Bu kadar ardı ardına gol gelirmi ya :? SOn dakkaya kalasın gene 😄
Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]
· 226 Replies · 11K views 0 reading · Page 8 / 12
Replies
Hakem işin suyunu çıkarttı. Sipiker bile deliye döndü. Küfür etmemek için kendini zor tutuyor herif ya. 😐
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Bu kadar ardı ardına gol gelirmi ya :? SOn dakkaya kalasın gene :D
yok bu sefer atmamız çok zor son golu yemeseydik süperdi.
Bitti beyler bu kadardı maceramız :@@
Bitti beyler bu kadardı maceramız :@@
Ya Olamaz Almanya Hiç Güzel Oynamadı Bence Bu Maçı Biz Hak Ettik.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Maç bitti geçmiş oslun en azından 2-3 kişi ölmicek gene ona seviniyorum :/
1. Bu takıma neden kötü dediğinizi anlamıyorum. Türkiyenin kupadaki en iyi maçı(Almanyanın en kötü ya neyse...)
2. Bu maç iyi güzelde 2 gol de kaleci hatası yüzünden yenildi (Semihin ki ve almanlarınki)
3. Türkiye'de uzaktan şut çeken yok... Yani az önce bi pozisyon vardı. Hakan Balta ( O mu bilmiorm) önü bomboş şutsa bee yok illa pas ve top gidiodu. Sonra sabrinin ayağına geldi. Bilirsiniz şutlarını onunda önü bomboştu neden şutmadı?
BUNUN TEK NEDENİ VAR. TAKIMIN ÜSTÜNE O KADAR BASKI KURMUŞSUNUZ Kİ HATA YAPMAKTAN KORKAR OLDU HEPSİ... TAKIM OYUNU SADECE ATAKLARDA VAR. DEFANSTA ÖYLE BİR ŞEY GÖREMEDİM. SIRF ANLAŞMAZLIK. 2. GOLÜ ÖYLE YEDİK ZATEN. VE ELVEDA KUPA...
2. Bu maç iyi güzelde 2 gol de kaleci hatası yüzünden yenildi (Semihin ki ve almanlarınki)
3. Türkiye'de uzaktan şut çeken yok... Yani az önce bi pozisyon vardı. Hakan Balta ( O mu bilmiorm) önü bomboş şutsa bee yok illa pas ve top gidiodu. Sonra sabrinin ayağına geldi. Bilirsiniz şutlarını onunda önü bomboştu neden şutmadı?
BUNUN TEK NEDENİ VAR. TAKIMIN ÜSTÜNE O KADAR BASKI KURMUŞSUNUZ Kİ HATA YAPMAKTAN KORKAR OLDU HEPSİ... TAKIM OYUNU SADECE ATAKLARDA VAR. DEFANSTA ÖYLE BİR ŞEY GÖREMEDİM. SIRF ANLAŞMAZLIK. 2. GOLÜ ÖYLE YEDİK ZATEN. VE ELVEDA KUPA...
Helal olsun millerimize ya. Bu sinirle rüştüye kızıyoruz ama geçen ki maçta kurtardığı golleri lütfen göz ardı etmeyin. Yinede çok iydik.Yarı finale geldik. 3. maçı var yanılmıyorsam. En kötüsü avrupanın 4. en iyi takımı oluruz. Hepimize büyük geçmişler...
Maç bitti geçmiş oslun en azından 2-3 kişi ölmicek gene ona seviniyorum :/
:? İçinde kalması sık hacım 😁
Helal olsun millerimize ya. Bu sinirle rüştüye kızıyoruz ama geçen ki maçta kurtardığı golleri lütfen göz ardı etmeyin. Yinede çok iydik.Yarı finale geldik. 3. maçı var yanılmıyorsam. En kötüsü avrupanın 4. en iyi takımı oluruz. Hepimize büyük geçmişler...
3. lük Maçı Yok 😞
Rüştü'ye laf etmeyin lütfen.. Geçenki maçta herkes tebrik ediyordu, ne övgüler yağdırıyordu şimdi yedi golleri diye hemen parlıyorsunuz. Sağlık olsun hep biz mi atacağız 90'da.. (: Buraya kadar gelmek de çok büyük bir onur zaten. Tebrikler TÜRKİYE !
Helal olsun millilerimize, olsun buraya kadarda gelmek bir mucizeydi, ilkleri gerçekleştirdik, helal olsunn!!!
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Helal olsun millerimize ya. Bu sinirle rüştüye kızıyoruz ama geçen ki maçta kurtardığı golleri lütfen göz ardı etmeyin. Yinede çok iydik.Yarı finale geldik. 3. maçı var yanılmıyorsam. En kötüsü avrupanın 4. en iyi takımı oluruz. Hepimize büyük geçmişler...
3. lük Maçı Yok :(
evet direk biziz.
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.
cıtır cerez gibi goller yedik
Rüştü ye sınır koycan bu alandan cıkarsan yallah diye. DUrdugu yerde süper acıldıgı yerde oluyo sokak macı gibi 😜
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.
Evet yok değildi ama , SRO a bakıyorumda globallerden rüştüye küfür eden kaynıyor. Çok utanç verici. Çeyrek finalde penaltıları kurtarırken aslan rüştü kıral rüştü. Hata yapınca tüh sana rüştü... ☕
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.
Evet yok değildi ama , SRO a bakıyorumda globallerden rüştüye küfür eden kaynıyor. Çok utanç verici. Çeyrek finalde penaltıları kurtarırken aslan rüştü kıral rüştü. Hata yapınca tüh sana rüştü... ☕
Türk milleti işte.. Nefret ediyorum..
Çeyrek final dede aynı hatadan gol yedi !
yenselerde yenilselerde unutmayın bu türkiyenin en büyük başarılarından biri..hepsinin ayağına yüreğine bileğine emeğine sağlık..
Log in to write a reply.
Log In