Icerige atla
Extraloob

>>>Estergon<<<

· 182 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 6 / 10
Yanıtlar
S
saxfax ⭐ 19y
#101
guiLdimiz tam gaz gitmektedir...kacıranLarin dikkatine

>>>Estergon<<<
M
Morwena ⭐ 19y
#102
Ewt sefa estergonlu olmuşsunuz ne özellikler geldi Razz
S
saxfax ⭐ 19y
#103
ha hayy senden cok ozeLLik var be Mr. Green :?!!!
ozeLLikLeri bırak bizim birLik beraberLigimiz yeter...
M
Morwena ⭐ 19y
#104
Ehehe hava mı yapyıon leeee seni Estergonlu seniii bana dua et bana İboyu dinleseydin Babelde dahayla sürünüyodunuz Twisted Evil Razz
R
renklibere ⭐ 19y
#105
ben özellik göremedim rengimdeğişmiş sadece ama gelir
S
saxfax ⭐ 19y
#106
bırak oLum bu ayakLari... inceLdigi yerden kopsun Twisted Evil hep bu LafLari yapcaksan isimiz var senLe...iyi ki bi aLdın
M
Morwena ⭐ 19y
#107
Ya git safa ya Twisted Evil
R
renklibere ⭐ 19y
#108

Ya git safa ya Twisted Evil



hacım sen şimdi geliyomusun yanımıza onu söle bize
M
Morwena ⭐ 19y
#109
Hacım kasarım açarım char guild için sadece ...
O
orty ⭐ 19y
#110

4 Lvl a az kaldı işte o zaman.... İmzalarımızı da guildimizin birlikteliğini göstericek şekilde yapalım dedik Ronin abimiz var bizde Aslan abim benim gelsin de sölicez.Yaz gelse de Herkes 70+ olsa o günleri bekliorum işin zevkli tarafı guildde nerdeyse full int yok Very Happy:D herkes tank:D


ben varım ama dah LEE yi göremedikki guilde alsın Confused

lee abicim ben Realistic tanıdın mı? ben istediğim kadar kovulayım abi yine burdayım Mr. Green Razz
R
renklibere ⭐ 19y
#111
hacım bekelrim kendim ve arkadaşlarım adına onur duyarız gelmene


orty dostum şuan oyundaysan Johny_GuitaR pm at alayım seni guilde
O
orty ⭐ 19y
#112

hacım bekelrim kendim ve arkadaşlarım adına onur duyarız gelmene


orty dostum şuan oyundaysan Johny_GuitaR pm at alayım seni guilde


atacam birazdan PM hazır ol geliyom dolamaya Mr. Green sen beni nasıl tanıyamazsın Crying or Very sad
D
DnA ⭐ 19y
#113
estergon 80 leri damlatmaya başlayın yawss psoeidon çok sıkıcı olmaya başladı elazig i gördüm geçen 64+ olmuş ade yaw sıktı server valla kahvekeyfi
S
saxfax ⭐ 19y
#114
heuhehueuhe biz bi yukseLek...ortamı guzeLLestiririz Mr. Green
D
DnA ⭐ 19y
#115
kahvekeyfi kahvekeyfi bööle ekrana bakıp sun beklemekten anam ağladı çıskada rahatlasam Mr. Green
S
saxfax ⭐ 19y
#116
aaa sun mu ben sos cıksa sukur dicem be Laughing nerde bide sun peh pehhh
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#117
estergon üyeleri tekrardan başvuru yaparlarsa gruba ekleyebiliriz bir sorun vardı onu çözdük Wink
L
LibLibi ⭐ 19y
#118

kahvekeyfi kahvekeyfi bööle ekrana bakıp sun beklemekten anam ağladı çıskada rahatlasam Mr. Green

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
S
saxfax ⭐ 19y
#119
ins...cumLemize cıkar... (aminnnnnnnnn)
M
Morwena ⭐ 19y
#120
Bende isterem Banada Banada Razz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: