gelsen ben kasıcam seni merak etme ama söz vereceksin kalacaksın burada ayrılmak yok alıcaksın silkini botunu kasıcaz senle beraber
Ya abi zor olur diyorum 0'dan şimdi 71 lwl char varken sence zor olmaz mı ?
gelsen ben kasıcam seni merak etme ama söz vereceksin kalacaksın burada ayrılmak yok alıcaksın silkini botunu kasıcaz senle beraber
gelsen ben kasıcam seni merak etme ama söz vereceksin kalacaksın burada ayrılmak yok alıcaksın silkini botunu kasıcaz senle beraber
Ya abi zor olur diyorum 0'dan şimdi 71 lwl char varken sence zor olmaz mı ?
aa nedemek oLe Lord tabi geLebiLirsin...soLemen hata.. geL bekLiyoruz seni aramıza...
hehehueuhe geL gor... Twisted Evil
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap