Cenazeyi kim kaldıracak? Cemaat kalmıyor ki 😄
[F New]Solo Gitarist
Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍
Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍
Dostum emin ol bilmediğin şeyler var ;)
Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍
Dostum emin ol bilmediğin şeyler var ;)
Cenazeyi kim kaldıracak? Cemaat kalmıyor ki :D
Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍
SePPuKu Arkadaşımız bence Hakketti... bunu Az Bile Ona Bu :)
Hayırlı olsun SePPuKu ...
Cenazeyi kim kaldıracak? Cemaat kalmıyor ki :D
😆Beyler,bence bu yaptığınız,arkadaşa yapılan bir saygısızlıktır.O kadar kişi oy werdi we seçildi,siz gelip kafama sıkacam filan 👴 Tebrik edeceğiniz yerine kafama sıkarım diyorsunuz,gerçekten bu bana yapılsa,ayın üyesi özelliğimi geri alın derdim admine.
Tebrikler ALİcim,HAK ederek aldın,hep direkten dönüyordun,ßu sefer goLü attın 👍
O kadar kişi dediğin 29 kişi. 😆
Ps:Söz konusu kişiye niye hakaret ettin anlamadım ama neyse. 😗SePPuKu Arkadaşımız bence Hakketti... bunu Az Bile Ona Bu :)
Seppuku Admin olsun. 😆
@SePPuKu
Ne gibi mi? Hala bunu soruyor musun sen? asdf kasarak, boş boş konuşarak ayın üyesi mi olunuyor? Söylesene bana, kaç tane yararlı topic açtın? Ps kullanarak bir kaç kişiye imza yaptın ve onlar da sana oy verdi. Buna saygı duyarım. Ama asla ve asla bana karşı çıkma. Yoksa bu mutlu gününde seni mutsuz ederim ;)
Kardeş,ben kimseye hakaret etmiyorum,söylediğim şeylerde haklı olduğumu zmanla anlıyacaksın.
wW kadar sevdiğim ve saygı duyduğum çok kişi yok forumda.. O yüzden wW'ye katılıyorum. SePPuKu'yu sevmediğim için değil. Ama hala ChrsNYC veya Lithium'un hakettiğini düşünüyorum.
Wahhh abi yazık ya bir ayın üyesi seçiliyor ve olanlara bak. Haketti yada haketmedi orasına karışamam ama burda kullanılan oyların sonucu var, Bizede her ne olursa olsun bu sonuca saygı duymak düşer ❤️
Herkez düşüncelerini yazsın, tartışma ortamı olmasın 😊 Bakın yarın büyük bir gün kimse birbirini kırıp moral ve motivasyonunda bir kayıba yol açmasın :)
Log in to write a reply.
Log In