kardeş sroking botla nasıl calıstırıyoruz anlatırmısın tşkler
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Replies · 89K views 0 reading · Page 38 / 47
Replies
SİLKROAD KALSÖRÜMDE RUMARA LOADER DOSYALARIDA VARDI ONLAR VARKEN ATTIM TORQUE DOSYALARINIDA. OYUNA GİRİNCE /MİN YAZDIM VE MİN OLDU. YANİ RUMATAYLA ÇALIŞIYORRRRRR XD
heyecan yaptım xd
heyecan yaptım xd
ama /v çalışmıyo xd
scrool da inventory de arka bölümdeydi kendi basmış scrool hata fln vermedi =)
U
ugurerdogan
⭐ 17y
yaw bu programla oyuna giriyorum. aradan 10dk en fazla 30dk geçince direk oyundan atıyo lanet olsun 1 günde 25 kere oyundan attı böle programın ben varya
ben akşama kadar duruyorum hiç bişey olmuyo
U
ugurerdogan
⭐ 17y
edit
bu loadingte takılıo neden acaba yaw ?
S
soon_nuker
⭐ 17y
bu torgueyı nasıl kurcaz ben bıturlu calıstıramadım yardım pls
G
gardiyan_tr
⭐ 17y
ben bu programı ne zamandır kullanıyorum güzel gidiyordu ama artık sürekli sorun oluyor 15 dakkada 1 atıyo 1de benim çarda return scrol var 3 de ama artık niyese hata verio neden olabilir
N
naruto9412
⭐ 17y
return scroll yoksa napıcaz :S 2 gündür giremiyorum bu programla giriyor fakat return yok :S
N
naruto9412
⭐ 17y
lütfen yardım edin return scrollsuz olmazmı ?
D
DangerWalker
⭐ 19y
bu programı harbiden değiştirdinizmi aynı gibi geldi.
N
naruto9412
⭐ 17y
ARKADAŞLAR zATEN OYUNA HIÇ GIRMIYOR NASIL RETURN SCROLLARI BİRLEŞTİRECEĞİM Kİ ?
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Arkdaslar Bu Artık Çalışmıyor Ve Kemalist Yanılmıyorsam Bunun Hakkında Bir Bilgi Vermişti Joymax'ile ilgili
H
hidayet525
⭐ 17y
bu programı kim yaptıysa helal olsun 😈
Arkdaslar Bu Artık Çalışmıyor Ve Kemalist Yanılmıyorsam Bunun Hakkında Bir Bilgi Vermişti Joymax'ile ilgili
çalışıyo şu an ben oyundayım
G
gardiyan_tr
⭐ 17y
peki neden return scrol olmasına rağmen hata veriyor
ne hatası acaba hatanın ismini yazarsanız uygun cevap vermeye çalışacam
Log in to write a reply.
Log In