ARK0 geliyorum.org :D
bekliyorum.net
bu arada buraya bakmaktan oyunla ilgilenemedim baktım 14defa ölmüşüm şimdiden 😄
ARK0 geliyorum.org :D
ARK0 geliyorum.org :D
bekliyorum.net
bu arada buraya bakmaktan oyunla ilgilenemedim baktım 14defa ölmüşüm şimdiden 😄
İyi geceler..
Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳
Ufak bir trafik kazası büyütülecek birşey değil.
Engelleyelim dedik kabak bize patladı 🎭
vah vah g.olsun yav valla ucz atlatmışsın ne tarafta oldu kaza ❓
Evimizin önü 4 yol ağzı...
Tali yoldan gelen 199x model renault elf yollar benim , hayat benim edasıyla asılınca gaza , ana yoldan gelen beyaz eşya servis aracı olan panelvanın gazabına uğradı. Orta refüjde yavaşla diye işaret ediyordum o sırada. 2 araç çarpışınca panelvandan bir kaç parça tampon ve far camı bana geldi. Bende birşey yok karnıma çarptı sadece.
Kanama falan yok , keskin değiller Allah'tan... Biraz kızardı bozardı krem sürdük 5-6 saat yandı geçti.
Ucuz atlattık cidden
Evimizin önü 4 yol ağzı...
Tali yoldan gelen 199x model renault elf yollar benim , hayat benim edasıyla asılınca gaza , ana yoldan gelen beyaz eşya servis aracı olan panelvanın gazabına uğradı. Orta refüjde yavaşla diye işaret ediyordum o sırada. 2 araç çarpışınca panelvandan bir kaç parça tampon ve far camı bana geldi. Bende birşey yok karnıma çarptı sadece.
Kanama falan yok , keskin değiller Allah'tan... Biraz kızardı bozardı krem sürdük 5-6 saat yandı geçti.
Ucuz atlattık cidden
Hani kızarıklık bile yoktu?
Evimizin önü 4 yol ağzı...
Tali yoldan gelen 199x model renault elf yollar benim , hayat benim edasıyla asılınca gaza , ana yoldan gelen beyaz eşya servis aracı olan panelvanın gazabına uğradı. Orta refüjde yavaşla diye işaret ediyordum o sırada. 2 araç çarpışınca panelvandan bir kaç parça tampon ve far camı bana geldi. Bende birşey yok karnıma çarptı sadece.
Kanama falan yok , keskin değiller Allah'tan... Biraz kızardı bozardı krem sürdük 5-6 saat yandı geçti.
Ucuz atlattık cidden
Hani kızarıklık bile yoktu?
Yenge cellallenme hemen. Sen uzulme diye oyle demis belliki.
@Polgara
Abi bu bayanlar hep boyle ya. :D
Ama bana doğruyu söylesin ya, gerçekleri öğrenmek benim de hakkım ❗
Ama bana doğruyu söylesin ya, gerçekleri öğrenmek benim de hakkım ❗
Yenge bu ne celal. Tamam ağır ol ya. :D
shhhh
dont talk about me pls :P
Ama bana doğruyu söylesin ya, gerçekleri öğrenmek benim de hakkım ❗
Yenge bu ne celal. Tamam ağır ol ya. :D
Çok yorgunum da, sinirlerim de gergin biraz, biraz sinirli gibi gözükmüşüm evet farkettim... 😳 Amacım bu değildi ama... Üzüldüm ne yapayım, çok korktum bir şey oldu diye ilk söylediğinde...
Log in to write a reply.
Log In