Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 46 / 47
Yanıtlar
B
beko44 ⭐ 19y
#901
Ya Programı ilk yüklediğimde Dc hatası vermeden düzgün çalışıyordu ama sonradan Dc vermeye başladı ...
[08:09:46] Connected to the login server.
[08:09:56] Sending login data...
[08:09:56] <Disconnected>
[08:10:00] Connected to the login server.
[08:10:00] Sending login data...
[08:10:01] <Disconnected>
Dediğin programıda yükledim neden olabilir acaba yardım edebilirmisin
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#902
- Resim Silinmiş.

Login yerine 20 yapacaksınız ve nekadar çok açarsanız o kadar hızlı girersiniz
B
beko44 ⭐ 19y
#903
- Resim Silinmiş.

Login yerine 20 yapacaksınız ve nekadar çok açarsanız o kadar hızlı girersiniz


İyide kardeş bende delay ayarı yokki
- Resim Silinmiş.
S
svs58 ⭐ 18y
#904
ovv o bilgisayar mı bea 😄 Ne ararsan var bilgisayarda 😄
C
Creative ⭐ 19y
#905
Serverlar gelmiyor bende yardımcı olur musunuz ?
S
svs58 ⭐ 18y
#906
Serverlar gelmiyor bende yardımcı olur musunuz ?


Silkroadın sitesine girmeyi dene, Yada silkroad clientine bak Start geliyo mu diye..
C
Creative ⭐ 19y
#907
Start geliyor Silroad Launcher 'dan sorunsun oyuna giriyor, ama Torquede serverlar gözükmüyor. Siteyede girdim ama sorun devam ediyor... 😞
C
Creative ⭐ 19y
#908
Olduuu çok teşekkürler 😄 Sro siteye girdikten sonra Clear Log dememiştim şimdi oldu.
S
svs58 ⭐ 18y
#909
Olduuu çok teşekkürler 😄 Sro siteye girdikten sonra Clear Log dememiştim şimdi oldu.

Önemli değil 😁 gülegüle kullan ne diyim 😁
B
beko44 ⭐ 19y
#910
Bende bir kullanabilsem 😞 Dc veriyor yardım edin ...
C
#911
Arkadaşlar sro auto login sistemine geçtikten sonra programı sorunsuz kullanabilen varmı ? auto login den dolayı die tahmin ediyorum sürekli dc vermeye başladı...
I
#912
Yeni sistemde çalışıyor mu?
B
beko44 ⭐ 19y
#913
Eski sistemde denemedim ama bu yeni sistemde sürekli dc alıyorum 😞
D
dadopurso ⭐ 19y
#914
Bu program öldü,3adamlar otomatik giriş koydu artık çalışmıyor.
T
TwiLighT ⭐ 18y
#915
Versiyon güncellendi, yeni sistem ile çalışıyor.
A
alez ⭐ 19y
#916
deneyelim 😊
A
alez ⭐ 19y
#917
bnde zaten var bu çıktığı zaman indirdim eskisi gibi çalışmıyo tavsiye etmem :/
bu auto login gelmeden önce bnde kullanıyordum ama artık Failed xd

- Resim Silinmiş.

zaten sbot deniyoo ::)
K
kaplan11 ⭐ 17y
#918
ya toruqe 2.1 çok yavaş deniyo 20 saniyede 1 deniyo buna bi cözüm yok mu yaw normal oyuna almıyo saten
K
karatal ⭐ 18y
#919
simdide girse :S
C
#920
Arkadaşlar bu programın artık bir güzelliği kalmadı.20sn ye bir deniyor. 2.sini açınca da dc veriyor.emekleriniz için tüm extraloob ekibine tşkler....

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: