Yani Suan da gelemiyorum
Tamam Önemli Değil
İyi Oyunlar Forumlar...
>>>Estergon<<<
· 182 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 8 / 10
Yanıtlar
57 lw çarım var guild arıyorum iyi guilde benziyo girmek isterim
hayırlı olsun inş iyi yerlerde olursunuz
makara isteyen gelir bende buradayım OwN3D gelin gelin süper Mr. Green Mr. Green
Very Happy ben gelebilrim nerde buluşuyoz 😊
benim 37 lv two handed var alırmısınız guilde Very Happy
illa 42 mi olcak
benim 37 lv two handed var alırmısınız guilde Very Happy
illa 42 mi olcak
bende gelebilibilirmiyim 64 blade
Very Happy ben gelebilrim nerde buluşuyoz 😊
benim 37 lv two handed var alırmısınız guilde Very Happy
illa 42 mi olcak
Alırız Sorun Değil
39 OLDUM Very Happy
P
paffendorf
⭐ 19y
beyler bende poseidonda oynamak istiroum ama daha yeni açtım nukerci yapmak istiorum...bende guild kuracam istiosanız Estergon 2 yi kurabilirim....
yaw pm atamıyom ne mzan pm yollamaya kalksam oyunda değisiniz ID Hidden_souL
yaw pm atamıyom ne mzan pm yollamaya kalksam oyunda değisiniz ID Hidden_souL
sen nikcki cıkarcam biyerden ama küfürleştik heralde Mr. Green Mr. Green Mr. Green
ya ben 41 oldum alın beni de lütfen ya Sad
ya ben 41 oldum alın beni de lütfen ya Sad
beyler oyun içinde bu cumaya kadaR bana yani ScR0 Pm atanları alacaqım ama direk s.a yazmasınlar anlamıyorum dilenceklerini sanıyorum cvp wermiyorum Very Happy Ama s.a rafet derseniz cvp werebilrim.. saygılarımla Estergon!
__SNooPY__
42 OLDUM BU ARADA 😊
42 OLDUM BU ARADA 😊
yahu hacım o kadar benı de al dıe gerek oyunda gerek burada pm attım cvp alamadım ! 1 hafta once basladım bugun 42 oldum 1 hafta sonrasına 50-55 inşallah.. sonrasınada allah kerim Very Happy
alıcaksan soyle de sımdı kı guild master a solıyem atsın benı bosu bosuna ceza yemıyem....
alıcaksan soyle de sımdı kı guild master a solıyem atsın benı bosu bosuna ceza yemıyem....
yahu hacım o kadar benı de al dıe gerek oyunda gerek burada pm attım cvp alamadım ! 1 hafta once basladım bugun 42 oldum 1 hafta sonrasına 50-55 inşallah.. sonrasınada allah kerim Very Happy
alıcaksan soyle de sımdı kı guild master a solıyem atsın benı bosu bosuna ceza yemıyem....
şuan oyundaysan bana pm at ScR0
ya arkadaşlar ben estergon guildine girdim ama benim rengim hala deişmedi ne zaman deişir
Ahahaha Rengini Değiştirirz Np Mr. Green
Special thx to Flexideiştirin o zmn Mr. Green Mr. Green
Guildden ss alsak nasıl olur? perde
Guildden ss alsak nasıl olur? perde
Nasıl Bi ss İstiyon Hacı santam
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap