Icerige atla
Extraloob

Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]

· 226 Replies · 11K views · Page 3 / 12
Replies
E
eL`dode ⭐ 19y
#41
_42176769_bilic203x270.jpg
İyi bakın sol tarafta bide küpe olucak ama çıkmamış.Tipi çakala benziyo bunun sanki



;)

Valla ayıp olucak ama hayalimde şeytanın tipi böle bişi 😱
Files (1)
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#42
Hiç bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum ya. FB şampiyon olduğunda bu kadar delirmemiştim ^^
M
Mumya ⭐ 19y
#44
Ya Türkiye şampiyon olsa belki sizin kadar sevinirim... Gerçekten hiç anlamıyorum ne oluyor yaws. Sanki yarı finale çıkan tek takım bizmişiz gibi konuşuyorsunuz. Bazı şeyleri gerçekten anlamıyorum...
D
dR.NooB ⭐ 19y
#45
Ya Türkiye şampiyon olsa belki sizin kadar sevinirim... Gerçekten hiç anlamıyorum ne oluyor yaws. Sanki yarı finale çıkan tek takım bizmişiz gibi konuşuyorsunuz. Bazı şeyleri gerçekten anlamıyorum...

Tarihimiz de ilk kez çıkıyoruz.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#46
Türkiye-Almanya ^^

Kesin bu Silkroad ' a da yansıyacak Globaller susmayacak, guild savaşları, pvp ler, pk olmalar fln 😁

Almanlar oyunda Türklerden nefret ediyorlar 😐 Bazıları hariç tabi..
W
Westering ⭐ 18y
#47
118 de gol yiyince biz bıraktık sonra biri bögürdü onlar bögürünce hemen tv ye koştuk bizde bögürmeye başladık
Penaltılardan sonra burada bir gümbürtü çaturtu silahlar

Bizde koptuk süppo oldu

TÜRKİYE
Q
Quensis ⭐ 19y
#48
Bu kadarı yeter bundan sonra gitmesek de olur ki gidebileceğimiz pek sanmıyorum zaten aam hepsine helal olsunn. 🍺
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#49
gideriz hocam gideriz. Almanyaya da takarız ^^
W
Westering ⭐ 18y
#50
Hakemin Annesi Hırvattı...

Yorumlara açık
U
Uykucu ⭐ 19y
#51
O haberi hırvatlar uydurmuş öyle birşey yokmuş yani
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#52
ne derseniz deyin sevincimiz ayrı kulturumuz ayrı tabi ki sevinecegiz cunku gururlandırıyorlar bizi yarı final deyip gecmeyin ilk 4 takım içindeyiz
PS: biz Turk'uz ne yazık ki biz sevinmeyecegiz elalem mi sevinsin mumya?
B
#53
Helal olsun ula arabayla gezmeye çıktım benzin yetmedi yaw.

Ps:Almanyayla işimiz zor.
C
CasH_87 ⭐ 19y
#54
Helal olsun ula arabayla gezmeye çıktım benzin yetmedi yaw.

Ps:Almanyayla işimiz zor.


😆 😆 Aynısı Bizdede oldu 😄 total a uramak zorunda kaldık Harika bir Gece olcak 😄
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#55
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/
Q
Quensis ⭐ 19y
#56
Bence Arda olsaydı belki bir şans ama zor he Titus. 😄
M
MarXisT ⭐ 19y
#57
Hırvatistana çok üzüldüm doğrusu
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#58
Hırvatistana çok üzüldüm doğrusu


Türkler acımaz...Affetmez 😈
C
CasH_87 ⭐ 19y
#59
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/

iyide sarıkartlar yani öyle bi haber duymustum . 1 tane sarı kart olunca tur atlayınca iptal olmuyomuydu ?
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#60
1 değil ki bunlar. Önceden sarı kart sınırında olan futbolcular kart gördü o yüzden cezalı duruma düştüler.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: