Ya Programı ilk yüklediğimde Dc hatası vermeden düzgün çalışıyordu ama sonradan Dc vermeye başladı ...
[08:09:46] Connected to the login server.
[08:09:56] Sending login data...
[08:09:56] <Disconnected>
[08:10:00] Connected to the login server.
[08:10:00] Sending login data...
[08:10:01] <Disconnected>
Dediğin programıda yükledim neden olabilir acaba yardım edebilirmisin
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Yanıt · 89K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 46 / 47
Yanıtlar
- Resim Silinmiş.
Login yerine 20 yapacaksınız ve nekadar çok açarsanız o kadar hızlı girersiniz
Login yerine 20 yapacaksınız ve nekadar çok açarsanız o kadar hızlı girersiniz
- Resim Silinmiş.
Login yerine 20 yapacaksınız ve nekadar çok açarsanız o kadar hızlı girersiniz
İyide kardeş bende delay ayarı yokki
- Resim Silinmiş.
ovv o bilgisayar mı bea 😄 Ne ararsan var bilgisayarda 😄
Serverlar gelmiyor bende yardımcı olur musunuz ?
Serverlar gelmiyor bende yardımcı olur musunuz ?
Silkroadın sitesine girmeyi dene, Yada silkroad clientine bak Start geliyo mu diye..
Start geliyor Silroad Launcher 'dan sorunsun oyuna giriyor, ama Torquede serverlar gözükmüyor. Siteyede girdim ama sorun devam ediyor... 😞
Olduuu çok teşekkürler 😄 Sro siteye girdikten sonra Clear Log dememiştim şimdi oldu.
Olduuu çok teşekkürler 😄 Sro siteye girdikten sonra Clear Log dememiştim şimdi oldu.
Önemli değil 😁 gülegüle kullan ne diyim 😁
Bende bir kullanabilsem 😞 Dc veriyor yardım edin ...
C
Cruise_Fair
⭐ 18y
Arkadaşlar sro auto login sistemine geçtikten sonra programı sorunsuz kullanabilen varmı ? auto login den dolayı die tahmin ediyorum sürekli dc vermeye başladı...
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Yeni sistemde çalışıyor mu?
Eski sistemde denemedim ama bu yeni sistemde sürekli dc alıyorum 😞
Bu program öldü,3adamlar otomatik giriş koydu artık çalışmıyor.
Versiyon güncellendi, yeni sistem ile çalışıyor.
deneyelim 😊
bnde zaten var bu çıktığı zaman indirdim eskisi gibi çalışmıyo tavsiye etmem :/
bu auto login gelmeden önce bnde kullanıyordum ama artık Failed xd
- Resim Silinmiş.
zaten sbot deniyoo ::)
bu auto login gelmeden önce bnde kullanıyordum ama artık Failed xd
- Resim Silinmiş.
zaten sbot deniyoo ::)
ya toruqe 2.1 çok yavaş deniyo 20 saniyede 1 deniyo buna bi cözüm yok mu yaw normal oyuna almıyo saten
simdide girse :S
C
Cruise_Fair
⭐ 18y
Arkadaşlar bu programın artık bir güzelliği kalmadı.20sn ye bir deniyor. 2.sini açınca da dc veriyor.emekleriniz için tüm extraloob ekibine tşkler....
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap