Icerige atla
Extraloob

Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]

· 226 Replies · 11K views · Page 11 / 12
Replies
D
drotalion ⭐ 19y
#201
3. Maçı Yapılcak Biliyorum ...
Yapılmaması GayeT Saçma 👍


tarih saat pls...
S
#202
1 - Rüştü yerinize kendinizi koyun. Çok büyük psikolojik etkinin altında olduğunu söyleyebilirim. Adam hata yapmamak istediği için hata yaptı.

2 - Musacca ve yan hakeme Almanya forması giydirmek en mantıklısı olurdu.

3 - Bizimkiler çok güzel oynadı. Hatta turnuva boyunca en iyi oyununu. Ancak bu 3.şahıs kişilerce ve biraz da bireysel hatalarımızla çok işe yaramadı.

4 - Helal olsun o 23 futbolcuya, helal olsun figüran hakemlere...

5 - Şimdi küfür etcem hakemlere ama kendimi zor tutuyom. 😄

Artık önümeze bakmamız gerekiyor. Boynumuz eğilmedi, tam tersine büyük bir diklikle gökyüzüne bakıyor.
Hep seninleyiz, o koltuklarda olamasak da kalbimizle sizlerleyiz.

PS: Bu maç adamı şair ediyo galiba :D


+1
S
#203
3. Maçı Yapılcak Biliyorum ...
Yapılmaması GayeT Saçma 👍


tarih saat pls...


Tarih Ve Saatini Bilmiyorum Ama Önceki Turnuvalara Gibi Olur Oda Finalden 1 Gün Önce Sanırım 28 Haziran 21:45 'dir ....
E
eiReNe ⭐ 18y
#204
yarı finalde elenin takımın karşısındaki şampiyon olursa 3. oluruz


kardeş, anlama güçlüğünmü var 😄

3.lük maçı diye birşey yok. Fiksturlara bak istersen



Anlama kıtlığım yok senin anlama kıtlığın var sanırım. Diyorum ki biz almanya ya elendik ya, almanya şampiyon olursa biz 3. oluruz .. Çaktın? Karateden biliorm xD
S
#205
yarı finalde elenin takımın karşısındaki şampiyon olursa 3. oluruz


kardeş, anlama güçlüğünmü var 😄

3.lük maçı diye birşey yok. Fiksturlara bak istersen



Anlama kıtlığım yok senin anlama kıtlığın var sanırım. Diyorum ki biz almanya ya elendik ya, almanya şampiyon olursa biz 3. oluruz .. Çaktın? Karateden biliorm xD


Saçma...
D
drotalion ⭐ 19y
#206
yarı finalde elenin takımın karşısındaki şampiyon olursa 3. oluruz


kardeş, anlama güçlüğünmü var 😄

3.lük maçı diye birşey yok. Fiksturlara bak istersen



Anlama kıtlığım yok senin anlama kıtlığın var sanırım. Diyorum ki biz almanya ya elendik ya, almanya şampiyon olursa biz 3. oluruz .. Çaktın? Karateden biliorm xD


dutbol + karete 😄 iyi o zaman bir alman olarak kalbim alman alman atıyor.

@StarkDrache: O denin dediğin dünya kupasında, avrupa kupasında hiçbirzaman 3.lük maçı olmamıştır
S
#207
@drotalion

Avrupada 3. Çıkmıyormu Yani :?
E
eiReNe ⭐ 18y
#208
Off neden anlamak istemiyorsunuz benim yazdığım gibi olcak...
S
#209
Off neden anlamak istemiyorsunuz benim yazdığım gibi olcak...


Ya İyide Abi 3'cülük Başka Bir Maçın Kaderine Bağlanamaz Grup Değil Sonuçta :idea:
F
FreeDom ⭐ 18y
#210
OFF Çok Üzüldüm Yha...O Kadar Eksikle Bu Kadar Güzel Oynamamıza Rağmen 1 Hakem İşi bitirdi... 😢
E
eiReNe ⭐ 18y
#211
Off offf neyse sinirlenme sakin ol zzzzzz Beni delirteceksiniz 😊


Ben diyorum ki

Yarı final karşılamaları şunlar diyelim

1-2 3-4

Final:

1-4

Şampiyon

1

3) 2

Anladınız mı? Yarı finalde kaybeden takımların rakiplerine bağlı 3. lük. Bizi yenen yani almanya şampiyon olursa biz 3.yüz eğer hala anlamadıysanız var ya xD
M
Mr_BOB ⭐ 19y
#212
bole bır çirkef takım gormedım bıde bu adamlarmı desem ne desem dunya kupası we avp. kupası sampıyonlukları olan takım yanı güya buyuk takım hep camura yat hep camura yat nereye kdr 2. yarıda platter sanırım hakemlerın kulagını cekmıs bole hakemlerın taaaaa .... bu hakemlerı buraya koyanların .....
takımımıza helal olsun ayaklarına saglık en son kazım'ın adalesı atmasa o golde olmucaktı rustu cıkmasa o gol de olmucaktı sabrı podolskıden alsa o da olmucaktı (hıc bırısınde suc yok bence bu kdr eksık we daıma ustlerıne gelındıgınden dolayı yanlıs olabılır ınsan sonucta ) pekı bızım gollerımız nsl aslanlar gıbı cıktık attık tum mıllı takımımıza helal olsun terım de takımı bırakcak heralde ıns bırakmaz ....
X
XianHun ⭐ 18y
#213
son dakka faulunde ballack hakemi üstüne yürüdü hakemde tın yok aurelio ve arda hakem sadece Ref dedigi için sarı kart
S
Sniker ⭐ 19y
#214
Beyler artık bırakın bu milli takımdaki koruma işlerini hatalarını yaptılar, cezalarını da çeksinler.
Sadece rüştü için konuşuyorum.
Sen o takımın kaptanı olmuşsun takımı ateşlemen gerekirken yaptığım Mahalle takımı forvetten bozma kalecisi hatalrla oyunu kaybetmemize neden oldun.Kaleye gelen çok az sayıda topun kaç tanesini tuttun?
Ve bu hatalrını kaç senedir yapıyosun?
Sadece bu maçta yaptığı hatalr değil rüştünün 20 senedir aynı sorunla başı dertte.Refleksleri ve adamı tanıma gücü çok zayıf.Atlarken adamın bacaklarına değil suratına bakıyor.Boşa çıkıyor boşa çıkmasa bile topu ceza yayına doğru yumrukluyor.(hangi akla hizmetse?)
Beyler tüm amçlarda bu hataları rüştü yapıyor yapmaya da devam edecektir bundan hiç kuşkunuz olmasın.Gülü seven dikenine katlanır hesabı buna da katlanacağız artık.
Tabi bu bi maçlık performansıydı hepimiz rüştünün dünya çapında bi kaleci olduğunu da biliyoruz.
ufak tefek hatalr olabilir ama bu maç üst boyuttaydı geçen maç ta hatırlarsanız kalesini gene boş bırakmıştı tabi herkesin şanssız günleri olabilir bu da tek tesellimiz...
D
drotalion ⭐ 19y
#215
Beyler artık bırakın bu milli takımdaki koruma işlerini hatalarını yaptılar, cezalarını da çeksinler.
Sadece rüştü için konuşuyorum.
Sen o takımın kaptanı olmuşsun takımı ateşlemen gerekirken yaptığım Mahalle takımı forvetten bozma kalecisi hatalrla oyunu kaybetmemize neden oldun.Kaleye gelen çok az sayıda topun kaç tanesini tuttun?
Ve bu hatalrını kaç senedir yapıyosun?
Sadece bu maçta yaptığı hatalr değil rüştünün 20 senedir aynı sorunla başı dertte.Refleksleri ve adamı tanıma gücü çok zayıf.Atlarken adamın bacaklarına değil suratına bakıyor.Boşa çıkıyor boşa çıkmasa bile topu ceza yayına doğru yumrukluyor.(hangi akla hizmetse?)
Beyler tüm amçlarda bu hataları rüştü yapıyor yapmaya da devam edecektir bundan hiç kuşkunuz olmasın.Gülü seven dikenine katlanır hesabı buna da katlanacağız artık.
Tabi bu bi maçlık performansıydı hepimiz rüştünün dünya çapında bi kaleci olduğunu da biliyoruz.
ufak tefek hatalr olabilir ama bu maç üst boyuttaydı geçen maç ta hatırlarsanız kalesini gene boş bırakmıştı tabi herkesin şanssız günleri olabilir bu da tek tesellimiz...


kardeş seni burada harcıyorlar sen en iyisi teknik direktör veya menejer falan ol 😁 👍
X
XianHun ⭐ 18y
#216
KEŞKE KALEDE HUİGİ olsaydı 😄

Rene Higuita
D
dR.NooB ⭐ 19y
#217
KEŞKE KALEDE HUİGİ olsaydı 😄

Rene Higuita

Keşke kalede Volkan olsaydı...
B
#218
KEŞKE KALEDE HUİGİ olsaydı 😄

Rene Higuita

Keşke kalede Volkan olsaydı...
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#219
Allah kahretsin ya ilk kez hayatımda maç izledim bağardım ama yenildik.
S
Sniker ⭐ 19y
#220
Allah kahretsin ya ilk kez hayatımda maç izledim bağardım ama yenildik.

Böyle hakemler oldukça yenilmemiz çok normal sesim hala ksık bu arada 🤘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: