Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 43 / 47
Yanıtlar
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#841
silkroad nereye yüklüyse programı oraya atacan kardeşim
B
bulent16 ⭐ 17y
#842
kardes oyundan trafic vermiyo program kendi trafic veriyo oyndan trafic vermesi gerekmezmi ?
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#843
oyuna sonradan baglanacak ilk torque ile gircek sonra karakterini seçip select basıcan bastıktan sonra swap dersen client açar demessen clientsiz swap bastıgında oyuna açılacak bi bakmışısın login ekranı gelmiş ve oyundasın
B
boss16 ⭐ 17y
#844
yha arkadas lar benım torque surklı denıo hıc gelmıo neden acaba cara gıremıorum
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#845
ne kadar çok torque açarsan o kadar çabuk girersin
ben 8 tane açıyorum 2 dakkamı almıyo girmesi
_
_KAPLAN_ ⭐ 19y
#846
teşekkürler ellerine sağlık çok işime yaradı 👍
C
cimbomlum ⭐ 18y
#847
server gelmiyor


çık tekrar gir 2. sinde gelecektir


önce ID-PW yazınız.


her dediğinizi yaptım yine gelmiyor yine gelmiyor server :(( 👴
S
SheWorD ⭐ 17y
#848
Evet servera bağlanması uzun sürüyo ama have a fun yazısını gördüm çarımı seçtim swap a bastığım gibi now loading çıktı ve oyuna girdi dün öğlen 2 den beri deniyorum premium aldım onu aktif etmek için giremedim bile şimdi direk girdim hemde öğlen saat 13.00 itibariyle kesinlikle işe yarıyor.
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#849
her dediğinizi yaptım yine gelmiyor yine gelmiyor server :(( 👴


torque aç 2 dakka bekle

disconnect yazısı gelirse çık tekrar gir

bendede gelmiyodu açıyodum ilk dc veriyodu tekrar açıyodum server seçme yeri geliyodu


Yada Server gelmedigi zaman bi fotografını çekip özelden at bana
C
cenk001 ⭐ 17y
#850
Beyler o programın çözümü programı indirdiğinizde winrarı açın ve içinde bi tane setup var ilk açtıgınızda onu kurun sonra Turque çalısır +Rep
C
cenk001 ⭐ 17y
#851
disconnect verirse ellemeyin o kendi dener

eger hata veriorsa (vcredits_x86 yükleyin)
K
KinG_OkaN ⭐ 19y
#852
hata raporu veriyor herşeyi denedim olmuyor 😞
M
#853
yaw benim inventory de 3. sırada return olmasına ragmen return hatası veriyor napcam bi yardım edin lütfen
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#854
yaw benim inventory de 3. sırada return olmasına ragmen return hatası veriyor napcam bi yardım edin lütfen


3.slotta retun oldugu halde retun hatası vermesi normal bişey deyil acaba retunumu yannış yere koyuyosunuz

- Resim Silinmiş.
M
#855
yok önce farketmiyordu yeri ama bi kaç gündür öyle yapmaya başladı 3. slota koydum 1-2 gün sorunsuz çalıştı sabah yine olmadı acaba returnmu bitti dedim oyuna zorla loaderle girdim baktım 34 tane return 1. sıranın 3. slotunda duruyordu neden oldu anlamıyorum hala deniyorum yine aynı hatayı alıyorum
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#856
o zaman çözümü yok
T
TiLKy_ ⭐ 19y
#857
paylasım güzel eline sağlık ama bende
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.

bu hatayı veriyo ve ben return scrollları yazanda yaptımdan beri....
B
BlacKMisT ⭐ 17y
#858
çok güzel program bu da olmasa oyuna nasıl giricez
A
alez ⭐ 19y
#859
bnde başta scrool hatası vermiyodu ne güzel ama artık veriyoo 😄 işin yoksa gir oyuna ayarla scrrolları 😄
A
alez ⭐ 19y
#860
baştan deniyim belki bu sefer yer torque xd

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: