐ 18y
#28
Aynısını bizim mahallede yapsanız aynı anda dayağı yersiniz... 😁 Dolmuş Santrali xD
O
#29
bide ayakkabı bağlamak var .Siz onu da yapın otobüsü durdurup tam binecekken kapıya ayağını uzat ve ayakkabını bağla 😆
P
#30
Bullsh*t ☕
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
puahahhahaa yarıldım olm tam fırlama bunlar zuahahahha hit olur bu topic hemen globale çekiyorum zuahahha halen izliyorum kahkaha atıyorum yaaa 😈 😆 😄 😁 🎅
X
XER0 ⭐ 19y
#32
😄 😄 😄 😄 😁 😁 😁 😁
J
#33
Süper ama adam yakalarsa pert.
X
xienne ⭐ 18y
#34
komedi 😄 koptum
T
Tarantella ⭐ 19y
#35
gargara yapar gibi gülmek...

ps: şanslısınız ki mazlum bi dolmuş şoförüne denk gelmişsiniz. 😉
P
#36
gargara yapar gibi gülmek...

ps: şanslısınız ki mazlum bi dolmuş şoförüne denk gelmişsiniz. 😉

Bullsh*t ☕
K
Kobe ⭐ 19y
#37
youtubea koysanız facebooka üye olmayanlar da var 😜
P
#38
youtubea koysanız facebooka üye olmayanlar da var :P

İzlemezsen pek bişey kaybetmiş sayılmazsın 🎭
K
Kobe ⭐ 19y
#39
youtubea koysanız facebooka üye olmayanlar da var :P

İzlemezsen pek bişey kaybetmiş sayılmazsın 🎭

global olunca insan merak ediyor
L
#40
Allah şaşırtmasın 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: