Bende Geldim diyorumki guildce bi imza yaptıralım Laughing
>>>Estergon<<<
· 182 Yanıt · 25K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 10
Yanıtlar
Bende Geldim diyorumki guildce bi imza yaptıralım Laughing
bak bu güzel fikir işte 100*100 boyutunda bir mini imza yapılık asıl imzanızın yanınıza konulur herkes logonuzdan imzanızdan da tanır sizi güzel ekol olur extrabeer
Kim yapıcak Ron var oda bu aralar çok meşguL Sad ????
tek ron'a bel bağlamayın açın ps i çok zor değil kendi el emeğinizle yapabilirsiniz sorun değil Wink
Eee o zaman ben yapbilirim ps bilgimde var az çok mucX
hacım valla ekrana baka baka gözlerim bozuldu server a daha sun weapon çıkmadı bi bow düşürsem dağıtacam ortamı valla %109 balance tutturduk bi bow kaldı +7 de olmuyo namussuz harcadığım lucky ı bı ben bi allah bilio kahvekeyfi
kahvekeyfi kahvekeyfi bööle ekrana bakıp sun beklemekten anam ağladı çıskada rahatlasam Mr. Green
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
bizede sans tozu Lazim ....sırf oyundakiyLe oLmuyo Mr. Green Mr. Green
Safa biriniz sonra alın beni Guilde nick:M0RWENA Cool
guiLdde yer aciLsin aLiriz...aceLe yok :?!!!
yer acıldı biraaz ama yarıon zaten lvl 4 olacaz inş :)
seni beKLiyoruz oLmak icin nerdesin Mr. Green Mr. Green
:)
girince atlatırım şidi char yaban ellerde Sad
girince atlatırım şidi char yaban ellerde Sad
sizin aranızda olmaktan bnde mutluluk duyarım şayet açık yeriniz varsa tam süper olur...tabi sizde kabul ederseniz...gerçi guildiniz 2 lvlken guıldde bir yerim vardı ama1 haftaya yakın bır sure oyuna giremediğim için guıld den atmışsınız:D:):) Very Happy Very Happy headbang2ft9
şahin abi 3 ay bekleyin geliyom guildden ne atıyonuz Mr. Green
anaa estargonmus ok ne blım gormedım Mr. Green
bizde ozel bolum istioz guildmizeeee!!! Evil or Very Mad :?!!!
Very Happy Very Happy banne banne bzde istioz bliosunuz bizi zaten hehehe Very Happy
Very Happy Very Happy banne banne bzde istioz bliosunuz bizi zaten hehehe Very Happy
Guildimiz lvl 5 oldu sayilir
yani %1005 oldu daha atlatmadim Very Happy
guildde yer var 42 + adam gibi adamlarla yolumuza devam edecegiz
guildimize gelenlere sitede de ozel estergon bolumunu gorme yetkisi verilecektir.
yani %1005 oldu daha atlatmadim Very Happy
guildde yer var 42 + adam gibi adamlarla yolumuza devam edecegiz
guildimize gelenlere sitede de ozel estergon bolumunu gorme yetkisi verilecektir.
simdiden hayırLı ugurLu oLsun...
hyr hacım biz zaten yeni geçtik poseidona Laughing
Elazigli Bende Yeni Gectim Posediona Orda Charım Vardı Zaten Ama Suan da Avrupa Wizard + Cleric Kasıyorum
LwL 22 Olacak Oyuna Girebilirsem Very Happy
Eğer Alırız Yardımcı Oluruz Dersen ben kendi Guildimi Dagıtacagım Sizinle Olayım
Şimdiden Tesekkurler...
Arkadaslar guildime gelmek isteyen arkadaslar 42 + olmalidir
eger guildime gelirseniz ozel estergon bolumunu gorme yetkisi alacaksiniz ve renginizde degisecek Wink
eger guildime gelirseniz ozel estergon bolumunu gorme yetkisi alacaksiniz ve renginizde degisecek Wink
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap