Icerige atla
Extraloob

>>>Estergon<<<

· 182 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 3 / 10
Yanıtlar
R
renklibere ⭐ 19y
#41
arkadaşımın söylediğin her kelimesine canı gönülden katılıyorum bu sitede çok guild mensubu arkadaşım vardır herkezin guildi kendine güseldir ama sanmiyorum ki böyle güsel sohbeti arkadaşlığı dayanışması olan bi guild olsun herkezi bekleriz sadece bir pm uzaklıktayız saygılarımla....
S
saxfax ⭐ 19y
#42
bendeniz poseidon serverinden <<<Estergon>>> guiLdenden SxFx
M
Morwena ⭐ 19y
#43
Eehehehe Safa Cool
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#44

bendeniz poseidon serverinden <<<Estergon>>> guiLdenden SxFx


hoşgeldin hacım

imza avatar için vip bölümüne uğrayabilirsiniz
yakında kendi özel bölümümüzü kurabilmek için adminden bir isteğim olacak o zaman hep sitede kalacağız extrabeer
S
saxfax ⭐ 19y
#45
eyw hossbuLduk....ELagizLee...ins hep birLikte dostLarin mekani estergonu en yukari tasicaz...
O
OwN3D ⭐ 19y
#46
bende bu quılddeyim:D
S
saxfax ⭐ 19y
#47
heLaL scr0 biLiyoruzZz... Twisted Evil
O
OwN3D ⭐ 19y
#48

heLaL scr0 biLiyoruzZz... Twisted Evil



haha Very Happy kop headbang2ft9 bu sne cok neşeli gecicek:)
F
fostpake ⭐ 19y
#49
extrabeer Bende guildde Warım War_Lord'um Very Happy Cool Laughing
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#50
lee neden sizleri gruba eklememiş Rolling Eyes
R
renklibere ⭐ 19y
#51
alayınızı öpüyorum tek bilek olmuşuz korkun bizden geliyoruz yeniden
M
Morwena ⭐ 19y
#52
hayyt be Mr. Green ayneen abi tek biLek tek yurek gumbur gumbur geLiyoruz...(SxFx yazdı)
S
saxfax ⭐ 19y
#53
hehehehe ayneeen estergon geLiyor :?!!!
S
saxfax ⭐ 19y
#54
heLaL sende varsin war_lord Twisted Evil ...
R
renklibere ⭐ 19y
#55
aynen kardeşim geliyoruzzz gecikmeli ama daha sağlam adımlarla

bizde tartışma yokk bizde kavga gürültü yokk bizde küfür yokk bizde ayrım yokk bizde nemi varr

bizde dostluk var bizde kardeşlik var bizde baba oğul ilişkisi bile var bizde yardımlaşma en üst seviyede bizde broolar var bizde zevkli oyun oynama isteyi var bizde çok şey var sizleride beklerizzz

iple çekiyorum 8li tief partylerini

saygılarımlaa...
S
saxfax ⭐ 19y
#56
Yine guzeL acıkLamıssın abim eLine sagLik...evet baba oguL da var guiLdde (benim baba) yani okadar sagLam ki guiLdimiz babamı biLe sardı arkadasLık dostLuk bagLari butun gun 7/24 onLine paso muhabbet Mr. Green Laughing heuehuehue
R
renklibere ⭐ 19y
#57

Yine guzeL acıkLamıssın abim eLine sagLik...evet baba oguL da var guiLdde (benim baba) yani okadar sagLam ki guiLdimiz babamı biLe sardı arkadasLık dostLuk bagLari butun gun 7/24 onLine paso muhabbet Mr. Green Laughing heuehuehue


yüzünü bile görmedim ama babana saygım sonsuz sende kardeşimsin herzaman
S
saxfax ⭐ 19y
#58
saoLasın abim eLbet goruscez boLe giderse bu bagLar bozuLmadıkca..
F
fostpake ⭐ 19y
#59
4 Lvl a az kaldı işte o zaman.... İmzalarımızı da guildimizin birlikteliğini göstericek şekilde yapalım dedik Ronin abimiz var bizde Aslan abim benim gelsin de sölicez.Yaz gelse de Herkes 70+ olsa o günleri bekliorum işin zevkli tarafı guildde nerdeyse full int yok Very Happy:D herkes tank:D
S
saxfax ⭐ 19y
#60
tank gibiyiz tank tank... Mr. Green

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: