Tartışmadan doğrular açığa çıkmaz. ☕
Tartışacak birşey olmadığı için No Problem 🍿
Şubat Ayı Üyesi # SePPuKu
· 124 Replies · 15K views 0 reading · Page 2 / 7
Replies
iyi olan kazansın 😜
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
iyi olan kazansın :P
👍
Tartışacak birşey olmadığı için No Problem 🍿
Çok büyük konuşuyosun.İyi bir şey değilir. 😉
Eski G.Modlar ayın üyesinde aday olabiliyor mu? 😆
Ps:Şaka tabi ki^^
Sıra da Global Gözüküyosun Rütbe Renk Yok 😜
ps: Sanırım Sıradan cıkartmamıslar Gruptan Cıkartmıslar
Yeşil olmamın-olmamamın ne önemi var? Bakıyorum da çok mutlu oldun 😉
[F New]Solo Gitarist
Eski G.Modlar ayın üyesinde aday olabiliyor mu? 😆
Ps:Şaka tabi ki^^
Sıra da Global Gözüküyosun Rütbe Renk Yok 😜
ps: Sanırım Sıradan cıkartmamıslar Gruptan Cıkartmıslar
Yeşil olmamın-olmamamın ne önemi var? Bakıyorum da çok mutlu oldun ;)
Ne Alaka 😴
Sıra da Global Gözüküyosun Rütbe Renk Yok 😜
ps: Sanırım Sıradan cıkartmamıslar Gruptan Cıkartmıslar
Yeşil olmamın-olmamamın ne önemi var? Bakıyorum da çok mutlu oldun ;)
Ne Alaka 😴
Bana öyle geldi
[F New]Solo Gitarist
Bana öyle geldi
Daha Sizi Bile Tanımıyorum İcimi Falan Mı Okuyorsun ? Bn Birinin Görev Almasında veya Atılmasında Durumunda Neden Seviniyim, Üzüliyim ?
Tartışacak birşey olmadığı için No Problem 🍿
Çok büyük konuşuyosun.İyi bir şey değilir. ;)
Uzatmayalım 😜
SePPuKu
ChrsNYC
0
0lymposRecordz`
⭐ 17y
SePPuKu .
Tartışacak birşey olmadığı için No Problem 🍿
Çok büyük konuşuyosun.İyi bir şey değilir. ;)
Uzatmayalım 😜
Bence de uzatmayalım.Nasıl olsa burada iyi olan kazanmayacak daha çok post kasan,daha çok tartışılan ve aktif başlıklarda daha çok ismi görünen , ayrıca msnden oy dilenen ve dilendiren kazanacak. 😗
ChrsNYC ' ye oy veriyorum ama SePPuKu kazanacak gibi görünüyor :/
Lithium
Bence de uzatmayalım.Nasıl olsa burada iyi olan kazanmayacak daha çok post kasan,daha çok tartışılan ve aktif başlıklarda daha çok ismi görünen , ayrıca msnden oy dilenen ve dilendiren kazanacak. 😗
Ben dilenmek amaçlı değil onlar benim arkadaşlarım oldukları için sadece link gösteriyorum vermeyenler oldu da biz vereceksin lan diyip de zorla verdirtmedim. Sadece bir hatırlatma..
Geçmişler geçmişte kalmalı artık kusura bakmayın ama abartıyorsunuz yani. ☕
@SePPuKu
Ustune niye alındın Arctica ortaya soyledi lafı ?
Ustune niye alındın Arctica ortaya soyledi lafı ?
Bence de uzatmayalım.Nasıl olsa burada iyi olan kazanmayacak daha çok post kasan,daha çok tartışılan ve aktif başlıklarda daha çok ismi görünen , ayrıca msnden oy dilenen ve dilendiren kazanacak. 😗
Ben dilenmek amaçlı değil onlar benim arkadaşlarım oldukları için sadece link gösteriyorum vermeyenler oldu da biz vereceksin lan diyip de zorla verdirtmedim. Sadece bir hatırlatma..
Geçmişler geçmişte kalmalı artık kusura bakmayın ama abartıyorsunuz yani. ☕
Tartışmaya gerek yok artık. Daha önceden de farklı topicler altında da tartışmalar yapıldı. Sonuç? 0.
[F New]Solo Gitarist
@SePPuKu
Ustune niye alındın Arctica ortaya soyledi lafı ?
Yapma be hacım... ☕ Hem şuan kazanır durumda olana bak bi be hacım.. 😘
@SePPuKu
Ustune niye alındın Arctica ortaya soyledi lafı ?
+1
Ben sana hiç bir laf etmedim.Sadece kazanma yöntemlerini söyledim.Kendine onu layık görüyorsan bilemem. 😗
Log in to write a reply.
Log In