Adı üstünde gece kuşları,gündüz içeriye alım yapmıyoruz.
Kapattık!!
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 8)
- Resim Silinmiş.
Bizi Takipte Kalın!! 8)
Slm Gece Kusları!
uzun bir geceye hoşgeldiniz bu gece sabah 6da yatacağım ben buradayım yardım isteyenlere hizmet için varım biram ve cigartom bitmez stoklarım sağlam :P
Selam ben geldim... Ama çok Meşgulüm...
Merhabalar...
Log in to write a reply.
Log In