ya ben bu grupa gire biliyorum yani yanlışlık la yetki verildiyse alınsın
Estergon
· 3 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
arkadşaım zaten bir yanlışlık olsa düzeltilir sen merak etme bunu öm atarakta sorabilridin konu açmana gerek yoktu Exclamation Exclamation
ok
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap