Herkez düşüncelerini yazsın, tartışma ortamı olmasın 😊 Bakın yarın büyük bir gün kimse birbirini kırıp moral ve motivasyonunda bir kayıba yol açmasın :)
☕
Moral ? Motivasyon ? 🤔 😁
Anladın sen tospa 😁 😁 😈
Herkez düşüncelerini yazsın, tartışma ortamı olmasın 😊 Bakın yarın büyük bir gün kimse birbirini kırıp moral ve motivasyonunda bir kayıba yol açmasın :)
☕
Moral ? Motivasyon ? 🤔 😁
Herkez düşüncelerini yazsın, tartışma ortamı olmasın 😊 Bakın yarın büyük bir gün kimse birbirini kırıp moral ve motivasyonunda bir kayıba yol açmasın :)
☕
Moral ? Motivasyon ? 🤔 😁
Anladın sen tospa 😁 😁 😈
wW kadar sevdiğim ve saygı duyduğum çok kişi yok forumda.. O yüzden wW'ye katılıyorum. SePPuKu'yu sevmediğim için değil. Ama hala ChrsNYC veya Lithium'un hakettiğini düşünüyorum.
Sep Tebrik ederim 👍
seppe bi avatar yap kendine kuzum ne bu ayın üyesi avatarı yok wahhhh...
Log in to write a reply.
Log In