Castle
olumlu
Fenerbahce , Kim Kardashian
olumlu
Hayatını spora adamış biri olarak öncelikli önerim imkanınız varsa açık havada kullanın veya koşu bandını kullanacağınız oda bol oksijenli sürekli havalandırılan bi oda olsun.. Gerçi bana kalırsa en i...
2,5 milyon eurodan 4 sene 😎
Anelkada oynadı. ancak drogbanın golleri muthişti .
Benim açımdan izleyici olarak iyi oldu. Takımın alexsiz neler yapabileceğini gördük..
Bu tarz mevsimlik partilerde zaten açılan topicler global oluyor.
Wuuuu Dos Santos bu senenin açık ara en kaliteli transferi olarak kayıtlara geçmiştir.. Attığı gol olağanüstü 😎
asdf
😆 kendini buldu adam bi anda
Torque resmen marka oldu . Kendilerini geliştirmeleride kutlanacak bir olay..
Uwwww çok ağır oldu bu böyle 3-0 çaktım geçtim 😆 Kita çok hafif kaldı bilen biri gelsin ^^
Gel bakalım ifadeni bi alayım senin ^^
Türkiye için gereksiz olur. Tum operatorlerin sms tarifeleri var zaten. Çok cuzi miktara çılgınlar gibi sms hediye ediyolar. Öyle büyük çalım gibi görünmüyor
Olay rütbede. Playboylar tavlada şanssız oluyor 😜
İşte bu yüzden matematik eksik sende. 2009-2010 oynanıyor şu an. Biz hala 2009 dayız şampiyon ne zaman belli oluyor? 2010 un mayıs sonunda değil mi? E burdan yola cıkarsan zaten 83 doğumlu birinin kup...
tmm yeni doğmuş olabilirsin abi herneyse hatırlamıyosun onu demeye çalışıyorum ^^ Sen çok kıvırıyorsun ama...
Şu çocuğun matematiğini bi ölçtürün biriniz. 83 de alınan kupada ben nasıl olmuyorum bi hesap et bakayım .
Adam geldi fenere kita ne diye hortlatırsın konuyu 😜
Tamam işte hep fenere yenilen cimbom. Değişen bişeyi yok 😆
O maç zamanında kale falan icat edilmemiş daha. Taşlardan kale yapıp gol atan kaleye geçiyormuş falan papazın çayırında kozalakla maç yapıyolarmış 😆