Icerige atla
Extraloob

Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]

· 226 Replies · 11K views · Page 12 / 12
Replies
Q
Quincey ⭐ 18y
#221
hakemler fazla taraf çekmedi.Ancak çok hata yaptılar hem bize hem onlara ...
Ora sabri faul yaspmıştı hakem onu vermediği için almanlar itiraz etti hakemde bence kendini affettirmek için almanlara taraf çekmeye başladı.
Hakemi bıraktım rüştü=Maçı kaybetmemizin sebebi.
hele yediği 2. gol. of hala sinirliyim.Volkan olsa bunlar olmazdı. 😞
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#222
hakemler fazla taraf çekmedi.Ancak çok hata yaptılar hem bize hem onlara ...
Ora sabri faul yaspmıştı hakem onu vermediği için almanlar itiraz etti hakemde bence kendini affettirmek için almanlara taraf çekmeye başladı.
Hakemi bıraktım rüştü=Maçı kaybetmemizin sebebi.
hele yediği 2. gol. of hala sinirliyim.Volkan olsa bunlar olmazdı. :(

Güzel yazmışın ama kalede Volkan'da olsa böyle olmayacağının garantisi yokki
[ek #12654]
M
mehmet125 ⭐ 19y
#223
Irkçı insanlar dünya üzerinde yaşamaya devam ettiği sürece daha çook böyle şeyler yaşanır...
X
XianHun ⭐ 18y
#224
Volkan Olsa Zaten Rakibe Bi Bakio Adamlar zaten Topa Yeltenmeye Tırsıyo
I
#225
Artık tartışmaya daha gerek yok diyorum.
Biz elimizden geleni yaptık,çok güzel oynadık. Bireysel hatalar ve hakemler bitirdi bizi.
Biz bu kadroyla bu oyunu sergilediysek önümüzün açık olduğuna inanıyorum.
Ne de olsa yüreklerimizi koyup oynuyoruz.

Şu ırkçıların birini elime bi geçirsem, yemin ederim döve döve öldürcem.
Çok sinirlendim. Yine bunu yazarken içmden küfür ederek yazıyorum 😄
U
Uykucu ⭐ 19y
#226
Türkiye 3. Oldu Rusyayla Beraber.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: