Icerige atla
Extraloob

Dolmuşcuya yapılan şaka Maserati inside ^^

· 138 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 4 / 7
Yanıtlar
W
WariorSUN ⭐ 18y
#61
la veletler hemen koşuolar 😄 süper ama 😜
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#62
lol
C
Castiela ⭐ 18y
#63
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄
B
By_DaDaS ⭐ 17y
#64
Adam Ne Küfür Basmıstır. 😄
A
#65
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değiştir :? 🙄


🙄
T
TwiLighT ⭐ 18y
#66
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değiştir :? 🙄


😁
Windy
Windy ⭐ 19y
#67
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄


neden ? çünkü global moderatörler insan değillerdir? 🤔
P
#68
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄

Hepimiz böyle değiliz 👍
B
By_DaDaS ⭐ 17y
#69
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄


neden ? çünkü global moderatörler insan değillerdir? 🤔


Onların Eglenmeye Hakkı Yok mu :D:D:D:D 🤘
A
#70
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄

Hepimiz böyle değiliz 👍


Nokta. Hepsi böyle değil.
D
destiny OP ⭐ 18y
#71
Sen hepimizi üni menzunu tıbbı bitirmiş gibimi görüyorsun ? Unutma burası sanal bi alem kimin ne olduğu hiç ama hiç belli değildir.Şimdi böyle bir video paylaşsam sizlere bin türlü yalan söylerdim burda okuyorum ben uni menzunu aylık gelirim 20.000$ falan ohooo , glob olmakla adam olunmuyor yani bu forumda kimsenin kimseden bir farkı yok.
C
Castiela ⭐ 18y
#72
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄

Hepimiz böyle değiliz 👍

senin öyle olmadığını biliyorum zaten abi 😄 😘
P
#73
Ne yani benim senden farkım yok mu?
Ben üni okuyorum ama lisede de ortaokulda da ilkokulda da hatta anaokulunda bile böyle bişey yapmadım.
D
destiny OP ⭐ 18y
#74
Pol buraya çıkıp bende çocukken bir kere bile böyle bişey yapmadım diyebilirmisin.
.NET
.NET ⭐ 19y
#75
Videoyu izledikten sonra Global Mod'lara bakış açım aşırı derecede değişti.. :? 🙄


neden ? çünkü global moderatörler insan değillerdir? 🤔

Biz site botlarıyız 😉
[F New]Solo Gitarist
D
destiny OP ⭐ 18y
#76
Evet biz insan değiliz.Biz mükemmeliz biz globuz biz perfectiz 😄

Şunu unutmayınki dünyada hiçkimse mükemmel değildir.
P
#77
Pol buraya çıkıp bende çocukken bir kere bile böyle bişey yapmadım diyebilirmisin.

Ne yani benim senden farkım yok mu?
Ben üni okuyorum ama lisede de ortaokulda da ilkokulda da hatta anaokulunda bile böyle bişey yapmadım.
D
destiny OP ⭐ 18y
#78
Tamam pol ben hatalıyım özür dilerim böyle şeyler yaptığım için ben global modum böyle şeyler yapamam.
.NET
.NET ⭐ 19y
#79
@Pol, Maserati
Tartışmayın, yakarım 😆
[F New]Solo Gitarist
P
#80
Tamam pol ben hatalıyım özür dilerim böyle şeyler yaptığım için ben global modum böyle şeyler yapamam.

Yaşına veriyorum ama başına değil bunu unutma. Gözümdeki yerin çok değişti bunu da diğerinin yanına koy , unutma. Global değil site açıp sahibi olsan da -ki bu zor bişey de değil pahalı bişey de değil- bu senin kişisel yaşamını değiştirmediği sürece benim gözümde herhangi bir değere sahip değil.
Ben konuyu uzatma çabasında değilim ama sana yakıştıramadım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: