Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 44 / 47
Yanıtlar
G
#861
bende return 3ç bölümde olmasına rağmen hata veriodu çara girdiimde öle bi deniyim dedim hem 1e hem 3e koydum düzeldi vede 1. yerden return absıo nasıl iş anlamadım
K
#862
sabah açtıgım torque yi öglen açamıyorum 😄

biri yardım etsin

aldıgım hata şu : uygulandırma yapılandırması doğru olmadığından bu uygulama başlatılamadı , yeniden yüklemek sorunu giderebilir .

torque yi yeniden yükledim ama sorun devam edio 😊
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#864
valla şu torque yi herkes kullandı bi ben kullanamadım orada objects.txt die bi dosya var onu atmadın sro dosyasının içine dio ama ben ne varsa hepsini atıorum o dediği dosyayı da yine aynı hatayı veriyo millet return hatasıyla uğraşır ben hala bu hatayı geçemedim
H
H@K@NCH3SS ⭐ 18y
#865
valla şu torque yi herkes kullandı bi ben kullanamadım orada objects.txt die bi dosya var onu atmadın sro dosyasının içine dio ama ben ne varsa hepsini atıorum o dediği dosyayı da yine aynı hatayı veriyo millet return hatasıyla uğraşır ben hala bu hatayı geçemedim



Sorunu tam olarak anlatırsan yardımcı olabilirim..
E
erka123 ⭐ 17y
#866
programı açmıyo ban falan diyo bu programda bi sakatlık var
E
erka123 ⭐ 17y
#867
saol ama oyunun açılması için torque mi açık olucak sadece silkroad ında açık olması lazım mı?
E
erka123 ⭐ 17y
#868
kardeşim 30dk dır girmedi ama program güzele benziyo eline sağlık ...
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#869
ne kadar çok açarsanız o kadar çabuk girersiniz
T
TheThief ⭐ 18y
#870
programı açmıyo ban falan diyo bu programda bi sakatlık var


aynen bendede banlı bşyler yazmaya başladı bi anda
T
TwiLighT ⭐ 18y
#871
programı açmıyo ban falan diyo bu programda bi sakatlık var


aynen bendede banlı bşyler yazmaya başladı bi anda


büyük ihtimalle ban riskine karşı dikkatli olun diyordur. tam hatayı paylaşabilir misiniz?
F
fbt81 ⭐ 17y
#872
saol ama oyunun açılması için torque mi açık olucak sadece silkroad ında açık olması lazım mı?

aynı soruyu sorcaktım bende silkroadı açmak lazım mı? paylaşım için teşekkürler
T
TwiLighT ⭐ 18y
#873
silkroad'u program kendisi açıyor. zaten ilk sayfaya bakarsanız adımlarda silkroad'u açın yazmıyor 😉
S
SHoGuN ⭐ 17y
#874
joymax açıklama yaptı banlancak kullananlar diye
E
emc ⭐ 18y
#875
Autologin sistem geldiğinden beridir. Artık Torque çalışmıyor. Çözümü var mı ?
E
EliteTurk ⭐ 18y
#876
Loader lar ın hepsi Çöpe atıldı..

ps:Joymax Joymax olalı ilk defa güzel bi çözüm getirdi..Auto Login 😄
J
jasmine66 ⭐ 17y
#877
ty
M
MiRtO ⭐ 19y
#878
artık torque yalan mı oldu ya
N
NyK$ ⭐ 17y
#879
joymax her zman ki gbi işimize çomak sokdu
M
MiRtO ⭐ 19y
#880
joymax iyi guzel bi çözm bulmş kendi auto loginini yaparak ama kardeşim bu da girmio ki 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: