asdf
asdf
asdf
Saakaşvili'ye destek mi? Bu rezil adamın neyine destek verilecek ya. Zaten rezil oldu. Tarihe geçti adam, savaşı başlatan taraf gürcü ateş kes isteyen gürcü. Hiç hesaplayamadı mı Rusya'nın vatandaşlık...
Açıklama için teşekkür ederiz. Haklısın söylediklerinde.
Ben banlandılar sanıyordum. 1 lwl'e düşürülmüş ^.^
Ss'lerini tek başlık altında toplarsan kirliliğe sebebiyet vermemiş olursun.
Harika bir döküman. Şimdi birazını okuyayım sonra devam ederim ^^
4. fena değilmiş.
SM Rulezzz diyorum. (: Ya siz hangi botu daha sık kullanıyorsunuz? +1
Seviyorum şu adamları^^
İyi yakalamışsınız gerçekten ^^
Herkeze merhabalar,
Yaptığı terbiyesizlik göz ardı edilecek birşey değil. Her zaman ki sözümüzü söyleyelim; ~ Giden gider, biz kalanlar ile devam ederiz.
Aynen ya tüylerim diken diken oldu. Sivil araca ateş açılması insanlık dışı birşey. Allahtan kolunu sıyırdı mermi.
aww şaşırdım. Ben satmıştım charı 😐
Seni bi arı soksunda o zaman görürüm değil uyku acıyı dindirmek için düz duvara tırmanırsın 😜
kilit
En kısa zamanda Tüm edremit körfezini fotolar ile önünüze dökücem bekleyin ^.^
Hacım arı diyosun. Arı soksa uykunda devam falan edemezsin kalkar ağrısını dindirmek için birşeyler yapmaya çalışırsın. Hadi sivri sinek desen neyse. Kalkar öldürürsün bir daha ıssırmasın diye 😜
Oyunu bırakmam kurucu olmamamı gerektirmez ki. 😘
Awww çok ayıp. Exl team kurucusu Titus Pullo en başta yer almazsa darılırım 😐 😜