Icerige atla
Extraloob

>>>Estergon<<<

· 182 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 5 / 10
Yanıtlar
M
Morwena ⭐ 19y
#81

gelsen ben kasıcam seni merak etme ama söz vereceksin kalacaksın burada ayrılmak yok alıcaksın silkini botunu kasıcaz senle beraber

Ya abi zor olur diyorum 0'dan şimdi 71 lwl char varken sence zor olmaz mı ?
S
saxfax ⭐ 19y
#82
aman bırak geLme Mr. Green 80 yap onu sonra geL hehehueueh
R
renklibere ⭐ 19y
#83


gelsen ben kasıcam seni merak etme ama söz vereceksin kalacaksın burada ayrılmak yok alıcaksın silkini botunu kasıcaz senle beraber

Ya abi zor olur diyorum 0'dan şimdi 71 lwl char varken sence zor olmaz mı ?


bak rome server char satış bölümünde benim adam var satmaya çalışıyorum 78lvl kadar blade kastım 1000silk harcadım o adama ben ama bıraktım geldim şimdi burda kasıyorum ve para harcamaya devam ediyorum sende biliyorsun bu bi oyun ve ben bu oyundan zevk almak istiyorum nasıl bu oyundan zevk alırsın sohbetle muhabbetle arkadaşlarla dostanlarla seni guildte seven çok aramızda görmek isteriz beklerim bekliyoruz bekliyorlar
S
saxfax ⭐ 19y
#84
yenaL abi senin imza amma guzeLmis oLe guiLd : Ergenekon Mr. Green degis artık abi
<<<estergon>> cuyuz .... extraokk
F
fostpake ⭐ 19y
#85
Bekliorum . Önce tanışmak için , Sonra sohbet muhabbet için:)
S
saxfax ⭐ 19y
#86
neyi bekLiyosun aLii Question
tanısmak koLay tanıstık tan sonra muhabbet daha koLay
F
fostpake ⭐ 19y
#87
yani şimdiden tnaış mı diosun Ben Ali( War_Lord) Kısaca Lord Alikan diyebilirsin:D:D extraokk
R
renklibere ⭐ 19y
#88
sefa kardeşim bekle kral gelsin imzalarımız süper olacak şimdilik sır olsun kral bize yakışan süper bi imza yapar sonra bak neler olacak herkeze bizden görüp öle imzalar isteyecek
S
saxfax ⭐ 19y
#89
ee biLiyorum zaten bende safa (sxfx)
S
saxfax ⭐ 19y
#90
ayneeen bir takım oLdugumuz anLasıLsın biz estergonLuyuz diyek
O
os1 ⭐ 19y
#91

aa nedemek oLe Lord tabi geLebiLirsin...soLemen hata.. geL bekLiyoruz seni aramıza...

tamam gel diyorsunda ben ezik kalacam aranızda
S
saxfax ⭐ 19y
#92
onu haLLetmek koLay bi party Lik isin var...sen yeter ki geL
F
fostpake ⭐ 19y
#93
Beyler ya Bu bizim konuyu daha genişletsek yani bu konuda herşeyi yazıoruz mesela Estergon SS Bölümü , Estergon Guild Alımları , Estergon(lular) ile Geyik,Sohbet,Muhabbet vs. gibi ? headbang2ft9
S
saxfax ⭐ 19y
#94
yavas yavas aLi yavas yavas bi oturtaLım guiLdi herseyi yapıcaz ...
O
os1 ⭐ 19y
#95
yarım saattir uğraşıyorum oyuna girmiyor ya serwer crowded bıktım ya Evil or Very Mad
S
saxfax ⭐ 19y
#96
hehehehe yıLmak yok Mr. Green
O
os1 ⭐ 19y
#97
sabahları serwerlar boş oluyor ondada okul var keşke hoclar eve gelselerde ewde ders işlesek Crying or Very sad
B
bannedddd ⭐ 19y
#98
Guild'in SS'sini alabilir miyim, merak ettim de. Very Happy Very Happy
S
saxfax ⭐ 19y
#99
hehehueuhe geL gor... Twisted Evil
B
bannedddd ⭐ 19y
#100

hehehueuhe geL gor... Twisted Evil

Boş konuşma lütfen.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: