Icerige atla
Extraloob

>>>Estergon<<<

· 182 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 2 / 10
Yanıtlar
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#21
Senden hayır yok muratım.com acıyon 15 lvl de bırakıon 3 gün girmiyon :)
R
renklibere ⭐ 19y
#22
doğru dedin lee murattan umudu keseli çok oldu morwena sende öle girmiyosun hacımm
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#23
Evil or Very Mad yapmayın bunu bana acıyın hakim bey Crying or Very sad

ne yapalım okuldan dolayı giremiyoz hmm
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
C
cem_07 ⭐ 19y
#24
Abi LeveL SınırLaması Yoksa Gelmek İsterim...
R
renklibere ⭐ 19y
#25

Abi LeveL SınırLaması Yoksa Gelmek İsterim...



oyundaysan pm at bana alayım seni Johny_GuitaR bekliyorum
M
Morwena ⭐ 19y
#26
Tmm hacım ya gelmem istemiyosan bu kadar sorun yapmana gerek yok Neutral
D
DnA ⭐ 19y
#27

saolasın posedionda ilk 80 lwl olan oydu birazda onun avantajı var


öhm böhm :?!!! serverın ilk 80i h0angtır sonrasında daha başka elemanlar vardır lütfen yanlış bilgilerden kaçınalım
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#28
yazın bizi listeye öpecem yoksaaa mucX
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#29

Tmm hacım ya gelmem istemiyosan bu kadar sorun yapmana gerek yok Neutral


saçmalama diyicem ama gelcem gelcem halen gelicen Twisted Evil
M
Morwena ⭐ 19y
#30
Ya abi sırf Gp kasmak için gelcektim arkadaş çıktı kasmıon etmıyon neden gelcen ne yapcan
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#31
yok yok bişey dememiş bende okudumm yeme beni Laughing
sen gel kas Wink
M
Morwena ⭐ 19y
#32
gelcem guild kascam yoksa kasılmıyo be abi he abi güzel masaüstü wallpaper varsa upload eder mısın yada msnden atar mısın ?
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#33
olm 34234234 kere istedin yok bende Twisted Evil
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#34
abi 1k GP kacırdınız yaw Mr. Green farma basladım 16olucam ins hmm

abiii alın beni guildee mucX ayriyetten 16lwl sos bow bulan haber etsin kasarken 2tane sos düsürdüm ama ikiside 8lwl Mr. Green hmm
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
D
dR.NooB ⭐ 19y
#35

abi 1k GP kacırdınız yaw Mr. Green farma basladım 16olucam ins hmm

abiii alın beni guildee mucX ayriyetten 16lwl sos bow bulan haber etsin kasarken 2tane sos düsürdüm ama ikiside 8lwl Mr. Green hmm



kac sp var hmm Mr. Green
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#36


abi 1k GP kacırdınız yaw Mr. Green farma basladım 16olucam ins hmm

abiii alın beni guildee mucX ayriyetten 16lwl sos bow bulan haber etsin kasarken 2tane sos düsürdüm ama ikiside 8lwl Mr. Green hmm



kac sp var hmm Mr. Green


1200civarı ve daha 15de sürünüyom hmm 16ya gecemedim hala Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#37
guild lvl 3 oldu alımlar devam etmektedir.
S
saxfax ⭐ 19y
#38
bu guzide guiLdimiz dostLuk bagLari son derece geLismis her turLu maddi manevi destek var....boyLe guiLde can kurban...bu guiLde oLmayanLari hatta posedion da oLmayanLarida bekLiyoruzz...
M
Morwena ⭐ 19y
#39
Helal sefa çok güzeL söylemişsin arkandayım . Razz
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#40

bu guzide guiLdimiz dostLuk bagLari son derece geLismis her turLu maddi manevi destek var....boyLe guiLde can kurban...bu guiLde oLmayanLari hatta posedion da oLmayanLarida bekLiyoruzz...


valla tanıyamadım ama helal sana
tam anlatım yapmışsın dostlugumuzu.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: