aynen, maçtan önce almanlara küfür edicem diye bozuk bir alancayla türkler kendi analarında giriştiler 😄
Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]
· 226 Replies · 11K views 0 reading · Page 9 / 12
Replies
B
BlackMarshall
⭐ 19y
ya bızım burda sulale bırakmadılar adamın coluk cocuguna saydılar gıttım cafeye mac ızlemek ıcın ordada yıne kufurlu konusmalar sonra gıttım anten buldum bu seferde sıtenın bahcesınde kufurler olsun saglık olsun ne dıyelım
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.
Evet yok değildi ama , SRO a bakıyorumda globallerden rüştüye küfür eden kaynıyor. Çok utanç verici. Çeyrek finalde penaltıları kurtarırken aslan rüştü kıral rüştü. Hata yapınca tüh sana rüştü... ☕
+1
B
BlackLighT
⭐ 19y
insan bu tabikide olcak hatası hemen adama sövüyolar hiç halden anlayan yok o adam yemek istermiydi golü aynı herkez elinden gelenin aynısı yaptı hayırlısı olsun diyoruz 😉
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.
Evet yok değildi ama , SRO a bakıyorumda globallerden rüştüye küfür eden kaynıyor. Çok utanç verici. Çeyrek finalde penaltıları kurtarırken aslan rüştü kıral rüştü. Hata yapınca tüh sana rüştü... ☕
bunu yapmak kesinlikle cok ayıp oda bir türk evladı, ama Bir hatada 3 kere üst üste yapılmas ki...
Çeyrek final dede aynı hatadan gol yedi !
Kaleci bu! Hatadan falan gol yemesi çok doğal bence! Ki Rüştü yani kaç yaşında adam oldu ne bekliyorsunuz başka?
B
BlackMarshall
⭐ 19y
ama olsun bukadar eksıge ragmen ıyı oynadık kalecımız pasıf kaldı
her şeye rağmen çok güzel oynadık ama bu seferde Almanya şanslıydı ve Hakemin kötü yönetimi + rüştü 2-3
Hepsine helal olsun , son dakikaya kadar mücadele ettiler. Ama bu sefer son dakikada yıkılan taraf bizdik. Yanlız bikaç noktaya da değinmeden edemeyeceğim.
1. Bir hakem bu kadar göstere göstere nasıl taraf tutar. Lahm 2. yarı oyundan atılması gerekirdi kart görmedi ama ardından bizim Semih çelme takınca tak diye sarıyı gösterdi. Yan hakem keza aynı şekilde. Spikerin dediğine göre gol attığımızda santraya koşmamış (yada koşamamış).
Adamlar bizimkiler topu alır almaz tekme tokat girdi resmen , hele bi pozisyon vardı top Semih'teyken frings resmen dövdü Semih'i lakin tek düdük çıkmadı. Son sözümde defansa... Maç boyunca iyiydiler yapabileceklerinin en iyisini yaptılar , özellikle Mehmet Topal mevkisini yadırgamayıp çok iyi mücadele etti savunmada. Ah Rüştü keşke kalsaydın kalende mesafe bayaa da vardı , çıkmasan ne güzel olurdu. Ama birkez daha gördükki futbol hatalar oyunu... Artık yarın bol bol gazetelerimizde hakemi asıp kesen haberleri okuyacağız 😁 😈 . Maçı almanlar hiç mi hiç haketmedi. Ama bu sefer turnuvada olanın aksine kötü oynayan taraf kazandı. Biz ise ufak bireysel hatalardan kupaya veda ettik. Artık önümüzdeki turnuvalara bakıyoruz.Buralara gelmek bile çok önemliydi. Bu sevinci bizlere yaşattığı için Milli Takıma sonsuz teşekkürler. Hepsine Helal Olsun. Kendilerine yakışan neyse onu sahada yaptılar. Keşke kupaya uzansaydık ama artık buraya kadarmış. Tekrar tekrar hepsini alnından öpüyorum , yaşattıkları sevinçten ötürü teşekkür ediyorum.
1. Bir hakem bu kadar göstere göstere nasıl taraf tutar. Lahm 2. yarı oyundan atılması gerekirdi kart görmedi ama ardından bizim Semih çelme takınca tak diye sarıyı gösterdi. Yan hakem keza aynı şekilde. Spikerin dediğine göre gol attığımızda santraya koşmamış (yada koşamamış).
Adamlar bizimkiler topu alır almaz tekme tokat girdi resmen , hele bi pozisyon vardı top Semih'teyken frings resmen dövdü Semih'i lakin tek düdük çıkmadı. Son sözümde defansa... Maç boyunca iyiydiler yapabileceklerinin en iyisini yaptılar , özellikle Mehmet Topal mevkisini yadırgamayıp çok iyi mücadele etti savunmada. Ah Rüştü keşke kalsaydın kalende mesafe bayaa da vardı , çıkmasan ne güzel olurdu. Ama birkez daha gördükki futbol hatalar oyunu... Artık yarın bol bol gazetelerimizde hakemi asıp kesen haberleri okuyacağız 😁 😈 . Maçı almanlar hiç mi hiç haketmedi. Ama bu sefer turnuvada olanın aksine kötü oynayan taraf kazandı. Biz ise ufak bireysel hatalardan kupaya veda ettik. Artık önümüzdeki turnuvalara bakıyoruz.Buralara gelmek bile çok önemliydi. Bu sevinci bizlere yaşattığı için Milli Takıma sonsuz teşekkürler. Hepsine Helal Olsun. Kendilerine yakışan neyse onu sahada yaptılar. Keşke kupaya uzansaydık ama artık buraya kadarmış. Tekrar tekrar hepsini alnından öpüyorum , yaşattıkları sevinçten ötürü teşekkür ediyorum.
Teşekkürler Türkiye
Teşekkürler Milli Takım
Teşekkürler Türkiye
Teşekkürler Milli Takım
Teşekkürler Milli Takım
Teşekkürler Türkiye
Teşekkürler Milli Takım
[ek #12654]
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.Birde tecrübeli diye el üstünde tutuolar :x
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.
Evet Hırvatistan maçında da onun yüzünden elendik ya.
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.
Hırvatistan Maçında Hiç Böyle Demiyodunuz !!!!
B
BlackMarshall
⭐ 19y
bravo
Forum sakinleri... Türkiye milli takımının başarısını bu 2 harika , olağan üstü insana çoşku veren müziklerle pekiştirmek isterseniz sizelere hediyem:
http://rapidshare.com/files/125015027/milli_tak_m_mar___turko.mp3
http://rapidshare.com/files/125015930/Milli-Takim.mp3
ps: Sabaha kadar bu 2 music winamp da dönecek...
http://rapidshare.com/files/125015027/milli_tak_m_mar___turko.mp3
http://rapidshare.com/files/125015930/Milli-Takim.mp3
ps: Sabaha kadar bu 2 music winamp da dönecek...
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.
Evet Hırvatistan maçında da onun yüzünden elendik ya.
hırvatistan maçında elenseydik bugün almanya hırvatistan maçı izliyor olurduk ...
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.
Hırvatistan Maçında Hiç Böyle Demiyodunuz !!!!
Geçmişi bi hatırlayın isterseniz ❓ Fifa 2002 ye dönün kimin hatası yüzünden elendik :x
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.
Evet Hırvatistan maçında da onun yüzünden elendik ya.
hırvatistan maçında elenseydik bugün almanya hırvatistan maçı izliyor olurduk ...
Şaka mısın? :S Ben orda o manada mı dedim? Allah Allah..
Abi yeter 1 oldu 2 oldu ama 3 te sabrım tükendi ne bu rüştünün salaklıgı ya 😢 hep bu herif yüzünden eleniyoruz.
Hırvatistan Maçında Hiç Böyle Demiyodunuz !!!!
Hırvatistan Maçında Rüştü Hiç Bir Şey Yapmadı , Hırvatistan Zaten 2 Penaltıyı Dışarıya Attı . 1 Penaltı Kurtardı Ki Bizim 2 Penaltımız Vardı 2 Sinden 1 İni Atsak Yine Biz Çıkacaktık .
Onun Dışında Yine Rüştü'nün Açılma Konusunda Yediğimiz Bir Gol Vardı , YİNE Aynı Şekilde Açılmayı Bilmediği İçin Golü Yedik .
S
StarkDrache
⭐ 19y
Yan Hakeme Kavanoz dibi kalınlığında Gözlük Lazım ;
Abi Fifa Yeni Kararmı Aldı Ne Yaptıysa Foul Yapıp Kullanıyorlar ❗ ❗ ❗ ❗
Abi Fifa Yeni Kararmı Aldı Ne Yaptıysa Foul Yapıp Kullanıyorlar ❗ ❗ ❗ ❗
B
BlackMarshall
⭐ 19y
Forum sakinleri... Türkiye milli takımının başarısını bu 2 harika , olağan üstü insana çoşku veren müziklerle pekiştirmek isterseniz sizelere hediyem:
http://rapidshare.com/files/125015027/milli_tak_m_mar___turko.mp3
http://rapidshare.com/files/125015930/Milli-Takim.mp3
ps: Sabaha kadar bu 2 music winamp da dönecek...
teşekkurler hemen ındırıyorum
Log in to write a reply.
Log In