Icerige atla
Extraloob

Dolmuşçuya yapılan şaka :) Maserati inside ^_^

· 11 Yanıt · 1.3K görüntüleme
11 Yanıt
B
By_DaDaS ⭐ 17y
#2
Hahaha Biliyorum Güzel Şaka + Heyecan 😄
A
Agilla ⭐ 18y
#3
bumu şaka ya ben dolmuşun içine 2 tane torpil atıp kaçanların videosunu izlemiştim facede deli şakaydı xD
D
destiny OP ⭐ 18y
#4
Biz neler yapıyoruz da buraya çekip koymaya utanıyoruz örn vericek olursak ;

yoldan geçen bir bayana ''Hanfendi gözlüğünüz düşmüş bakın orda , (gözlük gözünde ) '' diye alay edip küfür yemelerimiz falan var video almıyoruz .. onlarıda alıp koyarım ama burda alıcağım tepkiden korkuyorum ^^
K
Kobe ⭐ 19y
#5
dolmuşçunun tepkisi neydi aceba
C
Crickety ⭐ 17y
#6
Dolmuşcuda Şaşırmıştır 😄
K
Kobe ⭐ 19y
#7
bumu şaka ya ben dolmuşun içine 2 tane torpil atıp kaçanların videosunu izlemiştim facede deli şakaydı xD

link varsa verir misin
D
destiny OP ⭐ 18y
#8
Yok bizim buralarda dolmuşçular alıştı artık 😄
A
Agilla ⭐ 18y
#9
bi agız dolusu küfür edip gitmiştir bence 😄
C
Crickety ⭐ 17y
#10
😄 Bizim Burdakine Yapsan Arabadan İner O üsTüne Biner 😄
D
destiny OP ⭐ 18y
#11
:D Bizim Burdakine Yapsan Arabadan İner O üsTüne Biner :D



İnşallah benim yaptığım iner. 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: