B
babacarlos58
⭐ 17y
ya ben denedim ama hep disconnect weriyo dediqin proqramı da kurdum ama o da olmadı
- Resim Silinmiş.
login kısmını resimdeki gibi yapın bölede geç giriyor derseniz 10 tane açarsınız
Bu yeni gelen deneme warya ondada deniyo dimi dc yemiyo yani ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap