bu arada yarın ilk okulların sınavı vardı yazık ya adamlar 5 saat uyku ile sınava gidecek 😞
Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]
· 226 Replies · 11K views 0 reading · Page 5 / 12
Replies
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Daha yeni geldim çarşıdan paralarımı unutmuşum geldik aldık tekrar gidiyoruz.Yaşasın yaşasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 😘 😘 😘
bu arada yarın ilk okulların sınavı vardı yazık ya adamlar 5 saat uyku ile sınava gidecek :(
22 Haziranda Benimde Var.
bu arada yarın ilk okulların sınavı vardı yazık ya adamlar 5 saat uyku ile sınava gidecek :(
22 Haziranda Benimde Var.
ne sınavı ??
bu arada yarın ilk okulların sınavı vardı yazık ya adamlar 5 saat uyku ile sınava gidecek :(
22 Haziranda Benimde Var.
ne sınavı ??
Seviye Belirleme Sınavı.Seviyemi Belirlemek İçin Giricem
Bu kadarı yeter bundan sonra gitmesek de olur ki gidebileceğimiz pek sanmıyorum zaten aam hepsine helal olsunn. 🍺
hiç belli olmaz hırvatlar turnuvada yenilgisi yoktu 😄 Türk lokumunu verdik
Buda sövgü mağduru :D
aaaaaaaaaaa ama yorum yapmadınız.
Bilmeyenler için söliyim maçın hakemcağızı.
kaldır kaldır vur yere muhter kellesi gibi 😄
bu arada yarın ilk okulların sınavı vardı yazık ya adamlar 5 saat uyku ile sınava gidecek :(
22 Haziranda Benimde Var.
ne sınavı ??
Seviye Belirleme Sınavı.Seviyemi Belirlemek İçin Giricem
inş başarılı olursun
neyse bu kadar sohbet yeter konu dağılmasın iyi forumlar
büyük başarı devamını bekliyorum inş final oynarız
oks sistemi değişti Bugün sınav var^^
ıyyy bende yarın sınava gircem 😄
Ben de yarın sınava girecem 😞
şaka gibi çek maçında arkadaşlarla bahse girdim kaybettim bu maçtada hırvatlara verdim gene kaybettim tek umudum almanya umarım kazanırım kaybettiklerimi 😜
Türkiye finale çıksın bütün servetimi final maçında basarım ihihihiiii 😜
Türkiye finale çıksın bütün servetimi final maçında basarım ihihihiiii 😜
wowoww Herkezin sınavı var yaf yarın ^^ Neyse milli takımın başarısıının sevinciyle sınava girer başırır ve öyle gelirsiniz buraya ^^
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Konuyu kaynatmıyalım lutfen sınavı atalım burdan ^^
Almanya kesin yener moralinizi bozmayayım ama Almanya yener zaten bu maçta da Hırvatistana oynamıştım :S
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de ! R
RollsRoyce
⭐ 19y
Çok güzel bir mactı.Rüstü o golü yediği zaman arkadaşın evinde yıkım olayı çıktı.Biri kapıyı ben lambayı kırdım diğer arkadaş televizyonun nerdeyse camını kırcaktı.Ama felaket kaynıyorduk Rüstü'ye 1 dakika sonra gol olunca hepimiz kitlendik helal olsun diyorum. Semih Şentürk macın yıldızıdır.Bir heykel turu yaptık saat 4:30'da evde oldum daha yeni uykudan kalktım 😄
K
KissOfLife
⭐ 18y
İnş Finalede gitceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzz xD
yeahhhhhhhhhhhhhh süper oldu yeahhhhhhhhhhhhh
S
StickControl
⭐ 19y
Almanya kesin yener moralinizi bozmayayım ama Almanya yener zaten bu maçta da Hırvatistana oynamıştım :S
hiç belli olmaz hacım 🕵️
beyler futbolcuların hakkını verelim müthiştiler ancak Allah'ımız çok şükür ki bize çok yardım ediyor.Bence biz bu gazla finale gideriz.
Log in to write a reply.
Log In