B
Black Rain
⭐ 19y
Şu üzerimdeki işleri bir fırlatıp atayım. İmza işinide halledeceğim.. Biliyorum bana yakıştırmıyorsunuz bunu ama napalım. Çok sıkışık durumdayı...
herkese iyi geceler
Şu üzerimdeki işleri bir fırlatıp atayım. İmza işinide halledeceğim.. Biliyorum bana yakıştırmıyorsunuz bunu ama napalım. Çok sıkışık durumdayı...
Merhabalar...
Merhaba! Polgara yok mu? :D
Merhabalar...
Merhaba! Polgara yok mu? :D
En son televizyon izliyordu, o ilerleyen saatlerde gelir büyük ihtimalle :D
Ben iyiyim ve halimden gayet memnunum. Hersey cok guzel. :D
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? :D
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? :D
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? :D
Ben de yarın kız arkadşımla sinemaya gideceğim. :)
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? :D
Ben de yarın kız arkadşımla sinemaya gideceğim. :)
Millet unuttum ya ben. Yarın idmanım vardı benim saat 8:30'da 😆 Yatayım ben. Dinlenmem lazım. Hepinize iyi geceler. Öpüyorum hepinizi 😘
Millet unuttum ya ben. Yarın idmanım vardı benim saat 8:30'da 😆 Yatayım ben. Dinlenmem lazım. Hepinize iyi geceler. Öpüyorum hepinizi 😘
Log in to write a reply.
Log In