eyw. yardımların için saol 😊
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 503 / 3015
Replies
Selam ben geldim 🎅
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Selam ben geldim 🎅
H.g 🎭
Selam ben geldim 🎅
H.g 🎭
H.b ^^
uzun bir aradan sonra bende m hatırlayana vardır belki(inş.) ama ben sizi tanıyamadım herkes nickini değiştirmiş xD
uuu moon ne zamandır yoksun sen kuzum hoşgeldin sende ^^
hosbulduk okan abi valla bende senin oralardan geldim azönce taximden ara sokaklardaki rockbar ların önünden geçtim atmosfer mükemmel walla şimdi anlıyorum sizi bi arada scream abi yi görür gibi oldum xD
14 hayırdır neden sordun ?
Emin misin ❓ 1996 🍿
Okan Abi Ne Zaman Cevap Gelir ?
herkese iyi geceler...
ben yatıyorum herkese iyi geceler. ❤️
İyi geceler, iyi geceler, iyi geceler... ☕
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
İyi geceler, iyi geceler, iyi geceler... ☕
J
Journalist
⭐ 19y
ben yatıyorum herkese iyi geceler. ❤️
tatlı rüyalar 👋
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
ben yatıyorum herkese iyi geceler. ❤️
tatlı rüyalar 👋
Sen niye kasıyorsun ki?
Nasılsa uyuyacaksın ve WindTalker'da da bende de anahtar var 😄
Bu içkiler gidecek o kadar 😆
evet ark0cum sen yavaştan uzaklaş hacum istersen 😄 rahat ol biz tutarız buraları 😄
@Majestic
senideee 🎅
@Majestic
senideee 🎅
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Geceniz iyi olsun...
Başka bi arzunuz ? 🎅
J
Journalist
⭐ 19y
ben yatıyorum herkese iyi geceler. ❤️
tatlı rüyalar 👋
Sen niye kasıyorsun ki?
Nasılsa uyuyacaksın ve WindTalker'da da bende de anahtar var 😄
Bu içkiler gidecek o kadar 😆
nereye gidiyor ben burdayım hala beyzbol sopamla^^
Geceniz iyi olsun...
cs yordu sanırım 🍺
Geceniz iyi olsun...
Başka bi arzunuz ? 🎅
=) çilekli süt istiyorum son defa xD 20 gün yokum hümm 😢
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Mideni yıkayacaklar ne çilekmiş ne sütmüş ben geldiğimden beri içiyorsun bitmedi tükenmedi yahu 😄
İnekler isyanda artık 😆
İnekler isyanda artık 😆
Log in to write a reply.
Log In