Icerige atla
Extraloob

Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]

· 226 Replies · 11K views · Page 9 / 12
Replies
D
drotalion ⭐ 19y
#161
aynen, maçtan önce almanlara küfür edicem diye bozuk bir alancayla türkler kendi analarında giriştiler 😄
B
#162
ya bızım burda sulale bırakmadılar adamın coluk cocuguna saydılar gıttım cafeye mac ızlemek ıcın ordada yıne kufurlu konusmalar sonra gıttım anten buldum bu seferde sıtenın bahcesınde kufurler olsun saglık olsun ne dıyelım
U
Uykucu ⭐ 19y
#163
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.


Evet yok değildi ama , SRO a bakıyorumda globallerden rüştüye küfür eden kaynıyor. Çok utanç verici. Çeyrek finalde penaltıları kurtarırken aslan rüştü kıral rüştü. Hata yapınca tüh sana rüştü... ☕

+1
B
BlackLighT ⭐ 19y
#164
insan bu tabikide olcak hatası hemen adama sövüyolar hiç halden anlayan yok o adam yemek istermiydi golü aynı herkez elinden gelenin aynısı yaptı hayırlısı olsun diyoruz 😉
L
#165
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.


Evet yok değildi ama , SRO a bakıyorumda globallerden rüştüye küfür eden kaynıyor. Çok utanç verici. Çeyrek finalde penaltıları kurtarırken aslan rüştü kıral rüştü. Hata yapınca tüh sana rüştü... ☕


bunu yapmak kesinlikle cok ayıp oda bir türk evladı, ama Bir hatada 3 kere üst üste yapılmas ki...
B
bannedddd ⭐ 19y
#166
Çeyrek final dede aynı hatadan gol yedi !

Kaleci bu! Hatadan falan gol yemesi çok doğal bence! Ki Rüştü yani kaç yaşında adam oldu ne bekliyorsunuz başka?
B
#167
ama olsun bukadar eksıge ragmen ıyı oynadık kalecımız pasıf kaldı
M
madturk ⭐ 18y
#168
her şeye rağmen çok güzel oynadık ama bu seferde Almanya şanslıydı ve Hakemin kötü yönetimi + rüştü 2-3
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#169
Hepsine helal olsun , son dakikaya kadar mücadele ettiler. Ama bu sefer son dakikada yıkılan taraf bizdik. Yanlız bikaç noktaya da değinmeden edemeyeceğim.
1. Bir hakem bu kadar göstere göstere nasıl taraf tutar. Lahm 2. yarı oyundan atılması gerekirdi kart görmedi ama ardından bizim Semih çelme takınca tak diye sarıyı gösterdi. Yan hakem keza aynı şekilde. Spikerin dediğine göre gol attığımızda santraya koşmamış (yada koşamamış).
Adamlar bizimkiler topu alır almaz tekme tokat girdi resmen , hele bi pozisyon vardı top Semih'teyken frings resmen dövdü Semih'i lakin tek düdük çıkmadı. Son sözümde defansa... Maç boyunca iyiydiler yapabileceklerinin en iyisini yaptılar , özellikle Mehmet Topal mevkisini yadırgamayıp çok iyi mücadele etti savunmada. Ah Rüştü keşke kalsaydın kalende mesafe bayaa da vardı , çıkmasan ne güzel olurdu. Ama birkez daha gördükki futbol hatalar oyunu... Artık yarın bol bol gazetelerimizde hakemi asıp kesen haberleri okuyacağız 😁 😈 . Maçı almanlar hiç mi hiç haketmedi. Ama bu sefer turnuvada olanın aksine kötü oynayan taraf kazandı. Biz ise ufak bireysel hatalardan kupaya veda ettik. Artık önümüzdeki turnuvalara bakıyoruz.Buralara gelmek bile çok önemliydi. Bu sevinci bizlere yaşattığı için Milli Takıma sonsuz teşekkürler. Hepsine Helal Olsun. Kendilerine yakışan neyse onu sahada yaptılar. Keşke kupaya uzansaydık ama artık buraya kadarmış. Tekrar tekrar hepsini alnından öpüyorum , yaşattıkları sevinçten ötürü teşekkür ediyorum.

Teşekkürler Türkiye
Teşekkürler Milli Takım
Teşekkürler Türkiye
Teşekkürler Milli Takım
[ek #12654]
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#170
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.Birde tecrübeli diye el üstünde tutuolar :x
B
bannedddd ⭐ 19y
#171
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.

Evet Hırvatistan maçında da onun yüzünden elendik ya.
U
Uykucu ⭐ 19y
#172
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.

Hırvatistan Maçında Hiç Böyle Demiyodunuz !!!!
B
#173
bravo
D
drotalion ⭐ 19y
#175
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.

Evet Hırvatistan maçında da onun yüzünden elendik ya.


hırvatistan maçında elenseydik bugün almanya hırvatistan maçı izliyor olurduk ...
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#176
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.

Hırvatistan Maçında Hiç Böyle Demiyodunuz !!!!

Geçmişi bi hatırlayın isterseniz ❓ Fifa 2002 ye dönün kimin hatası yüzünden elendik :x
B
bannedddd ⭐ 19y
#177
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.

Evet Hırvatistan maçında da onun yüzünden elendik ya.


hırvatistan maçında elenseydik bugün almanya hırvatistan maçı izliyor olurduk ...

Şaka mısın? :S Ben orda o manada mı dedim? Allah Allah..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#178
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.

Hırvatistan Maçında Hiç Böyle Demiyodunuz !!!!


Hırvatistan Maçında Rüştü Hiç Bir Şey Yapmadı , Hırvatistan Zaten 2 Penaltıyı Dışarıya Attı . 1 Penaltı Kurtardı Ki Bizim 2 Penaltımız Vardı 2 Sinden 1 İni Atsak Yine Biz Çıkacaktık .

Onun Dışında Yine Rüştü'nün Açılma Konusunda Yediğimiz Bir Gol Vardı , YİNE Aynı Şekilde Açılmayı Bilmediği İçin Golü Yedik .
S
#179
Yan Hakeme Kavanoz dibi kalınlığında Gözlük Lazım ;
Abi Fifa Yeni Kararmı Aldı Ne Yaptıysa Foul Yapıp Kullanıyorlar ❗ ❗ ❗ ❗

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: