İyi bakın sol tarafta bide küpe olucak ama çıkmamış.Tipi çakala benziyo bunun sanki
;)
Valla ayıp olucak ama hayalimde şeytanın tipi böle bişi 😱
İyi bakın sol tarafta bide küpe olucak ama çıkmamış.Tipi çakala benziyo bunun sanki
;)

Ya Türkiye şampiyon olsa belki sizin kadar sevinirim... Gerçekten hiç anlamıyorum ne oluyor yaws. Sanki yarı finale çıkan tek takım bizmişiz gibi konuşuyorsunuz. Bazı şeyleri gerçekten anlamıyorum...
Helal olsun ula arabayla gezmeye çıktım benzin yetmedi yaw.
Ps:Almanyayla işimiz zor.
Hırvatistana çok üzüldüm doğrusu
Beyler bir sorun daha var. Yarı finalde rakip almanya. Bir sürü SARI KART CEZALISI var :/
Log in to write a reply.
Log In