G
gardiyan_tr
⭐ 17y
bende return 3ç bölümde olmasına rağmen hata veriodu çara girdiimde öle bi deniyim dedim hem 1e hem 3e koydum düzeldi vede 1. yerden return absıo nasıl iş anlamadım
valla şu torque yi herkes kullandı bi ben kullanamadım orada objects.txt die bi dosya var onu atmadın sro dosyasının içine dio ama ben ne varsa hepsini atıorum o dediği dosyayı da yine aynı hatayı veriyo millet return hatasıyla uğraşır ben hala bu hatayı geçemedim
programı açmıyo ban falan diyo bu programda bi sakatlık var
programı açmıyo ban falan diyo bu programda bi sakatlık var
aynen bendede banlı bşyler yazmaya başladı bi anda
saol ama oyunun açılması için torque mi açık olucak sadece silkroad ında açık olması lazım mı?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap