Wind imzandaki adam cok akıllıya benziyor. Tren yolunu ortasında elini kolkunu sallayarak yurumek ileri zeka gerektiren bir davranış. 😁
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 500 / 3015
Replies
Polgara hoşgeldin 😜
vvVV
iyi geceler 😴
vvVV
iyi geceler 😴
@ChoosenOne
alırım ayağımın altına :D
Abi saka yaptım ya kızma. 😄
Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D
Yaş kaç ❓
Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D
Yaş kaç ❓
14 hayırdır neden sordun ?
Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D
Yaş kaç ❓
14 hayırdır neden sordun ?
tahmin etmiştim. 😉
Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D
Yaş kaç ❓
yaşla ne alakası var ?
Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D
Yaş kaç ❓
14 hayırdır neden sordun ?
Lise son gibi konuşmuşsun, 14 yaşında ne dersi ya 😄
@pimeys
Okul her yasta aynı. Ders, sınav hepsi 22 yasına kadar var ablacım. Sen benden iyi bilirsin. 😄
Okul her yasta aynı. Ders, sınav hepsi 22 yasına kadar var ablacım. Sen benden iyi bilirsin. 😄
J
Journalist
⭐ 19y
yatanlara tatlı rüyalar gelenlere hoşgeldiniz diyip cs'ye devam 🍺
Polqi g. olsun ne kazası ❓
Eee baska seylerden bahsedelim ya. Biri bir konu acsin. 😄
Polqi g. olsun ne kazası ❓
Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳
ARK0 geliyorum.org 😄
bnm nööb pc sxe açmıyo dolayısıyla exl serverlarına giremiyom 😁
bnm nööb pc sxe açmıyo dolayısıyla exl serverlarına giremiyom 😁
😁
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Polqi g. olsun ne kazası ❓
Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳
Ufak bir trafik kazası büyütülecek birşey değil.
Engelleyelim dedik kabak bize patladı 🎭
Ya arkadaşlar artık bende kçıyım. Işım var (!). 😄 Bekleyen bir arkadaşım var. Herkese iyi geceler ! 👋 😴
Polqi g. olsun ne kazası ❓
Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳
Ufak bir trafik kazası büyütülecek birşey değil.
Engelleyelim dedik kabak bize patladı 🎭
Gecmis olsun abi. 🤔
Polqi g. olsun ne kazası ❓
Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳
Ufak bir trafik kazası büyütülecek birşey değil.
Engelleyelim dedik kabak bize patladı 🎭
vah vah g.olsun yav valla ucz atlatmışsın ne tarafta oldu kaza ❓
Log in to write a reply.
Log In