iyi geceler, arko berbatsın anladın sen onu anladın :P
küstüm sana tospa yoksun bu gece de :? 😈
iyi geceler, arko berbatsın anladın sen onu anladın :P
Kızarıklık mı demişim??? Yok öyle bişey. Mübalağa sanatı arz ettim 😄
ps : güzelim söylesem hemen doktor diye tutturacaktın :(
Kızarıklık mı demişim??? Yok öyle bişey. Mübalağa sanatı arz ettim 😄
ps : güzelim söylesem hemen doktor diye tutturacaktın :(
Doktor diye tutturmazdım da yine de bir gözüksen, zaten vakti geldi de geçiyor bile...
Seni ikna etmek imkansız zaten, ben yatıyorum artık, babamı karşılayacağım sabahın erken saatinde....
İyi geceler hepinize
o.O polgi ipin ucunu şimdiden bırakma hacım 😁
iyi geceler, arko berbatsın anladın sen onu anladın :P
o.O polgi ipin ucunu şimdiden bırakma hacım 😁
Hangi ip ne ucu 8O
o.O polgi ipin ucunu şimdiden bırakma hacım 😁
Hangi ip ne ucu 8O
yane diyorm otorite felan aile reisliği O bakımdan 😁
Tabii ki 😎
Süper işler yapacağım ^^
Log in to write a reply.
Log In