Seppuku ➡️ 🍿
Şubat Ayı Üyesi # SePPuKu
· 124 Replies · 15K views 0 reading · Page 3 / 7
Replies
@SePPuKu
Ustune niye alındın Arctica ortaya soyledi lafı ?
+1
Ben sana hiç bir laf etmedim.Sadece kazanma yöntemlerini söyledim.Kendine onu layık görüyorsan bilemem. 😗
Tamam KB24 siz haklısınz ben yine yanlış anladım nolcak her zaman ki gibi SePPuKu işte sorun yok anladım ben olayı. 😉
B
Black Rain
⭐ 19y
SePPuKu.
Yahu sakin olun beyler :S Zaten hoş bir gün olmadı..
Sep neden üzerine alındın? Neyse maç izliyorum Fener atamadıkça stress oluyorum bide sizin tartışmalarınızı görmek istemiyorum.. Her ankette bi tartışma bi sorun.. Yahu oy veren yazsın kime verdiğini vermeyen yazmasın bişey
Sep neden üzerine alındın? Neyse maç izliyorum Fener atamadıöça stress oluyorum bide sizin tartışmalarınızı görmek istemiyorum.. Her ankette bi tartışma bi sorun.. Yahu oy veren yazsın kime verdiğini vermeyen yazmasın bişey
En çok oyun bende olduğu en çok tartışılan kişi olup en çok aktif konularda felan yazmış bende o kişi olduğum için aklıma böyle geldi. Tabi yanlış anlaşılma olduysa burda o laf bana değilse özür dilerim.
Bence de uzatmayalım.Nasıl olsa burada iyi olan kazanmayacak daha çok post kasan,daha çok tartışılan ve aktif başlıklarda daha çok ismi görünen , ayrıca msnden oy dilenen ve dilendiren kazanacak. 😗
🙏 🙏
Biz İnfinity ile sıkmaya hazırız kafamıza

Bence de uzatmayalım.Nasıl olsa burada iyi olan kazanmayacak daha çok post kasan,daha çok tartışılan ve aktif başlıklarda daha çok ismi görünen , ayrıca msnden oy dilenen ve dilendiren kazanacak. 😗
🙏 🙏
Biz İnfinity ile sıkmaya hazırız kafamıza
evet beklemedeyiz. 🍺
Sep neden üzerine alındın? Neyse maç izliyorum Fener atamadıöça stress oluyorum bide sizin tartışmalarınızı görmek istemiyorum.. Her ankette bi tartışma bi sorun.. Yahu oy veren yazsın kime verdiğini vermeyen yazmasın bişey
En çok oyun bende olduğu en çok tartışılan kişi olup en çok aktif konularda felan yazmış bende o kişi olduğum için aklıma böyle geldi. Tabi yanlış anlaşılma olduysa burda o laf bana değilse özür dilerim.
Sen kendini o şekilde görüyorsan artık benim diyecek hiç bir şeyim yok iyi akşamlar. 🎅
B
Black Rain
⭐ 19y
Bence de uzatmayalım.Nasıl olsa burada iyi olan kazanmayacak daha çok post kasan,daha çok tartışılan ve aktif başlıklarda daha çok ismi görünen , ayrıca msnden oy dilenen ve dilendiren kazanacak. 😗
🙏 🙏
Biz İnfinity ile sıkmaya hazırız kafamıza
Beyin salatası 😈 🤤 🤤 😜 😜
Kazanacak kişiye Tebrikler
umarım hile felan olmaz 😜
umarım hile felan olmaz 😜
Kazanacak kişiye Tebrikler
umarım hile felan olmaz :P
i hope 😘
Lithium
Ps: Bu başlık oylama için açıldı tartışmak için değil oylamaya katılanlar belirtsin msn sohbetine geçmeyin.
@Seppuku
Aday olarak daha suskun olmanı beklerim senden 🎭
Ps: Bu başlık oylama için açıldı tartışmak için değil oylamaya katılanlar belirtsin msn sohbetine geçmeyin.
@Seppuku
Aday olarak daha suskun olmanı beklerim senden 🎭
ChrsNYC
Fahrü hemşerümüz exl duayeni ChrsNYC
Lithium ^^
İntihar edenlerin cenaze namazı kılınmıyor idi dimi yahu 😢
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
İntihar edenlerin cenaze namazı kılınmıyor idi dimi yahu 😢
kılınır diye biliorum benım bildim katillerin kılınmıyordu 🙄
Lithium
Ps: Bu başlık oylama için açıldı tartışmak için değil oylamaya katılanlar belirtsin msn sohbetine geçmeyin.
@Seppuku
Aday olarak daha suskun olmanı beklerim senden 🎭
Peki SnowFlake.
ChrsNYC ☕
Log in to write a reply.
Log In
