O nasıl bir gülüstür 😄
Ps: Redor ne 😄
Dolmuşcuya yapılan şaka Maserati inside ^^
· 138 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
youtube'a koymaya çalışıyorumda gitmiyor bir türlü...
müthiş bir video ama cidden izledikçe kahkaha atıyorum tam istanbul çocuklarının işi bunlar ahaha mekanda karşısı zati uuuuu ^^
müthiş bir video ama cidden izledikçe kahkaha atıyorum tam istanbul çocuklarının işi bunlar ahaha mekanda karşısı zati uuuuu ^^
bizim burda yapsalar bi temiz döverler xD
ahahah gül gül yarıldım yahu ^^
Ps:İyi dolmuşçuya denk gelmişsiniz 😜
Ps:İyi dolmuşçuya denk gelmişsiniz 😜
[ek #12654]
Cok Komik Valla Gül Gül Öldüm 😁 😁
Bizim dolmuşçuya yapsan Anında levyeyle peşinde 😉
hehe bende yarildim.
bi önceki msjlari okurken felan böyle 25 30 lu yaslarda olaylara karistim felan.
okuldan atildim felan:)
alla alla ne hale gelio millet adam daha 8. sinifa gidiomus. Yok suraya karistim yok buraya karistim:)
bu yasta fazla biseye karismayin
sonra sizide bi güzel karistirirlar dikkat edin
bi önceki msjlari okurken felan böyle 25 30 lu yaslarda olaylara karistim felan.
okuldan atildim felan:)
alla alla ne hale gelio millet adam daha 8. sinifa gidiomus. Yok suraya karistim yok buraya karistim:)
bu yasta fazla biseye karismayin
sonra sizide bi güzel karistirirlar dikkat edin
dolmuş durduran kim emre bir zahmet yazsaydın 😊
dolmuş durduran kim emre bir zahmet yazsaydın :)
Puhaha facete gördüm senmişsin o tıfıl 😆
[F New]Solo Gitarist
😄
facebook a sırf bu video için üye oldum olmaz olaydım -.-
biri youtubea koysun da izleyelim :s
@extra , çok teşekkürler abi daha neler varda paylaşmıyoruz 😁
@Pol , istemiyorsan izlemessin hacım ama aynı mesaj 4 kere tekrarlayıpta milleti videodan soğutma bırak kendi kararların kendi versinler.
@Pol , istemiyorsan izlemessin hacım ama aynı mesaj 4 kere tekrarlayıpta milleti videodan soğutma bırak kendi kararların kendi versinler.
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
@Pol , istemiyorsan izlemessin hacım ama aynı mesaj 4 kere tekrarlayıpta milleti videodan soğutma bırak kendi kararların kendi versinler.
Bugüne kadar kimseye sormadım hacım vereceğim cevapları ^^
Kendi fikrimi gayet güzel dile getirdim senle alakası yok 😉
Tamam ama başkalarını soğutma yani 1 kere bullsh**t yazdın 2 kere neden yazdın , bırakın izleyin hepiniz % 90 beğendi zaten 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Tamam ama başkalarını soğutma yani 1 kere bullsh**t yazdın 2 kere neden yazdın , bırakın izleyin hepiniz % 90 beğendi zaten :D
Alıntı gerekti ^^
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Taksi sürücüsüde extralobluk çıkıyormuş 😁 yok daha neler
haha sürücünün yüz ifadesini merak ediyorum 😄
harika 😊 bizde dolmuşu durdurup bı adım atıp sakızı olan varmı dıe sorardık 😄
la veletler hemen koşuolar 😄 süper ama 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap