Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 499 / 3015
Replies
B
Black Rain ⭐ 19y
#9961
Şu üzerimdeki işleri bir fırlatıp atayım. İmza işinide halledeceğim.. Biliyorum bana yakıştırmıyorsunuz bunu ama napalım. Çok sıkışık durumdayı...
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9962
herkese iyi geceler

Sagol sanada.

Şu üzerimdeki işleri bir fırlatıp atayım. İmza işinide halledeceğim.. Biliyorum bana yakıştırmıyorsunuz bunu ama napalım. Çok sıkışık durumdayı...

😁
P
pimeys ⭐ 18y
#9963
Merhabalar...

Merhaba! Polgara yok mu? :D


En son televizyon izliyordu, o ilerleyen saatlerde gelir büyük ihtimalle 😄
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9964
Merhabalar...

Merhaba! Polgara yok mu? :D


En son televizyon izliyordu, o ilerleyen saatlerde gelir büyük ihtimalle :D

😄 😎
P
pimeys ⭐ 18y
#9965
Nasılsınız?
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9966
Ben iyiyim ve halimden gayet memnunum. Hersey cok guzel. 😄
P
pimeys ⭐ 18y
#9967
Ben iyiyim ve halimden gayet memnunum. Hersey cok guzel. :D


Ne güzel. Keşke herkes hayatından bu kadar memnun olabilse..
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9968
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#9969
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? :D

Ben de yarın kız arkadaşımla sinemaya gideceğim. 😊
[F New]Solo Gitarist
P
pimeys ⭐ 18y
#9970
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? :D


Gerçekten ondan güzel hayat mı var? 😄 Şanslısın... Benim evde tek olma ihtimalim yok, tam tersine ev kalabalıklaşacak
X
XER0 ⭐ 19y
#9971
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? :D

Ben de yarın kız arkadşımla sinemaya gideceğim. :)


0_o ❤️ 😜
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9972
Vallaha hem sevgilim yanımda olacak, hem bayram tatilinde olacagım, hem evde kimse olmayacak. Daha ne olsun ya. Bundan guzel hayat mı var? :D

Ben de yarın kız arkadşımla sinemaya gideceğim. :)

Git abicim git. Hayatın tadını cıkarmak lazım. O kadar ders, sınavlar falan filan... 40 yılın başı bir tatile giriyoruz aşk yaşamayalım mı yani? Aslında 3 tane idare etmek zor oluyor ama hic yoktan iyidir. 😄
P
#9973
Höyt 😄
Selam herkese
Windy
Windy ⭐ 19y
#9974
selam polgi hoşgeldinn (:
.NET
.NET ⭐ 19y
#9975
Millet unuttum ya ben. Yarın idmanım vardı benim saat 8:30'da 😆 Yatayım ben. Dinlenmem lazım. Hepinize iyi geceler. Öpüyorum hepinizi 😘
[F New]Solo Gitarist
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9976
Slm Pol. Bizde senden bahsediyorduk. 😄 Iti an comağı hazırla. 😁 Saka saka Iyı insan lafın ustune gelirmis. 😄
C
ChosenOne ⭐ 18y
#9977
Millet unuttum ya ben. Yarın idmanım vardı benim saat 8:30'da 😆 Yatayım ben. Dinlenmem lazım. Hepinize iyi geceler. Öpüyorum hepinizi 😘

Iyi geceler canıcım. 👋 😴
Windy
Windy ⭐ 19y
#9978
iyi geceler tatlı rüyalar Ww,yarınki idmanın içinde kolay gelsin.hadi şimdi git dinlen 😁
B
Buzzz ⭐ 18y
#9979
Millet unuttum ya ben. Yarın idmanım vardı benim saat 8:30'da 😆 Yatayım ben. Dinlenmem lazım. Hepinize iyi geceler. Öpüyorum hepinizi 😘

İyi Geceler 😴
P
#9980
Giden tüm kardeşlere iyi geceler dilerim gözlerinizden kissing
@ChoosenOne
alırım ayağımın altına 😄
@pimeys 😉 😉 😄 🎭 😁 🍺 😎 ☕ 🎅

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: