Icerige atla
Extraloob

Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]

· 226 Replies · 11K views · Page 4 / 12
Replies
U
Uykucu ⭐ 19y
#61
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/

iyide sarıkartlar yani öyle bi haber duymustum . 1 tane sarı kart olunca tur atlayınca iptal olmuyomuydu ?

Arka Arkaya Gördüyse İptal Olmaz!!!
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#62
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/

Bundan sonrası hiç belli olmaz valla ben bile kendi takımımdan tırsar oldum yav , rakipler şimdi iyice tırsmıştır . Ayrıca Almanya karşısına kim çıkarsa çıksın bence bu gazla herkes oynar takımda..
cezalılar sorun olabilir ama birde şöyle bakalım aurelio , servet , emre oynayabilecekler büyük ihtimal.
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#63
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben 😄
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#64
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/

Bundan sonrası hiç belli olmaz valla ben bile kendi takımımdan tırsar oldum yav , rakipler şimdi iyice tırsmıştır . Ayrıca Almanya karşısına kim çıkarsa çıksın bence bu gazla herkes oynar takımda..
cezalılar sorun olabilir ama birde şöyle bakalım aurelio , servet , emre oynayabilecekler büyük ihtimal.


Vallahi almanyayı yenelim biz. Finale çıkalım.Sonrası hiç umrumda değil. ister kupa ister şampiyonluk ^^
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#65
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D

Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗
[ek #12654]
U
Uykucu ⭐ 19y
#66
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D

Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗

+1923
E
eL`dode ⭐ 19y
#67
920756459.jpg
Buda sövgü mağduru :D

aaaaaaaaaaa ama yorum yapmadınız.
Bilmeyenler için söliyim maçın hakemcağızı.
Files (1)
S
#68
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D

Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗

geçen çek cumhuriyeti maçında Tuncay berbattı ama bu maçda harika oynadı bence Kazımın yerine Uğur Boralı oynatsa daha etkili oynarız
Q
Quensis ⭐ 19y
#69
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D

Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗


Uğur Boralı gördük nerde o Fenerbahçede 0 'a inip yapptığı ortalar aah ah bu adamlar birşey yapamadı Almanya karşısında ne yapabilir hiç bilmiyorum ama inşallah senin dediğin gibi olur. 🍺

Ayrıca Bence bu maçın yıldızı Hakan Balta adam her topu kesti kademelere süper girdi 2 tane golü önledi resmen. 😘
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#70
Bundan sonra rakipler bizim maçlara okunup çıktığımızı düşünüp sarmısakla sahaya çıkarsa şaşmayın ^^ 😈
[ek #12654]
S
#71
Bundan sonra rakipler bizim maçlara okunup çıktığımızı düşünüp sarmısakla sahaya çıkarsa şaşmayın ^^ 😈

😜
B
bannedddd ⭐ 19y
#72
Arda yok Hamza yani Kazım oynarsa yerine inşallah dolurabilir yerini bu arada FAtih Terim Semih'i son 15-20 dk da alsın adamın değişik bir psikolojisi var çözemedim ben :D

Arda yoksa solda Uğur Boral var. İyi gününde olsa oda bir Arda kadar oynar ve unutmayalım rakip büyük olunca bizimkilerde büyük oynuyor. ❗


Uğur Boralı gördük nerde o Fenerbahçede 0 'a inip yapptığı ortalar aah ah bu adamlar birşey yapamadı Almanya karşısında ne yapabilir hiç bilmiyorum ama inşallah senin dediğin gibi olur. 🍺

Ayrıca Bence bu maçın yıldızı Hakan Balta adam her topu kesti kademelere süper girdi 2 tane golü önledi resmen. 😘

Maçın bir yıldızı varsa o da Semih'tir. Attığı gol olmasa şimdi herkes farklı bir modda olacaktı. 😉
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#73
O şüpesiz. Semih maçın yıldızı.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#74

Maçın bir yıldızı varsa o da Semih'tir. Attığı gol olmasa şimdi herkes farklı bir modda olacaktı. ;)

+ 120+2 xD
Semih'in yanısıra bence Hakan Balta ve Hamit'te güzel oynadılar...
[ek #12654]
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#75
O semihe asisti yapan kimdi .O kişilikte maçın 2. yıldızı ^^
T
#76
Artık finale çıksa kupayı alsak şaşırmam muthiş derecede inanılmaz bir takımız çok şanslıyız bu kadarına inanmak mumkun degil Tum milli takım oyuncuların helal olsun ancak Semih'e ayrıyetten bi teşekkür etmeden olmaz bugun yaptıgı iş attığı gol inanılacak bişey degil ben hala bu kadarı olamaz diyom bunu adı imkansızz
W
WeAre ⭐ 19y
#77
Şuan pc başına anca gelebildim okadar mutlu ve gururluyum ki hayatımda ilk defa bu kadar gururlandım HELAL OLSUN ÇOCUKLAR SİZE TÜRKİYE
D
DoNJuaN ⭐ 19y
#78
canı gönülden kutluyorum büyük bir mutluluk ve bizler için inanılmaz bir gurur tablosu..
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#79
bağırmaktan yırtınmatan ses falan kalmadı. Uykuda bastırdı. Artık yatayım diyorum^^
U
Uykucu ⭐ 19y
#80
bağırmaktan yırtınmatan ses falan kalmadı. Uykuda bastırdı. Artık yatayım diyorum^^

İyi geceler abicim birazdan bende yatıcam

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: