Mideni yıkayacaklar ne çilekmiş ne sütmüş ben geldiğimden beri içiyorsun bitmedi tükenmedi yahu 😄
İnekler isyanda artık 😆
SnowFlake deyince akla hemen onun adı gelir 😁
Mideni yıkayacaklar ne çilekmiş ne sütmüş ben geldiğimden beri içiyorsun bitmedi tükenmedi yahu 😄
İnekler isyanda artık 😆
İyi geceler
Formattan sonra kaybettiğim müzik arşivimi olduğu kadar tekrar yüklemeye çalışıyorum daha çok iş var off
arşiv nasıl kaybedilir hiç anlamam yedeklesenize şunları sonra gelsin format...
Herkeze iyi geceler ben kaçtım ^^
Nereye kaçtın? :?
- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
gidenlere iyi geceler
Club'ün nacizane orkestrasını izliyorum 😜- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Sanal alemden yatağıma doğru kaçtım ^^
Tamam kaç hacım bendemi kaçsam ne ama cık ben biraz daha kalayım.Tatlı rüyalar. 😘
uykuuuuuuu ❤️ 🎅 👋 😴 😴 😴
Log in to write a reply.
Log In