guiLdimiz tam gaz gitmektedir...kacıranLarin dikkatine
>>>Estergon<<<
>>>Estergon<<<
· 182 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 10
Yanıtlar
Ewt sefa estergonlu olmuşsunuz ne özellikler geldi Razz
ha hayy senden cok ozeLLik var be Mr. Green :?!!!
ozeLLikLeri bırak bizim birLik beraberLigimiz yeter...
ozeLLikLeri bırak bizim birLik beraberLigimiz yeter...
Ehehe hava mı yapyıon leeee seni Estergonlu seniii bana dua et bana İboyu dinleseydin Babelde dahayla sürünüyodunuz Twisted Evil Razz
R
renklibere
⭐ 19y
ben özellik göremedim rengimdeğişmiş sadece ama gelir
bırak oLum bu ayakLari... inceLdigi yerden kopsun Twisted Evil hep bu LafLari yapcaksan isimiz var senLe...iyi ki bi aLdın
Ya git safa ya Twisted Evil
R
renklibere
⭐ 19y
Ya git safa ya Twisted Evil
hacım sen şimdi geliyomusun yanımıza onu söle bize
Hacım kasarım açarım char guild için sadece ...
4 Lvl a az kaldı işte o zaman.... İmzalarımızı da guildimizin birlikteliğini göstericek şekilde yapalım dedik Ronin abimiz var bizde Aslan abim benim gelsin de sölicez.Yaz gelse de Herkes 70+ olsa o günleri bekliorum işin zevkli tarafı guildde nerdeyse full int yok Very Happy:D herkes tank:D
ben varım ama dah LEE yi göremedikki guilde alsın Confused
lee abicim ben Realistic tanıdın mı? ben istediğim kadar kovulayım abi yine burdayım Mr. Green Razz
R
renklibere
⭐ 19y
hacım bekelrim kendim ve arkadaşlarım adına onur duyarız gelmene
orty dostum şuan oyundaysan Johny_GuitaR pm at alayım seni guilde
orty dostum şuan oyundaysan Johny_GuitaR pm at alayım seni guilde
hacım bekelrim kendim ve arkadaşlarım adına onur duyarız gelmene
orty dostum şuan oyundaysan Johny_GuitaR pm at alayım seni guilde
atacam birazdan PM hazır ol geliyom dolamaya Mr. Green sen beni nasıl tanıyamazsın Crying or Very sad
estergon 80 leri damlatmaya başlayın yawss psoeidon çok sıkıcı olmaya başladı elazig i gördüm geçen 64+ olmuş ade yaw sıktı server valla kahvekeyfi
heuhehueuhe biz bi yukseLek...ortamı guzeLLestiririz Mr. Green
kahvekeyfi kahvekeyfi bööle ekrana bakıp sun beklemekten anam ağladı çıskada rahatlasam Mr. Green
aaa sun mu ben sos cıksa sukur dicem be Laughing nerde bide sun peh pehhh
estergon üyeleri tekrardan başvuru yaparlarsa gruba ekleyebiliriz bir sorun vardı onu çözdük Wink
kahvekeyfi kahvekeyfi bööle ekrana bakıp sun beklemekten anam ağladı çıskada rahatlasam Mr. Green
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
ins...cumLemize cıkar... (aminnnnnnnnn)
Bende isterem Banada Banada Razz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap