Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 501 / 3015
Replies
J
Journalist ⭐ 19y
#10001
ARK0 geliyorum.org :D

bekliyorum.net

bu arada buraya bakmaktan oyunla ilgilenemedim baktım 14defa ölmüşüm şimdiden 😄
M
Meddah ⭐ 18y
#10002
İyi geceler..
C
ChosenOne ⭐ 18y
#10003
ARK0 geliyorum.org :D

bekliyorum.net

bu arada buraya bakmaktan oyunla ilgilenemedim baktım 14defa ölmüşüm şimdiden 😄

Muahahahaha ❗ 😁 Bir de iyi oynuyorum diye geciniyorsunuz. 😁
C
ChosenOne ⭐ 18y
#10004
İyi geceler..

Iyi geceler..
C
ChosenOne ⭐ 18y
#10005
Okan abide 6 ' ya kadar buradayım dedi ama uvtu gitti he. Kafa mı cekiyor ne yapıyor artık bilinmez. 😁
P
#10006

Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳

Ufak bir trafik kazası büyütülecek birşey değil.
Engelleyelim dedik kabak bize patladı 🎭

vah vah g.olsun yav valla ucz atlatmışsın ne tarafta oldu kaza ❓

Evimizin önü 4 yol ağzı...
Tali yoldan gelen 199x model renault elf yollar benim , hayat benim edasıyla asılınca gaza , ana yoldan gelen beyaz eşya servis aracı olan panelvanın gazabına uğradı. Orta refüjde yavaşla diye işaret ediyordum o sırada. 2 araç çarpışınca panelvandan bir kaç parça tampon ve far camı bana geldi. Bende birşey yok karnıma çarptı sadece.
Kanama falan yok , keskin değiller Allah'tan... Biraz kızardı bozardı krem sürdük 5-6 saat yandı geçti.
Ucuz atlattık cidden
C
ChosenOne ⭐ 18y
#10007
Neyse bir gidemedim. Hadi herkese iyi geceler. Okan abi su saat isinide bir halledemedik gitti. irde msnini yazıver ben sabaha alırım. Neyse bye! 👋 😴
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#10008
shhhh

dont talk about me pls 😜
P
pimeys ⭐ 18y
#10009

Evimizin önü 4 yol ağzı...
Tali yoldan gelen 199x model renault elf yollar benim , hayat benim edasıyla asılınca gaza , ana yoldan gelen beyaz eşya servis aracı olan panelvanın gazabına uğradı. Orta refüjde yavaşla diye işaret ediyordum o sırada. 2 araç çarpışınca panelvandan bir kaç parça tampon ve far camı bana geldi. Bende birşey yok karnıma çarptı sadece.
Kanama falan yok , keskin değiller Allah'tan... Biraz kızardı bozardı krem sürdük 5-6 saat yandı geçti.
Ucuz atlattık cidden


Hani kızarıklık bile yoktu?
C
ChosenOne ⭐ 18y
#10010
@Polgara

Allah korumuş valla. :!!&%&!
C
ChosenOne ⭐ 18y
#10011

Evimizin önü 4 yol ağzı...
Tali yoldan gelen 199x model renault elf yollar benim , hayat benim edasıyla asılınca gaza , ana yoldan gelen beyaz eşya servis aracı olan panelvanın gazabına uğradı. Orta refüjde yavaşla diye işaret ediyordum o sırada. 2 araç çarpışınca panelvandan bir kaç parça tampon ve far camı bana geldi. Bende birşey yok karnıma çarptı sadece.
Kanama falan yok , keskin değiller Allah'tan... Biraz kızardı bozardı krem sürdük 5-6 saat yandı geçti.
Ucuz atlattık cidden


Hani kızarıklık bile yoktu?

Yenge cellallenme hemen. Sen uzulme diye oyle demis belliki.

@Polgara
Abi bu bayanlar hep boyle ya. 😄
P
pimeys ⭐ 18y
#10012

Evimizin önü 4 yol ağzı...
Tali yoldan gelen 199x model renault elf yollar benim , hayat benim edasıyla asılınca gaza , ana yoldan gelen beyaz eşya servis aracı olan panelvanın gazabına uğradı. Orta refüjde yavaşla diye işaret ediyordum o sırada. 2 araç çarpışınca panelvandan bir kaç parça tampon ve far camı bana geldi. Bende birşey yok karnıma çarptı sadece.
Kanama falan yok , keskin değiller Allah'tan... Biraz kızardı bozardı krem sürdük 5-6 saat yandı geçti.
Ucuz atlattık cidden


Hani kızarıklık bile yoktu?

Yenge cellallenme hemen. Sen uzulme diye oyle demis belliki.

@Polgara
Abi bu bayanlar hep boyle ya. :D


Ama bana doğruyu söylesin ya, gerçekleri öğrenmek benim de hakkım ❗
J
Journalist ⭐ 19y
#10013
@Polgara

aww büyük geçmiş olsun 😳
C
ChosenOne ⭐ 18y
#10014
Ama bana doğruyu söylesin ya, gerçekleri öğrenmek benim de hakkım ❗

Yenge bu ne celal. Tamam ağır ol ya. 😄
C
ChosenOne ⭐ 18y
#10015
Eee yeter ya. ben gidiyorum. herkese iyi geceler. Bırakamıyorum siteyi. 😄 Bye ! 👋
S
#10016
geçmiş olsun Pol. 🍺 ❤️

sLm herkese
P
pimeys ⭐ 18y
#10017
Ama bana doğruyu söylesin ya, gerçekleri öğrenmek benim de hakkım ❗

Yenge bu ne celal. Tamam ağır ol ya. :D


Çok yorgunum da, sinirlerim de gergin biraz, biraz sinirli gibi gözükmüşüm evet farkettim... 😳 Amacım bu değildi ama... Üzüldüm ne yapayım, çok korktum bir şey oldu diye ilk söylediğinde...
S
shneZee ⭐ 18y
#10018
shhhh

dont talk about me pls :P


Okan Abi Gece acc alıcam dedin cevap bile yazmıyorsun?
P
#10019
Ama bana doğruyu söylesin ya, gerçekleri öğrenmek benim de hakkım ❗

Yenge bu ne celal. Tamam ağır ol ya. :D


Çok yorgunum da, sinirlerim de gergin biraz, biraz sinirli gibi gözükmüşüm evet farkettim... 😳 Amacım bu değildi ama... Üzüldüm ne yapayım, çok korktum bir şey oldu diye ilk söylediğinde...

Kızarıklık mı demişim??? Yok öyle bişey. Mübalağa sanatı arz ettim 😄
ps : güzelim söylesem hemen doktor diye tutturacaktın 😞
T
TitusPullo ⭐ 19y
#10020
iyi geceler, arko berbatsın anladın sen onu anladın 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: