Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 47 / 47
Yanıtlar
S
svs58 ⭐ 18y
#921
Arkadaşlar bu programın artık bir güzelliği kalmadı.20sn ye bir deniyor. 2.sini açınca da dc veriyor.emekleriniz için tüm extraloob ekibine tşkler....
X
xEMREx ⭐ 18y
#922
Artık torque çalışmıyor sanırım , 1 kere deneyip dc veriyor . Auto login de GİRMİYOR :?
E
#923
Pre yada iSROBOT rulezz
T
Torquel ⭐ 19y
#924
Ya bu 20sn yi çözmenin bir yolu yokmudur.Adımı çalmış arkadaş ztn bikaç ay uzak kaldık neler gelmiş.3-4 sene önce böyle bir programı düşünemezdik bile :D
M
Mc_TiKiCaN ⭐ 19y
#925
Hacı Link rapidsharede eror weryr :S
B
burock73 ⭐ 17y
#926
abi ya ben denedimde açmıor yine disconnect yiyor
M
#927
Teşekkürler işime yarar 😄
A
AnnaNova ⭐ 19y
#928
torque çalısmıyor sanırsam yenisi gelene kadar beklicez artık
C
ceza4129 ⭐ 17y
#929
Slm kardeş ya bu program hack felan yapmıyor değilmi?
C
#930
Slm kardeş ya bu program hack felan yapmıyor değilmi?


Burası bir aile kardeşim."hack" işlevi gören programlar bu ailede paylaşılmaz...

NOT : ayrıca programın 20sn ye de bir denemesinin sebebi sro nun auto login scriptinin devrede olması yani 1 kere deniyor 1 sn sonra tekrar deneyemediği için " çünki autologin beklemeye alıyor" dc veriyor...yeni versiyonunda 20sn ye bir deniyor buda kullanmak için gerek olmadığını gösteriyor xD tşkler.
A
alez ⭐ 19y
#931
aynen joymaxa bak torqueyi devre dışı bıraktı resmen ya xd
S
#932
Yalaaaaaaaaannnnnnnn..... 5 saat 26 dk oldu hala girmedi
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#933
kardeş joymax torque devre dışı bıraktı şu an işe yaramıyo ama ilerleyen günlerde yenisini çıkartırlar diye düşünüyorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: