Beyler hırvatistan macındaki kurtarıslarını hatırlamıyor deilim ama yedekte bi kalecimiz wardı.Böyle hakemde olmaz olsun.Ayrıca kemalistin dediği gibi aynı hatayı tekrar yaptı buna ne demeli ? Tecrübemidir bu.
Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]
· 226 Replies · 11K views 0 reading · Page 10 / 12
Replies
Beyler hırvatistan macındaki kurtarıslarını hatırlamıyor deilim ama yedekte bi kalecimiz wardı.Böyle hakemde olmaz olsun.
Bak Hakem Konusunda Haklısın. 😉
beyler futbolcular ellerinden geleni yaptı ve müthiş oynadılar 3 kez bu kupayı kaldıran bir takıma futbol dersi vererek dönüyoruz ki karşımızda art niyetli olduğunu belli eden bir hakem varken(yan haken+orta hakem).Bütün Futbolculara teşekkür ediyorum bize bu kadar güzel bir futbolla buralara kadar getirip mutlu Ettikleri içi.
Teşekkürler TÜRKİYE
Teşekkürler MİLLİ TAKIM
Teşekkürler TÜRKİYE
Teşekkürler MİLLİ TAKIM
Forum sakinleri... Türkiye milli takımının başarısını bu 2 harika , olağan üstü insana çoşku veren müziklerle pekiştirmek isterseniz sizelere hediyem:
http://rapidshare.com/files/125015027/milli_tak_m_mar___turko.mp3
http://rapidshare.com/files/125015930/Milli-Takim.mp3
ps: Sabaha kadar bu 2 music winamp da dönecek...
teşekkurler hemen ındırıyorum
Sabahın erken saatlerine kadar full bu 2 müziği dinliycem. Ev Müsait değil. Yazlıkta olsam. 7+1 fullerdim sesi tüm şehire dinletirdimde. Neyse kendi kendimizi tatmin edicez sadece.
B
BlackMarshall
⭐ 19y
olan olmuş arkadaşlar artık bir bardak soguk su içicez 😞
Rüştü'nün hiçbir hatası yok....Bütün Hata Defans ilk gol ve 3. golde gibi adam çok rahat açığa cıkıyo...Ama hakem..isviçreli değil mi ?! Ondada Alman Ruhu var..Bu kadar kötü maç yönetilmiz bide sloganları ?! No To Racism / Against Racism ..Irkçılığa Hayır anlamlarında...resmen ırkçı hakem..Alman futbolculardan tam bir tiyatrocu olur Hiç bir Temas olmadan kendini yere atıyolar paso...Onlar faul yapar Sarı kart görmezler biz yaparız görürüz...Arda ve Tuncay a da yazık oldu.
Bu Arada Herşey Bitmiş Değil Rusya Yada İspanya 'ile Üçüncülük Maçı Yapacağız .
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
1 - Rüştü yerinize kendinizi koyun. Çok büyük psikolojik etkinin altında olduğunu söyleyebilirim. Adam hata yapmamak istediği için hata yaptı.
2 - Musacca ve yan hakeme Almanya forması giydirmek en mantıklısı olurdu.
3 - Bizimkiler çok güzel oynadı. Hatta turnuva boyunca en iyi oyununu. Ancak bu 3.şahıs kişilerce ve biraz da bireysel hatalarımızla çok işe yaramadı.
4 - Helal olsun o 23 futbolcuya, helal olsun figüran hakemlere...
5 - Şimdi küfür etcem hakemlere ama kendimi zor tutuyom. 😄
Artık önümeze bakmamız gerekiyor. Boynumuz eğilmedi, tam tersine büyük bir diklikle gökyüzüne bakıyor.
Hep seninleyiz, o koltuklarda olamasak da kalbimizle sizlerleyiz.
PS: Bu maç adamı şair ediyo galiba 😄
2 - Musacca ve yan hakeme Almanya forması giydirmek en mantıklısı olurdu.
3 - Bizimkiler çok güzel oynadı. Hatta turnuva boyunca en iyi oyununu. Ancak bu 3.şahıs kişilerce ve biraz da bireysel hatalarımızla çok işe yaramadı.
4 - Helal olsun o 23 futbolcuya, helal olsun figüran hakemlere...
5 - Şimdi küfür etcem hakemlere ama kendimi zor tutuyom. 😄
Artık önümeze bakmamız gerekiyor. Boynumuz eğilmedi, tam tersine büyük bir diklikle gökyüzüne bakıyor.
Hep seninleyiz, o koltuklarda olamasak da kalbimizle sizlerleyiz.
PS: Bu maç adamı şair ediyo galiba 😄
Bu Arada Herşey Bitmiş Değil Rusya Yada İspanya 'ile Üçüncülük Maçı Yapacağız .
Galiba Yapmıcaz Fikstüre Baktığımda Öyle Bi Maç Yok
ilker merakımdan soruyorum bu arada senin rengin solmuş be^^ Ne oldu?
ilker merakımdan soruyorum bu arada senin rengin solmuş be^^ Ne oldu?
Ya abicim bi Pm attım sana ona bakar mısın? 😄
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
ilker merakımdan soruyorum bu arada senin rengin solmuş be^^ Ne oldu?
Sen de çiçek açmışsın 😜.
Değişiklik olsun dedim.
Hadi herkese iyi geceler.
Bu Arada Herşey Bitmiş Değil Rusya Yada İspanya 'ile Üçüncülük Maçı Yapacağız .
Galiba Yapmıcaz Fikstüre Baktığımda Öyle Bi Maç Yok
Öyle Şeymi Olur Üçüncü Kim Olacak O Zaman ?
3.lük maçı yok bildiğim kadarıyla.
B
BlackMarshall
⭐ 19y
evet avrupa kupası maclarında olmuyor sanırım
Google'den Euro 2008 Fikstür Yazın Ordan Bakın
3.maçı diye birşey yok. Türkiye en iyi 4 takımın arasındaydı, bitti.
yarı finalde elenin takımın karşısındaki şampiyon olursa 3. oluruz
S
StarkDrache
⭐ 19y
3. Maçı Yapılcak Biliyorum ...
Yapılmaması GayeT Saçma 👍
Yapılmaması GayeT Saçma 👍
yarı finalde elenin takımın karşısındaki şampiyon olursa 3. oluruz
kardeş, anlama güçlüğünmü var 😄
3.lük maçı diye birşey yok. Fiksturlara bak istersen
Log in to write a reply.
Log In