2 kelime söyliyim. Semih Şentürk...
Türkiye Milli Takımı Resmi Topici[Sadece burada Yarı Final]
· 226 Replies · 11K views 0 reading · Page 2 / 12
Replies
ÇOK ABLLIYDIK SON DAKİKADA ATTIK GOLU VE YARI FİNALDEYİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
bal değil alın teri.
Yarı filnal hoşgeldin, bizim binada birisi vurulmazsa iyidir heryerden silah sesi 😁 😁 😁 😈
işte buuu işte buuu semihhh ve diğerlerii helallll olsunnnn
işte buuu yarı finaldeyizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
KIRMIZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
işte buuu yarı finaldeyizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
KIRMIZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[ek #12654]
mistik güçler mistik güçler xD xD
Kazandık İşte Bu Kazandık Oley
ÇOK ABLLIYDIK SON DAKİKADA ATTIK GOLU VE YARI FİNALDEYİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
bal değil alın teri.
O adam olmasaydı gerçekten de şuanda hepimiz uyuyo olucaktık yenilginin verdiği hüzünle 😄
ama şuan burası kopuyo taksime mi gitsem ne gece gece 😄
Yarı filnal hoşgeldin, bizim binada birisi vurulmazsa iyidir heryerden silah sesi 😁 😁 😁 😈
silah bişeymi kadınlar çocuklar çıktı sokağa ne biçim yırtınıyolar.Sokakta herkes birbirne sarılıyo bendemi çıksam 😁 😁
Yarı filnal hoşgeldin, bizim binada birisi vurulmazsa iyidir heryerden silah sesi 😁 😁 😁 😈
silah bişeymi kadınlar çocuklar çıktı sokağa ne biçim yırtınıyolar.Sokakta herkes birbirne sarılıyo bendemi çıksam 😁 😁
Çık çık 😁
😁 😁 😁 😘 😘 😘 😘
Allah'ın hikmeti işte futbolun adaleti
[ek #12654]
WE WON muhaha 🍺 😈 😈

İyi bakın sol tarafta bide küpe olucak ama çıkmamış.Tipi çakala benziyo bunun sanki
kendini akılı sakındın dimi çakaaaaaaal ^^
Tam 9 tane delik saydım çanak antende .. sabaha tv çalışmaz ortak antene bağlarız 😁
YEAHHHHHH ! 🤘
YEAHHHHHH ! 🤘
Tam 9 tane delik saydım çanak antende .. sabaha tv çalışmaz ortak antene bağlarız 😁
YEAHHHHHH ! 🤘
İyi yaptın. 👴 👴
Tam 9 tane delik saydım çanak antende .. sabaha tv çalışmaz ortak antene bağlarız 😁
YEAHHHHHH ! 🤘
😁 😁
bizim burda da sıkıyorlar keske olmasa...
ama ne mactı öyle ne vurdu semih , gol anında bilice bakmak lazım durdugu yerde kaldı...
golu yiyince acaba elendikmi dedim ama işte TÜRKO lar yine yaptı yapacağını. artık kim gelse önemli değil buralara geldik yeter bize bundan sonrası olsa da olur olmasa da helal olsun sizlere helal olsun
[ek #12654]
Bazı şerefsizler olmasa daha güzel olacakta.
GLOBAL MODERATÖRLER NERDESİNİZ YAF? ^^
İyi bakın sol tarafta bide küpe olucak ama çıkmamış.Tipi çakala benziyo bunun sanki
Gördü anyayı konya'yı. 😄
Log in to write a reply.
Log In