Icerige atla
Extraloob

Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]

· 226 Replies · 11K views · Page 8 / 12
Replies
|
|O²| ⭐ 19y
#141
Bu kadar ardı ardına gol gelirmi ya :? SOn dakkaya kalasın gene 😄
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#142
Hakem işin suyunu çıkarttı. Sipiker bile deliye döndü. Küfür etmemek için kendini zor tutuyor herif ya. 😐
B
#143
Bu kadar ardı ardına gol gelirmi ya :? SOn dakkaya kalasın gene :D

yok bu sefer atmamız çok zor son golu yemeseydik süperdi.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#144
Bitti beyler bu kadardı maceramız :@@
U
Uykucu ⭐ 19y
#145
Bitti beyler bu kadardı maceramız :@@

Ya Olamaz Almanya Hiç Güzel Oynamadı Bence Bu Maçı Biz Hak Ettik.
B
#146
Maç bitti geçmiş oslun en azından 2-3 kişi ölmicek gene ona seviniyorum :/
E
eiReNe ⭐ 18y
#147
1. Bu takıma neden kötü dediğinizi anlamıyorum. Türkiyenin kupadaki en iyi maçı(Almanyanın en kötü ya neyse...)

2. Bu maç iyi güzelde 2 gol de kaleci hatası yüzünden yenildi (Semihin ki ve almanlarınki)

3. Türkiye'de uzaktan şut çeken yok... Yani az önce bi pozisyon vardı. Hakan Balta ( O mu bilmiorm) önü bomboş şutsa bee yok illa pas ve top gidiodu. Sonra sabrinin ayağına geldi. Bilirsiniz şutlarını onunda önü bomboştu neden şutmadı?

BUNUN TEK NEDENİ VAR. TAKIMIN ÜSTÜNE O KADAR BASKI KURMUŞSUNUZ Kİ HATA YAPMAKTAN KORKAR OLDU HEPSİ... TAKIM OYUNU SADECE ATAKLARDA VAR. DEFANSTA ÖYLE BİR ŞEY GÖREMEDİM. SIRF ANLAŞMAZLIK. 2. GOLÜ ÖYLE YEDİK ZATEN. VE ELVEDA KUPA...
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#148
Helal olsun millerimize ya. Bu sinirle rüştüye kızıyoruz ama geçen ki maçta kurtardığı golleri lütfen göz ardı etmeyin. Yinede çok iydik.Yarı finale geldik. 3. maçı var yanılmıyorsam. En kötüsü avrupanın 4. en iyi takımı oluruz. Hepimize büyük geçmişler...
D
dR.NooB ⭐ 19y
#149
Maç bitti geçmiş oslun en azından 2-3 kişi ölmicek gene ona seviniyorum :/

:? İçinde kalması sık hacım 😁
U
Uykucu ⭐ 19y
#150
Helal olsun millerimize ya. Bu sinirle rüştüye kızıyoruz ama geçen ki maçta kurtardığı golleri lütfen göz ardı etmeyin. Yinede çok iydik.Yarı finale geldik. 3. maçı var yanılmıyorsam. En kötüsü avrupanın 4. en iyi takımı oluruz. Hepimize büyük geçmişler...

3. lük Maçı Yok 😞
B
bannedddd ⭐ 19y
#151
Rüştü'ye laf etmeyin lütfen.. Geçenki maçta herkes tebrik ediyordu, ne övgüler yağdırıyordu şimdi yedi golleri diye hemen parlıyorsunuz. Sağlık olsun hep biz mi atacağız 90'da.. (: Buraya kadar gelmek de çok büyük bir onur zaten. Tebrikler TÜRKİYE !
W
WarG0d ⭐ 19y
#152
Helal olsun millilerimize, olsun buraya kadarda gelmek bir mucizeydi, ilkleri gerçekleştirdik, helal olsunn!!!
B
#153
Helal olsun millerimize ya. Bu sinirle rüştüye kızıyoruz ama geçen ki maçta kurtardığı golleri lütfen göz ardı etmeyin. Yinede çok iydik.Yarı finale geldik. 3. maçı var yanılmıyorsam. En kötüsü avrupanın 4. en iyi takımı oluruz. Hepimize büyük geçmişler...

3. lük Maçı Yok :(

evet direk biziz.
D
drotalion ⭐ 19y
#154
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.
X
XianHun ⭐ 18y
#155
cıtır cerez gibi goller yedik
|
|O²| ⭐ 19y
#156
Rüştü ye sınır koycan bu alandan cıkarsan yallah diye. DUrdugu yerde süper acıldıgı yerde oluyo sokak macı gibi 😜
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#157
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.


Evet yok değildi ama , SRO a bakıyorumda globallerden rüştüye küfür eden kaynıyor. Çok utanç verici. Çeyrek finalde penaltıları kurtarırken aslan rüştü kıral rüştü. Hata yapınca tüh sana rüştü... ☕
B
bannedddd ⭐ 19y
#158
rüştünn hatalarıda yok değildi. Hırvatistan maçındada kendi görev alanından açıldı yedi birtane, buradada açıldı yedi birtane.


Evet yok değildi ama , SRO a bakıyorumda globallerden rüştüye küfür eden kaynıyor. Çok utanç verici. Çeyrek finalde penaltıları kurtarırken aslan rüştü kıral rüştü. Hata yapınca tüh sana rüştü... ☕

Türk milleti işte.. Nefret ediyorum..
|
|O²| ⭐ 19y
#159
Çeyrek final dede aynı hatadan gol yedi !
X
Xlazine ⭐ 18y
#160
yenselerde yenilselerde unutmayın bu türkiyenin en büyük başarılarından biri..hepsinin ayağına yüreğine bileğine emeğine sağlık..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: