Icerige atla
Extraloob

Şubat Ayı Üyesi # SePPuKu

· 124 Replies · 15K views · Page 5 / 7
Replies
.NET
.NET ⭐ 19y
#81
Cenazeyi kim kaldıracak? Cemaat kalmıyor ki 😄
[F New]Solo Gitarist
.NET
.NET ⭐ 19y
#82
Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍

Dostum emin ol bilmediğin şeyler var 😉
[F New]Solo Gitarist
M
max-damege ⭐ 18y
#83
SePPuKu Arkadaşımız bence Hakketti... bunu Az Bile Ona Bu 😊
S
Seppuku ⭐ 18y
#84
Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍

Dostum emin ol bilmediğin şeyler var ;)

Ne gibi söylede bizde bilelim ya? Bu günümde kisme benim moralimi bozamaz ne pahasına olursa olsun. Bilmediğimiz neler varmış ben bilmiyorum hiç yoktan? Şu mutlu günümde bile espiri bile olsa yaptığınız şeylere bir bakın anlam veremedim siz verebildiniz mi acaba ya? :?
K
Kai ⭐ 18y
#85
Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍

Dostum emin ol bilmediğin şeyler var ;)

Abi bırak yaw,sana böyle birşey yapıldığını düşünsene,bana böyle birşey yapsalar,forumu bırakırdım açıkçası.Bilmediğim ne war,onuda anlamış değilim,alinin en yakın arkadaşlarından birisiyim,adam kötü fıkra filan koyuyor diye,bu mu yani xD
Q
Quensis ⭐ 19y
#86
Cenazeyi kim kaldıracak? Cemaat kalmıyor ki :D


😆

Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍


O kadar kişi dediğin 29 kişi. 😆

Ps:Söz konusu kişiye niye hakaret ettin anlamadım ama neyse. 😗

SePPuKu Arkadaşımız bence Hakketti... bunu Az Bile Ona Bu :)


Seppuku Admin olsun. 😆
J
Journalist ⭐ 19y
#87
konuyu takipteyim ❗ 😉
I
#88
Hayırlı olsun SePPuKu ...
S
Seppuku ⭐ 18y
#89
Hayırlı olsun SePPuKu ...

Çok sağolun.

Bu arada D. Mod olmuşsun hayırlı olsun. 😘 ❤️
.NET
.NET ⭐ 19y
#90
@SePPuKu
Ne gibi mi? Hala bunu soruyor musun sen? asdf kasarak, boş boş konuşarak ayın üyesi mi olunuyor? Söylesene bana, kaç tane yararlı topic açtın? Ps kullanarak bir kaç kişiye imza yaptın ve onlar da sana oy verdi. Buna saygı duyarım. Ama asla ve asla bana karşı çıkma. Yoksa bu mutlu gününde seni mutsuz ederim 😉
[F New]Solo Gitarist
K
Kai ⭐ 18y
#91
Cenazeyi kim kaldıracak? Cemaat kalmıyor ki :D


😆

Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍


O kadar kişi dediğin 29 kişi. 😆

Ps:Söz konusu kişiye niye hakaret ettin anlamadım ama neyse. 😗

SePPuKu Arkadaşımız bence Hakketti... bunu Az Bile Ona Bu :)


Seppuku Admin olsun. 😆


Kardeş,ben kimseye hakaret etmiyorum,söylediğim şeylerde haklı olduğumu zmanla anlıyacaksın.
S
Seppuku ⭐ 18y
#92
@SePPuKu
Ne gibi mi? Hala bunu soruyor musun sen? asdf kasarak, boş boş konuşarak ayın üyesi mi olunuyor? Söylesene bana, kaç tane yararlı topic açtın? Ps kullanarak bir kaç kişiye imza yaptın ve onlar da sana oy verdi. Buna saygı duyarım. Ama asla ve asla bana karşı çıkma. Yoksa bu mutlu gününde seni mutsuz ederim ;)

Ben susuyorum konu uzayacak. ❤️
F
Furina ⭐ 19y
#93
wW kadar sevdiğim ve saygı duyduğum çok kişi yok forumda.. O yüzden wW'ye katılıyorum. SePPuKu'yu sevmediğim için değil. Ama hala ChrsNYC veya Lithium'un hakettiğini düşünüyorum.
Q
Quensis ⭐ 19y
#94
Kardeş,ben kimseye hakaret etmiyorum,söylediğim şeylerde haklı olduğumu zmanla anlıyacaksın.


1.Kardeş gibi kelimeler kullanma bana hiç sevmem. 😉
2.Çok zaman geçti daha bir şey göremedik.Çok duydum ben bu lafı göreceksiniz diye ama hala ilk günkü gibi hiç bir gelişme yok...
K
Kai ⭐ 18y
#95
wW kadar sevdiğim ve saygı duyduğum çok kişi yok forumda.. O yüzden wW'ye katılıyorum. SePPuKu'yu sevmediğim için değil. Ama hala ChrsNYC veya Lithium'un hakettiğini düşünüyorum.

Kardeş,ßende karşımdaki insana saygı duyarım.Aslına bakılırsa,ChrsNYC hak etti bence,ama bu SePPuKu nun üstüne neden bu kadar çok gidiliyor,onu anlayamıyorum ? Sırf bu yüzden,Çocuk biraz mutlu olsun diye,her zman ona oyumu veriyorum.
B
Black Rain ⭐ 19y
#96
Wahhh abi yazık ya bir ayın üyesi seçiliyor ve olanlara bak. Haketti yada haketmedi orasına karışamam ama burda kullanılan oyların sonucu var, Bizede her ne olursa olsun bu sonuca saygı duymak düşer ❤️
.NET
.NET ⭐ 19y
#97
Wahhh abi yazık ya bir ayın üyesi seçiliyor ve olanlara bak. Haketti yada haketmedi orasına karışamam ama burda kullanılan oyların sonucu var, Bizede her ne olursa olsun bu sonuca saygı duymak düşer ❤️

Ben saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum. Sadece nedir bu Sep aşkı? Söyleyin bana, ben de bileyim. Ps'ten imza yapmakla oluyorsa dostluk..
[F New]Solo Gitarist
J
Journalist ⭐ 19y
#98
Kilit.
B
Black Rain ⭐ 19y
#99
Herkez düşüncelerini yazsın, tartışma ortamı olmasın 😊 Bakın yarın büyük bir gün kimse birbirini kırıp moral ve motivasyonunda bir kayıba yol açmasın 😊
Q
Quensis ⭐ 19y
#100
Herkez düşüncelerini yazsın, tartışma ortamı olmasın 😊 Bakın yarın büyük bir gün kimse birbirini kırıp moral ve motivasyonunda bir kayıba yol açmasın :)




Moral ? Motivasyon ? 🤔 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: