bende artık Estergon'dayım 😊
Nick'im Jimalzem
J
Jason Walker
⭐ 19y
RENGİM DEİŞMİCEKMİ
??
Special thx to Flexi
Guildden ss alsak nasıl olur? perde
sizin guilde girim benide estergon bölümüne alırmısınız
Special thx to Flexi
estergon guildine girdim nickim Hidden_souL
dün girdim guilde popcorn
Poseiodonda 65 levl glavie charım var acaba bnde gelebilirmiyim ? Bu akşam Herkese pm atarım Sakıncası yoksa beni de Estargon bölümüne alırmısınz?
Special thx to Flexi
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap