Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/
iyide sarıkartlar yani öyle bi haber duymustum . 1 tane sarı kart olunca tur atlayınca iptal olmuyomuydu ?
Arka Arkaya Gördüyse İptal Olmaz!!!
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/
iyide sarıkartlar yani öyle bi haber duymustum . 1 tane sarı kart olunca tur atlayınca iptal olmuyomuydu ?
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/
Bundan sonrası hiç belli olmaz valla ben bile kendi takımımdan tırsar oldum yav , rakipler şimdi iyice tırsmıştır . Ayrıca Almanya karşısına kim çıkarsa çıksın bence bu gazla herkes oynar takımda..
cezalılar sorun olabilir ama birde şöyle bakalım aurelio , servet , emre oynayabilecekler büyük ihtimal.
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D
Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗
Buda sövgü mağduru :D
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D
Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D
Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗
Bundan sonra rakipler bizim maçlara okunup çıktığımızı düşünüp sarmısakla sahaya çıkarsa şaşmayın ^^ 😈
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D
Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗
Uğur Boralı gördük nerde o Fenerbahçede 0 'a inip yapptığı ortalar aah ah bu adamlar birşey yapamadı Almanya karşısında ne yapabilir hiç bilmiyorum ama inşallah senin dediğin gibi olur. 🍺
Ayrıca Bence bu maçın yıldızı Hakan Balta adam her topu kesti kademelere süper girdi 2 tane golü önledi resmen. 😘
Maçın bir yıldızı varsa o da Semih'tir. Attığı gol olmasa şimdi herkes farklı bir modda olacaktı. ;)
bağırmaktan yırtınmatan ses falan kalmadı. Uykuda bastırdı. Artık yatayım diyorum^^
Log in to write a reply.
Log In