SM Rulezzz diyorum. (:
Ya siz hangi botu daha sık kullanıyorsunuz?
Silkroad'da Kullandığınız Bot ?
· 13 Replies · 3.1K views 0 reading
13 Replies
T
TitusPullo
⭐ 19y
SM Rulezzz diyorum. (:
Ya siz hangi botu daha sık kullanıyorsunuz?
+1
S
StarkDrache
⭐ 19y
Şu an kullanmıyorum ama kullanırasm t-bot rulezzzzz.
Sömö.
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Sm olsa sm derim ama yok onçün İsro Bot
Z
zebani2059
⭐ 19y
ah salak kafam ah zamanında almadık üyelik :evil: :evil: şimdi ara dur sm yi :x mecburen i sro bot 😞 😢
kullansam sm tada tbot kullanırım ama elle kasıyorum ecsrodayım ayrıca 😄
Sm ile t-bot arasında kararsızım ikiside çok iyi
İsrobot.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
T-Bot
StealthLite Bot 😁 😁 😁
StealthLite Bot 😁 😁 😁
iSRO Bot
Agbot 4 ever !
Log in to write a reply.
Log In