3. Maçı Yapılcak Biliyorum ...
Yapılmaması GayeT Saçma 👍
tarih saat pls...
3. Maçı Yapılcak Biliyorum ...
Yapılmaması GayeT Saçma 👍
1 - Rüştü yerinize kendinizi koyun. Çok büyük psikolojik etkinin altında olduğunu söyleyebilirim. Adam hata yapmamak istediği için hata yaptı.
2 - Musacca ve yan hakeme Almanya forması giydirmek en mantıklısı olurdu.
3 - Bizimkiler çok güzel oynadı. Hatta turnuva boyunca en iyi oyununu. Ancak bu 3.şahıs kişilerce ve biraz da bireysel hatalarımızla çok işe yaramadı.
4 - Helal olsun o 23 futbolcuya, helal olsun figüran hakemlere...
5 - Şimdi küfür etcem hakemlere ama kendimi zor tutuyom. 😄
Artık önümeze bakmamız gerekiyor. Boynumuz eğilmedi, tam tersine büyük bir diklikle gökyüzüne bakıyor.
Hep seninleyiz, o koltuklarda olamasak da kalbimizle sizlerleyiz.
PS: Bu maç adamı şair ediyo galiba :D
3. Maçı Yapılcak Biliyorum ...
Yapılmaması GayeT Saçma 👍
tarih saat pls...
yarı finalde elenin takımın karşısındaki şampiyon olursa 3. oluruz
kardeş, anlama güçlüğünmü var 😄
3.lük maçı diye birşey yok. Fiksturlara bak istersen
yarı finalde elenin takımın karşısındaki şampiyon olursa 3. oluruz
kardeş, anlama güçlüğünmü var 😄
3.lük maçı diye birşey yok. Fiksturlara bak istersen
Anlama kıtlığım yok senin anlama kıtlığın var sanırım. Diyorum ki biz almanya ya elendik ya, almanya şampiyon olursa biz 3. oluruz .. Çaktın? Karateden biliorm xD
yarı finalde elenin takımın karşısındaki şampiyon olursa 3. oluruz
kardeş, anlama güçlüğünmü var 😄
3.lük maçı diye birşey yok. Fiksturlara bak istersen
Anlama kıtlığım yok senin anlama kıtlığın var sanırım. Diyorum ki biz almanya ya elendik ya, almanya şampiyon olursa biz 3. oluruz .. Çaktın? Karateden biliorm xD
Off neden anlamak istemiyorsunuz benim yazdığım gibi olcak...
Beyler artık bırakın bu milli takımdaki koruma işlerini hatalarını yaptılar, cezalarını da çeksinler.
Sadece rüştü için konuşuyorum.
Sen o takımın kaptanı olmuşsun takımı ateşlemen gerekirken yaptığım Mahalle takımı forvetten bozma kalecisi hatalrla oyunu kaybetmemize neden oldun.Kaleye gelen çok az sayıda topun kaç tanesini tuttun?
Ve bu hatalrını kaç senedir yapıyosun?
Sadece bu maçta yaptığı hatalr değil rüştünün 20 senedir aynı sorunla başı dertte.Refleksleri ve adamı tanıma gücü çok zayıf.Atlarken adamın bacaklarına değil suratına bakıyor.Boşa çıkıyor boşa çıkmasa bile topu ceza yayına doğru yumrukluyor.(hangi akla hizmetse?)
Beyler tüm amçlarda bu hataları rüştü yapıyor yapmaya da devam edecektir bundan hiç kuşkunuz olmasın.Gülü seven dikenine katlanır hesabı buna da katlanacağız artık.
Tabi bu bi maçlık performansıydı hepimiz rüştünün dünya çapında bi kaleci olduğunu da biliyoruz.
ufak tefek hatalr olabilir ama bu maç üst boyuttaydı geçen maç ta hatırlarsanız kalesini gene boş bırakmıştı tabi herkesin şanssız günleri olabilir bu da tek tesellimiz...
KEŞKE KALEDE HUİGİ olsaydı 😄
Rene Higuita
KEŞKE KALEDE HUİGİ olsaydı 😄
Rene Higuita
Keşke kalede Volkan olsaydı...
Allah kahretsin ya ilk kez hayatımda maç izledim bağardım ama yenildik.
Log in to write a reply.
Log In