nick değişikliği var mı
Canım isteyince kullanırım ben onu!
Canım isteyince kullanırım ben onu!
O Bazıları yönetim üyesidir!
done ^^
R.İ'inki güzelmiş. Lakin kullanışlı değilişim olmaz xD
W.s olması oyunların tadını kaçırabilir. Kendimden biliyorum. Lakin filmlerde 1 numara. Geri kalan özelliklerde seni idare eder.
block sebebi nedir?
48 saat içerisinde active olması gerek. Resmi açıklama!
Nick değiştirme sezonu geldiğinde bir topic açılacak ve orada isteklerde bulunacaksınız. Bunun dışında nick değiştirmezsiniz.
http://WWW.ETXRALOOB.COM 😁 lol
Şu seriyi aldım ^^ - Resim Silinmiş.
buda bir sanat sanırım. -.-
Cakal_Tr iyidi be ercan lol 😁
Kanıya gerek yok Ta kendisi 😜
asdf
Merakla bekliyor olucam. Diğer serilerin hepsini full oynadım^.^
kerkenez hadi canım başka siteler seni bekler ....
kerkenez hadi canım başka siteler seni bekler ....
Meraklandım ^^
Adminlerimiz uyanamadı hala saat 4'e geliyor. (:
2. SS güzelde 1.si classic.^^