Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 500 / 3015
Replies
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9981
Wind imzandaki adam cok akıllıya benziyor. Tren yolunu ortasında elini kolkunu sallayarak yurumek ileri zeka gerektiren bir davranış. 😁
X
XER0 ⭐ 19y
#9982
Polgara hoşgeldin 😜

vvVV

iyi geceler 😴
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9983
@ChoosenOne
alırım ayağımın altına :D


Abi saka yaptım ya kızma. 😄
X
XLaw ⭐ 18y
#9984

Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D

Yaş kaç ❓
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9985

Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D

Yaş kaç ❓

14 hayırdır neden sordun ?
X
XLaw ⭐ 18y
#9986

Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D

Yaş kaç ❓

14 hayırdır neden sordun ?

tahmin etmiştim. 😉
B
Buzzz ⭐ 18y
#9987

Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D

Yaş kaç ❓

yaşla ne alakası var ?
P
pimeys ⭐ 18y
#9988

Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. :D

Yaş kaç ❓

14 hayırdır neden sordun ?


Lise son gibi konuşmuşsun, 14 yaşında ne dersi ya 😄
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9989
@pimeys

Okul her yasta aynı. Ders, sınav hepsi 22 yasına kadar var ablacım. Sen benden iyi bilirsin. 😄
J
Journalist ⭐ 19y
#9990
yatanlara tatlı rüyalar gelenlere hoşgeldiniz diyip cs'ye devam 🍺
X
XLaw ⭐ 18y
#9991
Polqi g. olsun ne kazası ❓
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9992
Eee baska seylerden bahsedelim ya. Biri bir konu acsin. 😄
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9993
Polqi g. olsun ne kazası ❓

Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳
Windy
Windy ⭐ 19y
#9994
ARK0 geliyorum.org 😄
X
XLaw ⭐ 18y
#9995
bnm nööb pc sxe açmıyo dolayısıyla exl serverlarına giremiyom 😁
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9996
bnm nööb pc sxe açmıyo dolayısıyla exl serverlarına giremiyom 😁

😁
P
#9997
Polqi g. olsun ne kazası ❓

Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳

Ufak bir trafik kazası büyütülecek birşey değil.
Engelleyelim dedik kabak bize patladı 🎭
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9998
Ya arkadaşlar artık bende kçıyım. Işım var (!). 😄 Bekleyen bir arkadaşım var. Herkese iyi geceler ! 👋 😴
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9999
Polqi g. olsun ne kazası ❓

Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳

Ufak bir trafik kazası büyütülecek birşey değil.
Engelleyelim dedik kabak bize patladı 🎭

Gecmis olsun abi. 🤔
X
XLaw ⭐ 18y
#10000
Polqi g. olsun ne kazası ❓

Evet abi ya msn ' de yazıyor. Ne oldu ? 😳

Ufak bir trafik kazası büyütülecek birşey değil.
Engelleyelim dedik kabak bize patladı 🎭

vah vah g.olsun yav valla ucz atlatmışsın ne tarafta oldu kaza ❓

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: