Icerige atla
Extraloob

>>>Estergon<<<

· 182 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 8 / 10
Yanıtlar
D
DostDeli ⭐ 19y
#141
Yani Suan da gelemiyorum

Tamam Önemli Değil

İyi Oyunlar Forumlar...
C
Creative ⭐ 19y
#142
57 lw çarım var guild arıyorum iyi guilde benziyo girmek isterim
S
StormHero ⭐ 19y
#143

hayırlı olsun inş iyi yerlerde olursunuz
S
ScR0 ⭐ 19y
#144
makara isteyen gelir bende buradayım OwN3D gelin gelin süper Mr. Green Mr. Green
S
sn00py ⭐ 19y
#145
Very Happy ben gelebilrim nerde buluşuyoz 😊

benim 37 lv two handed var alırmısınız guilde Very Happy


illa 42 mi olcak
furious
furious ⭐ 19y
#146
bende gelebilibilirmiyim 64 blade
S
sn00py ⭐ 19y
#147


Very Happy ben gelebilrim nerde buluşuyoz 😊

benim 37 lv two handed var alırmısınız guilde Very Happy


illa 42 mi olcak

Alırız Sorun Değil

39 OLDUM Very Happy
P
paffendorf ⭐ 19y
#148
beyler bende poseidonda oynamak istiroum ama daha yeni açtım nukerci yapmak istiorum...bende guild kuracam istiosanız Estergon 2 yi kurabilirim....
furious
furious ⭐ 19y
#149
yaw pm atamıyom ne mzan pm yollamaya kalksam oyunda değisiniz ID Hidden_souL
S
ScR0 ⭐ 19y
#150

yaw pm atamıyom ne mzan pm yollamaya kalksam oyunda değisiniz ID Hidden_souL


sen nikcki cıkarcam biyerden ama küfürleştik heralde Mr. Green Mr. Green Mr. Green
S
sn00py ⭐ 19y
#151
ya ben 41 oldum alın beni de lütfen ya Sad
S
ScR0 ⭐ 19y
#152

ya ben 41 oldum alın beni de lütfen ya Sad


beyler oyun içinde bu cumaya kadaR bana yani ScR0 Pm atanları alacaqım ama direk s.a yazmasınlar anlamıyorum dilenceklerini sanıyorum cvp wermiyorum Very Happy Ama s.a rafet derseniz cvp werebilrim.. saygılarımla Estergon!
S
sn00py ⭐ 19y
#153
__SNooPY__

42 OLDUM BU ARADA 😊
M
murteza ⭐ 19y
#154
yahu hacım o kadar benı de al dıe gerek oyunda gerek burada pm attım cvp alamadım ! 1 hafta once basladım bugun 42 oldum 1 hafta sonrasına 50-55 inşallah.. sonrasınada allah kerim Very Happy

alıcaksan soyle de sımdı kı guild master a solıyem atsın benı bosu bosuna ceza yemıyem....
S
ScR0 ⭐ 19y
#155

yahu hacım o kadar benı de al dıe gerek oyunda gerek burada pm attım cvp alamadım ! 1 hafta once basladım bugun 42 oldum 1 hafta sonrasına 50-55 inşallah.. sonrasınada allah kerim Very Happy

alıcaksan soyle de sımdı kı guild master a solıyem atsın benı bosu bosuna ceza yemıyem....


şuan oyundaysan bana pm at ScR0
S
sn00py ⭐ 19y
#156
ya arkadaşlar ben estergon guildine girdim ama benim rengim hala deişmedi ne zaman deişir
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#157
Ahahaha Rengini Değiştirirz Np Mr. Green
Special thx to Flexi
S
sn00py ⭐ 19y
#158
deiştirin o zmn Mr. Green Mr. Green
L
lastturk_ ⭐ 19y
#159
Guildden ss alsak nasıl olur? perde
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#160

Guildden ss alsak nasıl olur? perde

Nasıl Bi ss İstiyon Hacı santam
Special thx to Flexi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: