la veletler hemen koşuolar 😄 süper ama 😜
Dolmuşcuya yapılan şaka Maserati inside ^^
· 138 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 7
Yanıtlar
lol
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄
Adam Ne Küfür Basmıstır. 😄
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değiştir :? 🙄
🙄
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değiştir :? 🙄
😁
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄
neden ? çünkü global moderatörler insan değillerdir? 🤔
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄
Hepimiz böyle değiliz 👍
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄
neden ? çünkü global moderatörler insan değillerdir? 🤔
Onların Eglenmeye Hakkı Yok mu :D:D:D:D 🤘
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄
Hepimiz böyle değiliz 👍
Nokta. Hepsi böyle değil.
Sen hepimizi üni menzunu tıbbı bitirmiş gibimi görüyorsun ? Unutma burası sanal bi alem kimin ne olduğu hiç ama hiç belli değildir.Şimdi böyle bir video paylaşsam sizlere bin türlü yalan söylerdim burda okuyorum ben uni menzunu aylık gelirim 20.000$ falan ohooo , glob olmakla adam olunmuyor yani bu forumda kimsenin kimseden bir farkı yok.
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄
Hepimiz böyle değiliz 👍
senin öyle olmadığını biliyorum zaten abi 😄 😘
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Ne yani benim senden farkım yok mu?
Ben üni okuyorum ama lisede de ortaokulda da ilkokulda da hatta anaokulunda bile böyle bişey yapmadım.
Ben üni okuyorum ama lisede de ortaokulda da ilkokulda da hatta anaokulunda bile böyle bişey yapmadım.
Pol buraya çıkıp bende çocukken bir kere bile böyle bişey yapmadım diyebilirmisin.
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄
neden ? çünkü global moderatörler insan değillerdir? 🤔
Biz site botlarıyız 😉
[F New]Solo Gitarist
Evet biz insan değiliz.Biz mükemmeliz biz globuz biz perfectiz 😄
Şunu unutmayınki dünyada hiçkimse mükemmel değildir.
Şunu unutmayınki dünyada hiçkimse mükemmel değildir.
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Pol buraya çıkıp bende çocukken bir kere bile böyle bişey yapmadım diyebilirmisin.
Ne yani benim senden farkım yok mu?
Ben üni okuyorum ama lisede de ortaokulda da ilkokulda da hatta anaokulunda bile böyle bişey yapmadım.
Tamam pol ben hatalıyım özür dilerim böyle şeyler yaptığım için ben global modum böyle şeyler yapamam.
@Pol, Maserati
Tartışmayın, yakarım 😆
Tartışmayın, yakarım 😆
[F New]Solo Gitarist
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Tamam pol ben hatalıyım özür dilerim böyle şeyler yaptığım için ben global modum böyle şeyler yapamam.
Yaşına veriyorum ama başına değil bunu unutma. Gözümdeki yerin çok değişti bunu da diğerinin yanına koy , unutma. Global değil site açıp sahibi olsan da -ki bu zor bişey de değil pahalı bişey de değil- bu senin kişisel yaşamını değiştirmediği sürece benim gözümde herhangi bir değere sahip değil.
Ben konuyu uzatma çabasında değilim ama sana yakıştıramadım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap