Icerige atla
Extraloob

Dolmuşcuya yapılan şaka Maserati inside ^^

· 138 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
P
Prophecy ⭐ 17y
#41
O nasıl bir gülüstür 😄

Ps: Redor ne 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#42
youtube'a koymaya çalışıyorumda gitmiyor bir türlü...

müthiş bir video ama cidden izledikçe kahkaha atıyorum tam istanbul çocuklarının işi bunlar ahaha mekanda karşısı zati uuuuu ^^
S
Stihl ⭐ 19y
#43
bizim burda yapsalar bi temiz döverler xD
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#44
ahahah gül gül yarıldım yahu ^^
Ps:İyi dolmuşçuya denk gelmişsiniz 😜
[ek #12654]
Y
yasin2581 ⭐ 19y
#45
Cok Komik Valla Gül Gül Öldüm 😁 😁
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#46
Bizim dolmuşçuya yapsan Anında levyeyle peşinde 😉
W
wertz ⭐ 17y
#47
hehe bende yarildim.
bi önceki msjlari okurken felan böyle 25 30 lu yaslarda olaylara karistim felan.
okuldan atildim felan:)

alla alla ne hale gelio millet adam daha 8. sinifa gidiomus. Yok suraya karistim yok buraya karistim:)

bu yasta fazla biseye karismayin
sonra sizide bi güzel karistirirlar dikkat edin
T
Truth ⭐ 18y
#48
dolmuş durduran kim emre bir zahmet yazsaydın 😊
.NET
.NET ⭐ 19y
#49
dolmuş durduran kim emre bir zahmet yazsaydın :)

Puhaha facete gördüm senmişsin o tıfıl 😆
[F New]Solo Gitarist
T
Truth ⭐ 18y
#50
😄
C
Castiela ⭐ 18y
#51
facebook a sırf bu video için üye oldum olmaz olaydım -.-
K
Kobe ⭐ 19y
#52
biri youtubea koysun da izleyelim :s
D
destiny OP ⭐ 18y
#53
@extra , çok teşekkürler abi daha neler varda paylaşmıyoruz 😁



@Pol , istemiyorsan izlemessin hacım ama aynı mesaj 4 kere tekrarlayıpta milleti videodan soğutma bırak kendi kararların kendi versinler.
P
#54

@Pol , istemiyorsan izlemessin hacım ama aynı mesaj 4 kere tekrarlayıpta milleti videodan soğutma bırak kendi kararların kendi versinler.

Bugüne kadar kimseye sormadım hacım vereceğim cevapları ^^
Kendi fikrimi gayet güzel dile getirdim senle alakası yok 😉
D
destiny OP ⭐ 18y
#55
Tamam ama başkalarını soğutma yani 1 kere bullsh**t yazdın 2 kere neden yazdın , bırakın izleyin hepiniz % 90 beğendi zaten 😄
P
#56
Tamam ama başkalarını soğutma yani 1 kere bullsh**t yazdın 2 kere neden yazdın , bırakın izleyin hepiniz % 90 beğendi zaten :D

Alıntı gerekti ^^
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#57
Taksi sürücüsüde extralobluk çıkıyormuş 😁 yok daha neler
D
DreaMakeR ⭐ 17y
#58
haha sürücünün yüz ifadesini merak ediyorum 😄
B
Bartowski ⭐ 17y
#59
harika 😊 bizde dolmuşu durdurup bı adım atıp sakızı olan varmı dıe sorardık 😄
W
WariorSUN ⭐ 18y
#60
la veletler hemen koşuolar 😄 süper ama 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: