Ooooo estergona bak Ehuahau coşmuş Razz
>>>Estergon<<<
· 182 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 10
Yanıtlar
tabi oLum sen gittin maL gibi hercuLese kacırdın bu guzeL ortaMi Twisted Evil
R
renklibere
⭐ 19y
daha çok coşar bu guild böle güsel insanların olduğu bi guild neden coşmasın
ayneeeen Laughing
Hayırdır Ya << Allah Bize yardım ettiği sürece Poseidon bize vızz gelir tırsıp gider Very Happy:D Zamanı gelsin Lord da yapıcaz inş
hayytt be...ins ins.... hepsini kesicez sırasıyLa extraokk
R
renklibere
⭐ 19y
ben lorda gitmem onu bana getirin keserim
tabi oLum sen gittin maL gibi hercuLese kacırdın bu guzeL ortaMi Twisted Evil
Safa bana söyle şimdi seni bu ortama Kim soktu Razz Twisted Evil
tabi tabi serverin en iyi bowcusu Lord yarkana gider mi hic oLmaz... Mr. Green
iyi sen soktun da
simdi nerdesin heee Laughing
simdi nerdesin heee Laughing
Olm 2 tane char mı aççam Şimdi Cool
R
renklibere
⭐ 19y
seni bekliyoruz morwena
ne yaparsan yap oLum
bak daLgana daLgan buyusun Cool
bak daLgana daLgan buyusun Cool
Yenal abi zor olur şimdi sıfırdan kasmak sence zor olmaz mı Razz Twisted Evil
akıLLı aLi sifresini kaybetti...nasıL bir moddur bu Twisted Evil
simdi yeni acmakLa ugrasamaz
simdi yeni acmakLa ugrasamaz
Aynen Razz Uğraşamam Cool Sıfırdan Twisted Evil
Commanderrr
When you come this topic pls push me in Estergon Club Plss
Very Happy
When you come this topic pls push me in Estergon Club Plss
Very Happy
R
renklibere
⭐ 19y
gelsen ben kasıcam seni merak etme ama söz vereceksin kalacaksın burada ayrılmak yok alıcaksın silkini botunu kasıcaz senle beraber
bende poseidon a gelmek isterim beni aranıza kabul ederseniz tabi
aa nedemek oLe Lord tabi geLebiLirsin...soLemen hata.. geL bekLiyoruz seni aramıza...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap