silkroad nereye yüklüyse programı oraya atacan kardeşim
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Yanıt · 89K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 43 / 47
Yanıtlar
kardes oyundan trafic vermiyo program kendi trafic veriyo oyndan trafic vermesi gerekmezmi ?
oyuna sonradan baglanacak ilk torque ile gircek sonra karakterini seçip select basıcan bastıktan sonra swap dersen client açar demessen clientsiz swap bastıgında oyuna açılacak bi bakmışısın login ekranı gelmiş ve oyundasın
yha arkadas lar benım torque surklı denıo hıc gelmıo neden acaba cara gıremıorum
ne kadar çok torque açarsan o kadar çabuk girersin
ben 8 tane açıyorum 2 dakkamı almıyo girmesi
ben 8 tane açıyorum 2 dakkamı almıyo girmesi
teşekkürler ellerine sağlık çok işime yaradı 👍
server gelmiyor
çık tekrar gir 2. sinde gelecektir
önce ID-PW yazınız.
her dediğinizi yaptım yine gelmiyor yine gelmiyor server :(( 👴
Evet servera bağlanması uzun sürüyo ama have a fun yazısını gördüm çarımı seçtim swap a bastığım gibi now loading çıktı ve oyuna girdi dün öğlen 2 den beri deniyorum premium aldım onu aktif etmek için giremedim bile şimdi direk girdim hemde öğlen saat 13.00 itibariyle kesinlikle işe yarıyor.
her dediğinizi yaptım yine gelmiyor yine gelmiyor server :(( 👴
torque aç 2 dakka bekle
disconnect yazısı gelirse çık tekrar gir
bendede gelmiyodu açıyodum ilk dc veriyodu tekrar açıyodum server seçme yeri geliyodu
Yada Server gelmedigi zaman bi fotografını çekip özelden at bana
Beyler o programın çözümü programı indirdiğinizde winrarı açın ve içinde bi tane setup var ilk açtıgınızda onu kurun sonra Turque çalısır +Rep
disconnect verirse ellemeyin o kendi dener
eger hata veriorsa (vcredits_x86 yükleyin)
eger hata veriorsa (vcredits_x86 yükleyin)
hata raporu veriyor herşeyi denedim olmuyor 😞
M
Mr_Poseidon
⭐ 19y
yaw benim inventory de 3. sırada return olmasına ragmen return hatası veriyor napcam bi yardım edin lütfen
yaw benim inventory de 3. sırada return olmasına ragmen return hatası veriyor napcam bi yardım edin lütfen
3.slotta retun oldugu halde retun hatası vermesi normal bişey deyil acaba retunumu yannış yere koyuyosunuz
- Resim Silinmiş.
M
Mr_Poseidon
⭐ 19y
yok önce farketmiyordu yeri ama bi kaç gündür öyle yapmaya başladı 3. slota koydum 1-2 gün sorunsuz çalıştı sabah yine olmadı acaba returnmu bitti dedim oyuna zorla loaderle girdim baktım 34 tane return 1. sıranın 3. slotunda duruyordu neden oldu anlamıyorum hala deniyorum yine aynı hatayı alıyorum
o zaman çözümü yok
paylasım güzel eline sağlık ama bende
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
bu hatayı veriyo ve ben return scrollları yazanda yaptımdan beri....
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
bu hatayı veriyo ve ben return scrollları yazanda yaptımdan beri....
çok güzel program bu da olmasa oyuna nasıl giricez
bnde başta scrool hatası vermiyodu ne güzel ama artık veriyoo 😄 işin yoksa gir oyuna ayarla scrrolları 😄
baştan deniyim belki bu sefer yer torque xd
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap