Arkadaşlar bu programın artık bir güzelliği kalmadı.20sn ye bir deniyor. 2.sini açınca da dc veriyor.emekleriniz için tüm extraloob ekibine tşkler....
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Yanıt · 89K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 47 / 47
Yanıtlar
Artık torque çalışmıyor sanırım , 1 kere deneyip dc veriyor . Auto login de GİRMİYOR :?
E
emrekahya34
⭐ 19y
Pre yada iSROBOT rulezz
Ya bu 20sn yi çözmenin bir yolu yokmudur.Adımı çalmış arkadaş ztn bikaç ay uzak kaldık neler gelmiş.3-4 sene önce böyle bir programı düşünemezdik bile :D
M
Mc_TiKiCaN
⭐ 19y
Hacı Link rapidsharede eror weryr :S
abi ya ben denedimde açmıor yine disconnect yiyor
M
MaLaTYaLiM044
⭐ 18y
Teşekkürler işime yarar 😄
torque çalısmıyor sanırsam yenisi gelene kadar beklicez artık
Slm kardeş ya bu program hack felan yapmıyor değilmi?
C
Cruise_Fair
⭐ 18y
Slm kardeş ya bu program hack felan yapmıyor değilmi?
Burası bir aile kardeşim."hack" işlevi gören programlar bu ailede paylaşılmaz...
NOT : ayrıca programın 20sn ye de bir denemesinin sebebi sro nun auto login scriptinin devrede olması yani 1 kere deniyor 1 sn sonra tekrar deneyemediği için " çünki autologin beklemeye alıyor" dc veriyor...yeni versiyonunda 20sn ye bir deniyor buda kullanmak için gerek olmadığını gösteriyor xD tşkler.
aynen joymaxa bak torqueyi devre dışı bıraktı resmen ya xd
S
sivasliprens
⭐ 17y
Yalaaaaaaaaannnnnnnn..... 5 saat 26 dk oldu hala girmedi
kardeş joymax torque devre dışı bıraktı şu an işe yaramıyo ama ilerleyen günlerde yenisini çıkartırlar diye düşünüyorum
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap