Icerige atla
Extraloob

>>>Estergon<<<

· 182 Yanıt · 25K görüntüleme · Sayfa 7 / 10
Yanıtlar
C
Caprice ⭐ 19y
#121
Bende Geldim diyorumki guildce bi imza yaptıralım Laughing
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#122

Bende Geldim diyorumki guildce bi imza yaptıralım Laughing


bak bu güzel fikir işte 100*100 boyutunda bir mini imza yapılık asıl imzanızın yanınıza konulur herkes logonuzdan imzanızdan da tanır sizi güzel ekol olur extrabeer
C
Caprice ⭐ 19y
#123
Kim yapıcak Ron var oda bu aralar çok meşguL Sad ????
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#124
tek ron'a bel bağlamayın açın ps i çok zor değil kendi el emeğinizle yapabilirsiniz sorun değil Wink
C
Caprice ⭐ 19y
#125
Eee o zaman ben yapbilirim ps bilgimde var az çok mucX
D
DnA ⭐ 19y
#126
hacım valla ekrana baka baka gözlerim bozuldu server a daha sun weapon çıkmadı bi bow düşürsem dağıtacam ortamı valla %109 balance tutturduk bi bow kaldı +7 de olmuyo namussuz harcadığım lucky ı bı ben bi allah bilio kahvekeyfi


kahvekeyfi kahvekeyfi bööle ekrana bakıp sun beklemekten anam ağladı çıskada rahatlasam Mr. Green

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
S
saxfax ⭐ 19y
#127
bizede sans tozu Lazim ....sırf oyundakiyLe oLmuyo Mr. Green Mr. Green
M
Morwena ⭐ 19y
#128
Safa biriniz sonra alın beni Guilde nick:M0RWENA Cool
S
saxfax ⭐ 19y
#129
guiLdde yer aciLsin aLiriz...aceLe yok :?!!!
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#130
yer acıldı biraaz ama yarıon zaten lvl 4 olacaz inş :)
S
saxfax ⭐ 19y
#131
seni beKLiyoruz oLmak icin nerdesin Mr. Green Mr. Green
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#132
:)
girince atlatırım şidi char yaban ellerde Sad
S
Sumsum ⭐ 19y
#133
sizin aranızda olmaktan bnde mutluluk duyarım şayet açık yeriniz varsa tam süper olur...tabi sizde kabul ederseniz...gerçi guildiniz 2 lvlken guıldde bir yerim vardı ama1 haftaya yakın bır sure oyuna giremediğim için guıld den atmışsınız:D:):) Very Happy Very Happy headbang2ft9
O
Old_HeLL ⭐ 19y
#134
şahin abi 3 ay bekleyin geliyom guildden ne atıyonuz Mr. Green
O
Old_HeLL ⭐ 19y
#135
anaa estargonmus ok ne blım gormedım Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#136
bizde ozel bolum istioz guildmizeeee!!! Evil or Very Mad :?!!!
Very Happy Very Happy banne banne bzde istioz bliosunuz bizi zaten hehehe Very Happy
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#137
Guildimiz lvl 5 oldu sayilir
yani %1005 oldu daha atlatmadim Very Happy
guildde yer var 42 + adam gibi adamlarla yolumuza devam edecegiz
guildimize gelenlere sitede de ozel estergon bolumunu gorme yetkisi verilecektir.
S
saxfax ⭐ 19y
#138
simdiden hayırLı ugurLu oLsun...
D
DostDeli ⭐ 19y
#139

hyr hacım biz zaten yeni geçtik poseidona Laughing


Elazigli Bende Yeni Gectim Posediona Orda Charım Vardı Zaten Ama Suan da Avrupa Wizard + Cleric Kasıyorum

LwL 22 Olacak Oyuna Girebilirsem Very Happy

Eğer Alırız Yardımcı Oluruz Dersen ben kendi Guildimi Dagıtacagım Sizinle Olayım

Şimdiden Tesekkurler...
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#140
Arkadaslar guildime gelmek isteyen arkadaslar 42 + olmalidir
eger guildime gelirseniz ozel estergon bolumunu gorme yetkisi alacaksiniz ve renginizde degisecek Wink

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: